Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Seveda.
- Nima android auto in apple car play; saj ne da bi nevem koliko pogrešal ampak navigacija je skoraj 1k eur za doplačilo. Kar ne bi rabil, če bi lahko "projeciral" to direkt iz telefona gor na display. Pa še tovarniška navigacija precej hitro zastara (mape), dočim je google vedno up-to-date :)
- infotaiment še vedno ni na nivoju nemške konkurence; digitalni display tam pri števcih ni nastavljaviv v fundamente... lahko spreminjaš bolj osnovne zadeve
- ni možnosti električnega pomika sedežev, volana ter shranjevanja v spomin (to imam na starem avensisu in mi je fajn, sem se malo navadil na to)
- polno naložen ni poceni.. za ta segment je treba vržt kar nekaj denarja.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
- infotaiment še vedno ni na nivoju nemške konkurence; digitalni display tam pri števcih ni nastavljaviv v fundamente... lahko spreminjaš bolj osnovne zadeve
Pa še to smo včeraj ugotovili, da display v luna in sol opremi ni enak kot pri sport in executive z doplačljivim "3d" prikazom. Ne vem pa ali je zadeva samo softversko drugačna ali je kompleten lcd drugačen.
Nasploh je to kombiniranje opreme krneki. Če ne rabim flashy zunanjosti z velikimi platišči in dvobarvno karoserijo (kar je itak samo nalepka po stebričkih in strehi) potem ne morem doplačati za boljše luči in head up display, gretje sedežev, qi polnilec, jbl, itd...:rolleyes: Res je, da je vse to vključeno v najvišjem nivoju opreme ampak tisto je pa že predrago za tak rang vozila. Res ne razumem teh omejevanj.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
fora je v tem, vsaj enkrat, ko sem se v konfiguratorju igral - ko sem sestavljal Aurisa takrat, sem vzel eno od slabših oz. nižjih stopenj opreme, in ko sem te stvari dodal not, je bil avto celo precej dražji, kot če bi vzel višjo stopnjo opreme. mogoče so zaradi tega to potem naredili ...

EDIT: to je bilo dve leti nazaj, ko sva razmišljala, da bi za mojo vzela Yaris Hybrid takrat, pa sva zložila skupaj ene dva ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Slashdot ima zanimiv članek, tudi linki notri so zanimivi. V bistvu povejo samo tisto, kar je že dolgo jasno.

Despite admitting recently that the Tesla Model 3 alone is responsible for half of Toyota's customer defections in North America -- as Prius drivers transition to all-electric -- the company has been an outspoken laggard in the race to electrification. Now, the company is using questionable logic to attempt to justify its inaction on electrification, claiming that its limited battery capacity better serves the planet by producing gasoline-electric hybrids.


Nič novega. Primarni customer base za Priuse v Ameriki so bili geeki.
Če si 10 let nazaj šel pred kako stavbo od Nase, si videl, da je 80% zaposlenih vozilo Priuse.
Za leto 2019, pa pač ni več top geeky vozilo. Na drugi strani Prius tudi ni več edini Toyotin hibrid in se folk odloča za druge modele.

Glede električarjev pri Toyoti je pa tako. Če meniš, da tehnologija, ki jo imaš v bajti še ni dovolj zrela, se pač tega še množično ne greš. Vmes pa si pa moraš še vedno služit kruh.

Toyotine električarje gre množično pričakovati okrog 2022. Takrat pričakujejo cenovno tehnološki prelom. Električni econobox za 40 k eur pred subvencijo pač ni econobox. Ko bo pa pod 25 k eur, bo pa druga pela.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Pa še to smo včeraj ugotovili, da display v luna in sol opremi ni enak kot pri sport in executive z doplačljivim "3d" prikazom. Ne vem pa ali je zadeva samo softversko drugačna ali je kompleten lcd drugačen.
Nasploh je to kombiniranje opreme krneki. Če ne rabim flashy zunanjosti z velikimi platišči in dvobarvno karoserijo (kar je itak samo nalepka po stebričkih in strehi) potem ne morem doplačati za boljše luči in head up display, gretje sedežev, qi polnilec, jbl, itd...:rolleyes: Res je, da je vse to vključeno v najvišjem nivoju opreme ampak tisto je pa že predrago za tak rang vozila. Res ne razumem teh omejevanj.

Ja, če avto fajn naložiš res ni poceni. Se mi pa zdi, da pri konkurenci ni nič drugače. Isti k*rc kar se cen tiče.
Glede nalepk za dvobarvno karoserijo pa nisem vedel. Meni je klasika (enobarvna karoserija) še vedno boljša.. ampak to sem pač jaz.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
Pri konkurenci rečeš: rad bi imel tople sedeže pa volan in led luči in vzameš "luna" opremo in doplačaš še tiste malenkosti, ki ti manjkajo. In je na koncu veliko ceneje kot toyota, kjer imajo v resnici samo eno opremo (executive), če nočeš delat velikih kompromisov.

Ampak toyota ve bolje kot drugi, sem prebral v tej temi.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
zdajle sem pa doživel še en wtf trenutek ob ugotovitvi, da ima karavanski hibrid manjši kufer od navadnega bencinarja
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Samo 2.0 hibrid ima manjši kufer, zato ker niso mogli zbasat 12V baterijo pod motorni pokrov. 1.8 hibrid bi moral imeti isto velikega kot 1.2t.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
Aha potem je to, ker sem primerjal ravno 2.0 hibrida in pa 1.2t

Sicer zdaj vidim, da je samo 17l manj. Očitno tisti pokrov na desni strani zakriva ravno12v baterijo, dvojno dno je pa nedotaknjeno. Sem se bal, da so baterijo hibridnega sklopa tlačili tja spodaj :eek:

a glede tega, da bojo infotainment zrihtali so sploh kake informacije?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Meni so včeraj rekli, da bi naj bila zadeva naknadno nadgradljiva. Zdaj pa ne vem... lahko da prodajalci tudi kakšne bučke prodajajo.
Drugače pa kar se tiče nivojev opreme.. jaz vzamem polno opremljeno makino, če že. Jebeš na pol opremlen avto.. ni to zame :) go hard or go home :p tak da mi je ta sistem toyotin ok... samo lahko bi avto bil generalno cenejši.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
a glede tega, da bojo infotainment zrihtali so sploh kake informacije?
Tole so meni napisali:
Hvala za vaše povpraševanje in interes za Novo Toyoto Corollo. Upam, da vas je tudi vozilo navdušilo glede na vse prednosti in tehnologije , ki jih ponuja (hibrid, TSS, nova platforma….).



Kar se tiče vašega vprašanja imamo informacije iz strani Toyote, da naj bi omenjena sistema prišla z nadgradnjo v mesecu novembru 2019. Točnega zagotovila kateri sistem bo vključen in na kakšen način pa še nimamo. CarPlay zagotovo, za Aundorid Auto pa so še v pogovorih.



Da malo razložim.



Toyota multimedija je sestavljena iz dveh opcij. Tiste, ki jo dobite v serijski opremi imenovane Toyota Touch in plačljive nadgradnje ki se imenuje Toyota Touch with GO. Slednja vsebuje tudi GO modul ki ponuja serijsko navigacijo in obenem prevzame 80 % funkcij klasične serijske multimedije. Ta sistem se tudi brezplačno nadgrajuje 2 x letno v skupni dobi 3 let.

Po dosedanjem pravilu se programsko nadgrajuje samo ta GO opcija. Kar pomeni da bosta omenjena sistema v novembru 19 zelo verjetno vključena samo v opciji z GO modulom. GO modul lahko tudi kadarkoli naknadno dokupite, ni potrebno skupaj z novim vozilom.



Do zdaj je bilo takšno pravilo, ni pa nujno da bo tudi zdaj tako. Npr sistem Mirror link je dostopen za kompatibilne telefone tudi pri serijsko vgrajeni multimedijim brez GO modula.



Še pojasnilo zakaj Toyota še ni vključila omenjena sistema. Sam CarPlay ni tako problematičen, večji zadržki so pri Android auto saj je Google poznan po svojem zlorabljanju podatkov in možnosti zunanjih vdorov. Toyota preprosto ne želi, da bi bila njena vozila in posledični njene stranke ranljive na tem področju.



Iz tega razloga bo verjetno tudi uporabljen poseben Toyotin vmesnik, ki bo omogočal uporabo teh dveh sistemov, a z »varnostnim zidom«.



Upam, da sem vam vsaj približno odgovoril na vaše vprašanje in se boste odločili za izjemen novi model Toyota Corolla.



Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo



Toyota Team
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
In kako komentiraš njihov odgovor?
Meni se zdi na mestu, je pa res, da bi pri toyoti o tem lahko razmišljali nekoliko prej in za vse to poskrbeli pred prihodom nove Corolle , RAV4 in Camryja na trg.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Ja, točno tako kot si zapisal. Zelo neresno se mi zdi za avto, ki v letu 2019 pride na trg (in očitno še nihče do konca leta ne bo vedel zagotovo kdaj bo to in na katerih napravah mogoče), da se izgovarjajo na privacy in podobno. Jurja za touch and go je pa stran vržen denar, ker je interface zastarel in počasen. Drugače se go moduli ta touch 2 najdejo na ebayu po 300 eur, ne vem pa kako je potem s posodobitvami. Se samo všteka zadaj, display in tipke so vedno enaki.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Touch go2 ali kaj je to za en modul ima Prius IV in je obupen. Ne samo, da je počasen, prav gnil je.
Avensis 2009 (T27) ima bistveno boljši vmesnik, čeprav z manj funkcijami. Je bolj pregledno pa nič ne šteka, touch screen je instanten oz. prehod med meniji.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
Sam CarPlay ni tako problematičen, večji zadržki so pri Android auto saj je Google poznan po svojem zlorabljanju podatkov in možnosti zunanjih vdorov. Toyota preprosto ne želi, da bi bila njena vozila in posledični njene stranke ranljive na tem področju.

Smeh leta, če ne desetletja
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Sam CarPlay ni tako problematičen, večji zadržki so pri Android auto saj je Google poznan po svojem zlorabljanju podatkov in možnosti zunanjih vdorov. Toyota preprosto ne želi, da bi bila njena vozila in posledični njene stranke ranljive na tem področju.

Smeh leta, če ne desetletja

Me zanima kako bi se (se bo?) google odzval na to... :)
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Jaz sem se imel tudi danes priložnost usesti v vse tri izvedbe nove Corolle, pa na kratko opišem faile:
5-vratni model je glede prostora za noge na zadnjih sedežih katastrofa. Velik sem dobrih 180 cm, za mano lahko sedi samo še otrok, odrasel ima res minimalno prostora za noge. Limuzina in karavan imata daljšo medosno razdaljo, tam je prostora dovolj.
Karavan (po besedah prodajalca) nima nastavljive višine prtljažnega podna, v praksi to pomeni, da je osnoven prtljažnik po višini zelo ozek in tudi v dolžino ni noben presežek. Recimo nekega kolesa za odrasle po moje ni variante peljat, da daš ležat s podrtimi sedeži v avto. Ima pa karavan potem še velik prostor pod podnom, tja spraviš po moje komot normalno rezervno kolo ali kakšno večjo torbo, ko greš na dopust.
Manjko Android Auta je zame konkretno velik minus.
Hibrid s tašvoh motorjem ima na papirju specifikacije, ki so podobne konkurenci z ročno kvačkalico in osnovnim motorjem. Žal sem občasno preveč dinamičen voznik in me moti že sama misel, da me lahko vsak nov dostavni kombi prehiti, Je pa prodajalec sam rekel, da menda v praksi ni take razlike med obema hibridoma.
Avto kljub hibridnemu pogonu ni poceni. Ne pravim, da je svinjsko drag, ni pa tudi poceni. Če bi sam sedaj kupoval nov avto, bi vzel močnejšega hibrida, pa recimo Sol oprema, pa doplačaš za prednje in zadnje park senzorje in si kljub -2.500 € popusta na 26 k €. Pa še vseeno je to samo karavan t.i. Golfovega razreda. Za tak denar se da pa dobit tudi že kaj iz višjega razreda, resda praviloma ne avtomatika in še manj hibrida.

Mi je pa karavan v top opremi od zunaj lep, nimam kaj reči.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Dejansko so to cene, ki so precej v skladu s konkurenco, ob tem pa dobiš še avtomatik in hibrida.
Ali je to minus ali plus, si mora pa vsak pri sebi razčistit.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
VAG razlika med 1.8 hibridom in 2.0 hibridom je očitna. Sem vozil 1.8 hibrida hatchback in 2.0 hibrida karavan... je razlika. 2.0 je dosti lepše za peljat.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.665
6.525
113
Me zanima kako bi se (se bo?) google odzval na to... :)

Gre za osamljeno blebetanja bebčka, ki podcenjuje inteligenco kupcev. Najbrž kak hišnik pri uradnem zastopniku ali pa pralec šip na nekem servisu. Dvomim, da gre za uradno toyotino razlago. Pri googlu pa se verjetno valjajo po tleh od smeha.