Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
V JLA smo ob neki priliki par dni srali s svinčenimi akumulatorji sem in tja. Seveda brez vsake zaščite. Na koži rezultata nisem opazil, je pa razžrlo oblačila, kjer si fasal malo kisline.
Malo kisline na koži po mojih takratnih izkušnjah ni poseben problem, vprašanje pa je, kaj je, ko se ob nesreči koža tako ali tako poškoduje in to dobiš v notranjost.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.415
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Sem vprašal proizvajalca audio opreme. Če sem pustil 24ur laptop priklopljen na ojačevalec preko usb-a, ki tudi polni v sleep mode (kar sem imel), potem sistem ostane prižgan v celoti. Tako da, 99% mi ga je to spraznilo. Zagonetka rešena.

Zaenkrat ne bom menjal, razen če se ponovi izpraznitev. Glede na to, da nisem še dobil 100% s strani Toyote potrdila, da lahko dam agm, bi dal 63Ah navadnega od Varte.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Pri istem položaju stopalke ne nihajo obrati. Nihajo pa lahko pri isti hitrosti glede na položaj stopalke in breg to pa ja. Torej maš lahko pri 130 al 2200 al pa 5500 obratov.

Sicer stara replika, ampak berem danes test Lexusa LBX:
Na avtocesti se LBX pelje kot večje vozilo, kot dražje pa je zvočno zatesnjeno. Pri hitrosti 130 na uro in tri tisoč vrtljaji je vožnja mirna brez hrupa, pri 4.500 pa smo malo povečali glasnosti radia

Pa ne v smeri od Ljubljane proti Višnji Gori, kjer je hitrost omejena in je motor deloval pričakovano z vrtljaji od nič (EV) do dva tisoč. V nasprotni smeri smo mimo Trebnjega in Ivančne Gorice vozili s tempomatom na 131, vrtljaji pa so nihali med 2.200 in tri tisoč.


Takoj na začetku vzpona so vrtljaji narasli natančno na 4.500 in vztrajali do prevoja vrh klanca. Samo slutimo lahko, da je takrat bencinski motor prek določenega prestavnega razmerja skrbel delno za pogon in delno za polnjenje baterije.

Pustimo drugi del ko se razume da ko prideš do nivoja ko elektromotr ne more prevzet vse potrebne moči (AC hitrosti) da so obrati zvezni oz. več kot rabiš moč večji so obrati motorja pri isti hitrosti. Pa še to pomojem ne drži ker drugi pogoj na katerega so vezani obrati motorja je stanje baterije in če lahko efektivno polni baterijo potem dvigne rpmje že delujočega motorja pri povsem enaki zahtevani moči.

Tisti vmesni del kjer piše z vrtljaji od 0 do 2000. To dela toyotin hibrid ves čas ko cruzaš po regionalkah, pa imaš lahko gas na % isti poziciji. Recim ravna cesta ko pospešiš iz naselja in najprej gre na max. rpm če ravno ne pospešuješ kot penzionist, potem ugasne motor (ker ima moči iz baterije dovolj za kruzanje), nekje vmes je baterija toliko prazna da spet prizge motor in gre na 2500, potem ga spet ugasne. Če slediš še prometu v takem režimu s pedalko potem vidiš v 2km vožnje obrate od 0-5000 izmenjaje po celi lestvici (pri ročnem menjalniku bi imel ves čas v isti prestavi, avtomatik bi pa mogoče šaltal 2x vmes), če vključiš pa radarski tempomat (konkretno pri corolli) obrati skačejo pa še več. Žal to gre meni na živce, in očitno voznikom tamalega lexusa tudi glede na prvi dostavek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Recim ravna cesta ko pospešiš iz naselja in najprej gre na max. rpm če ravno ne pospešuješ kot penzionist, potem ugasne motor (ker ima moči iz baterije dovolj za kruzanje), nekje vmes je baterija toliko prazna da spet prizge motor in gre na 2500, potem ga spet ugasne. Če slediš še prometu v takem režimu s pedalko potem vidiš v 2km vožnje obrate od 0-5000 izmenjaje po celi lestvici (pri ročnem menjalniku bi imel ves čas v isti prestavi, avtomatik bi pa mogoče šaltal 2x vmes), če vključiš pa radarski tempomat (konkretno pri corolli) obrati skačejo pa še več. Žal to gre meni na živce, in očitno voznikom tamalega lexusa tudi glede na prvi dostavek.
Gremo po vrsti, bom napisal tako kot je realno v 2.0 hibridni corolli;

Recim ravna cesta ko pospešiš iz naselja in najprej gre na max. rpm => Ne drži. Bo šel do ene 3k-4k rpm, nikakor pa ne do 6k rpm. To bo šlo samo v primeru, da boš dal do konca gas za več sekund. Hipni pritisk na stopalko za plin do konca ne bo nabilo obratov na max. Niti blizu ne.
potem ugasne motor (ker ima moči iz baterije dovolj za kruzanje) => Deloma drži. To se zgodi zgolj v primeru, da spustiš gas in hitrost pada ali pa dol po klancu. Sicer motorja takoj ne ugasne, razen če je baterija res polna in držiš konstantno hitrost brez pospeševanja, pa še to ne ugasne čisto takoj. Je pa odvisno od režima vožnje; v Sport ali Sport+ ga ne bo tako hitro ugasnil, rabi veliko več časa da ugasne motor.
Če slediš še prometu v takem režimu s pedalko potem vidiš v 2km vožnje obrate od 0-5000 izmenjaje po celi lestvici (pri ročnem menjalniku bi imel ves čas v isti prestavi, => Ne drži. V kolikor je hitrost konstantna in baterija polna, potem se voziš na baterijo, ko nivo baterije pade pa prideš na 1,5-2,5k rpm. Za 5k rpm ga moraš že kar fajn pritisnit (beri: prehitevanje). Pospeševanje je tukaj potem tudi blizu max...
če vključiš pa radarski tempomat (konkretno pri corolli) obrati skačejo pa še več. => Ne drži. V kolikor je hitrost konstantna se motor vžiga in ugaša, na kakšnih 1,5-2,5k rpm. Ali še celo manj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakon in tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Tisti vmesni del kjer piše z vrtljaji od 0 do 2000. To dela toyotin hibrid ves čas ko cruzaš po regionalkah, pa imaš lahko gas na % isti poziciji.
Dober si, da ti uspe vozit po regionalki na isti poziciji gasa. Večina voznikov drugače na breg gor rahlo gas doda, ko cesta pada malo odvzame in podobno. Vsaj če hočeš vozit z isto hitrostjo.
Al ti voziš pač od 30-90. Kolko pač gre avto s tistim % gasa glede na to al je gor al dol cesta. ?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Napisal sem teoretično. Sicer pa praktično se sedaj vsi strinjamo da obrati nihajo, sploh v območju kjer EM lahko deluje povsem samostojno in se potem ICE prilagaja zahtevam/potrebam. Na AC deluje ICE vedno in delu stvat kot klasičen CVT (še vedno "čudno", ampak vsaj predvidljivo). No to je tisto kar je meni moteče, čeprav nekateri tu trdijo da tega sploh ni.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: tony in jonny77

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Se mi zdi, da malce pretiravaš. Prejšnji teden sem vozil Corollo Cross in moram reči, da me to sploh ni motilo. Motor je zelo dobro zvočno izoliran, tako da tisti občutek "nenavadnega" delovanja motorja skoraj ne pride do izraza. ICE se vklopi in izklopi tako, da kot voznik tega skoraj ne zaznaš, še posebej pri vožnji po AC. Zame je bil celoten hibridni sistem presenetljivo tih in učinkovit.
Meni je vožnja hibrida prijetnejša od dizla.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Vsaj pri mojem načinu vožnje se motor res redko zažene v višje obrate. Mogoče v klanec, če pospešujem. Ampak - saj to je običajno, pri (Toyotinem) hibridu se pač malo drugače sliši, ker vrtljaji ICE motorja niso nujno neposredno povezani s pedalom za plin. Kup pogojev vpliva na to.
Še enkrat - ko človek vozi normalno, brez agresivnosti, je zadeva res vrhunska.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in zakon

Clancy

Majstr
20. avg 2007
824
394
63
Sicer ne paše popolnoma v to temo, ampak vseeno... Kakšen pa je Fordov eCVT 2.5 fhev? Ali je to ista tehnologija kot pri RAV 4 2.5 hibrid? Ker na prvo žogo je videti isto.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
"Se mi zdi, da malce pretiravaš."

Tukaj sta dva vidika: imaš bolj ali manj prilagodljive voznike (če cela desetletja voziš avto, ki se obnaša tako in tako, si tega navajen, in če se avto kar naenkrat obnaša čisto drugače, te to moti). V vsaki temi o avtomatikih, npr., se vedno nekdo najde, ki prisega na kvačko...

Podmnožica voznikov so tudi tisti, ki na avtu vidijo samo tisto, kar hočejo videti, npr. barvo in potem dolgo časa nič. "A da ropota v klanec? A res? Pa na pospeševalnem pasu? Daj, no... Pa saj vsak avto ropota, če ga pritisneš." In tako naprej. Po drugi strani pa tak voznik tudi ne bo opazil, da hibrid zdaj ne ropota med stanjem na križišču v leru (in takrat niti ne producira onesnaževal). "A res? Ne vidim." Pa je takšna vožnja npr. za taksiste prava revolucija.

In če dobiš kombinacijo nekoga, ki ga drugačno delovanje moti in spremembo zaznava, zanj pač ni smiselno, da bi kupil tak avto. Bog pomagaj.

Enkrat se bo sicer verjetno treba navaditi, ker ne verjamem, da bomo vsi šli kar čez noč na elektriko, prej bodo ICE avti izumrli, zamenjali jih bodo pa japonski hibridi, ker so tehnično 25 let pred ostalimi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
747
113
EU
Vprašanje glede gum; po dobrih 5ih letih in cca. 95.000 prevoženih km z obema setoma gum (zimskih/letnih), je verjetno čas, da najprej zamenjam zimske in potem še letne. Katere zimske gume boste kupili za vaše Toyote Corolle oz. katere priporočate, glede dimenzij pri meni na vratih piše 225/45R17 91WS. In pa itak ne morem voziti hitro in športno, ker je pač karjola a ne:geek:

Gledam teste in sem zaenkrat našel le iz leta 2023 in očitno priporočajo tele:
  • Continental WinterContact TS870, okvirna cena € 140,-
  • Michelin Alipin 6, okvirna cena verjetno okoli € 160,- evrov, ker ne najdem Alipin 6, le 7
  • Goodyear UltraGrip Performance+, okvirna cena € 130,-
  • Dunlop Winter Sport 5, okvirna cena € 110,-
Cene gum mojih dimenzij

test_zimskih_pnevmatik_2023_2024.png



Priporočate še kakšne bolj primerne in cenovno ugodne ter vzdržne za 5 let izmenične uporabe (cena/zmogljivost)?
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
132
12
18
Na corolli TS870 dve sezoni, zaenkrat vse bp. Sneg so sicer videle le 2x, glede na prejšnje izkušnje ne pričakujem težav, tako, da drugih niti nisem dosti gledal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Konti hitro pobira, mišelin se zna v smreko znucat in trese. Od teh bi jaz probal gođer. Al pa morda bričston. Spojnt naj bi bil tudi ok baje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Marxon

Majstr
24. feb 2009
730
377
63
Ker vsi vemo, da so imele tojote do nedavnosti v notranjosti še 5w brlivke, sem jih zamenjal z LED kitajkami.
Razlika je občutna. Spredaj sem dal močnejše, zadaj malce švohnejše. Lahko bi dal tudi spredaj tašvoh verzijo, vendar se mi je tako izšlo z številom, katerega sem kupil (5+5, za yaris(2+1) in korolo). Če bo premočno, bom pač naročil še en komplet tašvohnih. Je pa kar projekt dobit lučko narazen - v primerjavi z yaris ali pa lučjo nad zadnjimi sedeži.



1727164156755.png

Primerjava med močnejšo in švohnejšo ledico, obe warm white, samo telefon naredi močnejšo bolj belo:
1727164177337.png



Spredaj sem dal te: https://www.aliexpress.com/item/329....order_list.order_list_main.23.70a91802RfPs8r
Zadaj pa tole: https://www.aliexpress.com/item/100....order_list.order_list_main.29.70a91802RfPs8r