Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Misliš 33k €?

Na Toyoti so popusti različno dosegljivi od modela do modela, vsekakor boš pa moral iti do salona in povprašat. Na osnovno opremljenega Hiluxa so mi preračunano ponujali 14% popusta. Tako po kmečko pa več kot je opreme v avtu večjo maržo ima prodajalec in verjetno več manevrskega prostora.
Po ceniku nalozeno je cca 35.5k.
14% dol je potem 30.5k od oka...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Ma
zakaj bi se zaradi nekega neracionalnega strahu raje leta slabše vozil mi nikoli ne bo jasno

zraven pa še prepričanje, da je hibrid nekaj blazno enostavnega v primerjavi s turbo bencinarjem
Seveda ja. Pa mercedes ima zame eno veliko slabost. Vsi te vlacijo po zobeh. Slovenceljni pac. Pa vsaka vaska babica pozna logotip. :D
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Po ceniku nalozeno je cca 35.5k.
14% dol je potem 30.5k od oka...

Sem mislil da sem lepo napisal da je odvisno od modela do modela. Edino kar se za Corollo govori okrog (od tistih ki so bili v salonu) je da dobiš 2,5k € popusta, zato sem napisal 33k €.

IMO, naloženo Corollo ali Golfa ali Astro ali ... vzamejo samo tisti, ki hočejo furat imiđ ljudskega avta in nočejo biti zanamovani kot preseratorji v luksuzni znamki. Normalen človek vzame Luna ali Sol opremo za 10k € nižjo ceno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
takole iz prve roke me zanima, glede na to, da imas precej vec km z razlicnimi Priusi za sabo - kdaj zacne baterija pesati in kako se to kaze?

moj ima zdaj 200.000 km in 8 let, pa da znam malo racunati. ker potem ga raje pocasi zamenjam, magar za novejsega/mlajsega oz. manj zvozenega. :)
Torej si še tri leta v garanciji. Še maš čas. Drugače so pa nimh držale v povprečju po 300-400k kolko sem bral
 

TaxiSrki

Zelenc'
24. feb 2018
5
9
3
takole iz prve roke me zanima, glede na to, da imas precej vec km z razlicnimi Priusi za sabo - kdaj zacne baterija pesati in kako se to kaze?

moj ima zdaj 200.000 km in 8 let, pa da znam malo racunati. ker potem ga raje pocasi zamenjam, magar za novejsega/mlajsega oz. manj zvozenega. :)

Ne vem če je to zato ker moji prius dela vsak dan minimalno 8 do 10 ur včasih več in ima trenutno 214 .000 km z baterijo nisem imel težav do sedaj. Nova baterija te baje pride 1500 evrov nova z premontažo. Če pa je samo ena ali par celic za zamenjat se jih pa dobi nekje na dolenskem ugodno (baje 75 evrov na celico ). Na priusu 2 gen sem do 488.000 zamenjal samo sprednje ležaje,eno manšeto in neko pumpo hibridnega pogona ki mi je občasno javila napako so mi na Toyoti zamenjali zastojn. Pred prodajo pa sem opazil da mi je na nekih 7.000 km popil cca 1l olja.
Na priusu 3 gen sem pa do 214.000 km zamenjal sprednje ležaje(ker nismo mogli ugotovit kateri se sliši smo zamenjal oba) kar pri taxiju ni niti tako čudno ker stalno jahamo po pločnikih. Drugač pa 15.000 km redni servis 4.2 litra 0w20 shell
olja tri filtra in gasa.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
Slashdot ima zanimiv članek, tudi linki notri so zanimivi. V bistvu povejo samo tisto, kar je že dolgo jasno.

Despite admitting recently that the Tesla Model 3 alone is responsible for half of Toyota's customer defections in North America -- as Prius drivers transition to all-electric -- the company has been an outspoken laggard in the race to electrification. Now, the company is using questionable logic to attempt to justify its inaction on electrification, claiming that its limited battery capacity better serves the planet by producing gasoline-electric hybrids.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Včeraj vozil corollo 2.0 hibrid karavan. Fajn avto za pelat. Bom povedal zelo na kratko - Auris karavan mi nikoli ni bil všeč, edino kar je na njem bilo dobrega je hibrdini sklop pa še ta preslab s tistimi ~120 konji. No, nova corolla je pa diametralno nasprotje. Sedeži super, počutje v kabini je super, pelje se dobro, 2.0 hibrid je ravno fajn za pelat, avto ne zgleda slabo.. skratka, kot neka celota je dober. Toyota je dejansko naredila celovit dober avto. Seveda ima svoje slabosti, noben avto ni popoln, je pa tak... pač ok avto. Morda ga bom celo kupil .

Je pa tako, cena po ceniku, potem pa -2.5k takoj dol. Ostalo pa nič več. Če bi vzel testni avto bi moral pa počakati 3 mesece (taka interna pravila očitno) in potem bi ga dobil še za 3k eur ceneje. Torej skupaj -5.5k . Morda bi se še dalo izpogajati kaj v obliki opreme, da "šenkajo".