Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
hermann kaj ima veze digitalni display z detjalom? Detajli pri končni izdelavi so tisti, ki pri meni štejejo. Ne pa digitalni display. To zame ni noben detajl. To lahko vsak nabije na konzolo.
Očitno si midva te "detajle" predstavljava na nekoliko drugačen način.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
Dobro veš, da se ne glede na teste, s prodajo dizlov ne bo zgodilo nič. Mogoče takrat, ko jim bo domača avto industrija razložila, da je to dobro.

Prej bo pa večina povprečnih Hansov, vajenih svojih dizelj audijev z dosti navora, samo zbežala stran.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.683
5.857
113
Meni je od zunaj recimo všeč sports tourer izvedenka. Samo tiste modre barve ne vem če bi se lahko navadil med števci, in tudi tale štrleča tablica... Jao bože mili... Pa to z lahkoto šolarčka povoziš, ker se mi zdi da če nimaš glave ravno pod stropom, ne vidiš preko nje. Groza za leto 2019. Tukaj jo še Astra scat pelje po ergonomiji.
Počakam še samo da preberem, koliko težko prikolico lahko hibridni sklop vleče za seboj. Če je teža enaka kot pri Priosu, potem žal to ne bo naslednji avto. Čeprav še enkrat, ne vem če bi se lahko navadil te pripopane tablice... Da ne omenim da je pod klima gumbi ena sama praznina...
Motor pa tudi mora biti res shuttle v malem. Ker tolko cevk še naša centralna in vodovod nimata speljanih po bajti, pa imamo 15 radiatorjev 2 kopalnici in 2 WC-ja. :evil:
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
... se ti zdi da ja... dokler se ne boš usedel v avto, naštimal sedež v ležeči položaj in se nagnil desno, da boš videl mimo volana ne boš vedel. :D

Vleče lahko isto kot Prius, tistih mislim da 750 kg.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
dejstvo je, da se delež dizelsko gnanih avtomobilov že manjša. VW, Škoda, Renault, Toyota, to so samo nekateri od proizvajalcev, ki imajo določene modele, kjer dizelskega motorja ni več v ponudbi. Fabia, Clio, recimo, dva izmed bolj znanih. Toyota je sploh usmerjena v to, da v ponudbi ne bo več dizelsko gnanih modelov.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
še to:

v februarju sem dlje časa vozil štiri avte - novega Forda Focusa (2.0 dizel, 150hp), novo Kio Ceed SW (1.6 dizel, 136hp varianta) - oba z avtomatskim menjalnikom, oba s porabo cca. 6.2 mešane vožnje, novega Qashqaia z bencinskim 1.3 160 hp motorjem, in Ford Ecosport, 1.0 benz 125 hp, zadnji je bil edini z ročnim menjalnikom. oba sta imela porabo nekje 7.2, kar sploh za Qashqaia ni veliko. če zraven dodam še mojega Priusa, ki ima povprečno porabo 5.7 (s cca. 70% avtocestnih voženj) - se sploh še splača kupovati dizle?

btw - avto, ki mi je v zadnjem času najbolj ostal v spominu je zagotovo Civic 1.5 183hp - vrhunske vozne lastnosti, vrhunski menjalnik, vrhunski motor, in poraba 6.1.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
Moja dizelj opel astra ima po bc all time porabo 4.5l, vožnja 98% avtocesta. Ampak to nima veze.

Sicer je res, da so Evropejci ukinili dizle v majhnih avtih (hvala k*rcu, kje je sploh smisel dizla v mini avtu mi ni jasno). Nadomestili so jih pa bencinarji, ne pa elektrika in hibridi.

Jaz sicer nimam težav, če me nova karavanska corolla v močnejši verziji prepriča (sploh z avtoban vožnjo), potem mirno požrem azijsko notranjost.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.060
113
Jaz sicer nimam težav, če me nova karavanska corolla v močnejši verziji prepriča (sploh z avtoban vožnjo), potem mirno požrem azijsko notranjost.

Problem je ker ne moreš kupit vlečne kljuke, ni narejena za vleko prikolice. Kako boš gnoj na nivo peljal? No evo pa smo tam, kupiš golfa in je mir!;)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
hermann ko boš ti kupil Corollo bo pekel zmrznil :D jasno da te bo vse motilo ko boš šel na tesno vožnjo, še najbolj te bo motil cel pogonski sklop.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.645
6.504
113
brez zajebancije, precej sem odprt do tega, da me prepriča

saj baje je cel pogonski sklop nov in super, cvt pa prijazen in tih :D
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Koliko gledam podatke, je ali jih skrivajo, ali piše 0kg. Tako da imaš vir?

Vir je user manual, registrirat se moraš na Toyotinem portalu in lahko preveriš sam:
https://www.toyota.si/tme#/my-toyota/eManual

1.2t ročni in multidrive: brez zavore 450 kg, z zavoro 1300 kg
1.8 (2ZR-FXE) in 2.0 (M20A-FXS) hibrid: brez zavore 450 kg, z zavoro 750 kg

Torej imam User manual, če koga še zanima kakšna podrobnost na dan z njo.

Recimo pri hibridu so šli še na "lažje" olje, seda je priporočljiv 0W-16, lahko sicer točiš tudi 0W-20 ali 5W-30
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.060
113
In kje dobiš vlečno kljuko za hibrida? Homologacija pa to.

Preveri v manualu še kaj točno piše za vleko v to namenskem poglavju.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.683
5.857
113
Sicer itak BV. Vsi imamo prikolice do 750 brez zavore. Šele višje z zavoro. Tako, da praktično lahko vlečeš samo mini aluminijasto tovorno prikolico in en fotelj iz Lesnine.

Tako, da bolj kot gledam Toyoto in bi jo dejansko rad imel, bolj vidim da hibrid ni za mene.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Tudi Golf lahko vleče samo 620-680 kg prikolico brez zavore, torej ne 750 kg. Sicer pa ne vem sem mislil da so včasih vsi avtomobili po vrsti imeli teh 750 kg, ali so to v zadnjih letih kaj spreminjali?

Utisevalec, Nič posebnega ne piše, odpri na strani 223, piše da priporočajo Toyotino kljuko, je tudi skica kam se mora kljuka montirati (nosilci) tako za HB kot za TS verzijo, je pa res da sedan verzije ni omenjene. Morda pride malo kasneje in še nu user manuala. Torej je samo vprašanje časa kdaj bodo še ostali proizvajalci (npr. Brink) ponudili homologirano naknadno vgradnjo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.392
5.674
113
Saj Toyota nima svoje kljuke. To kaj je "original" je Brink. Tudi v fabriki je ne zmontirajo, ampak pred prevzemom na servisu.