Niti ni hudo pretiravanje.1.8 hibrid se zacne pri 21.000 eur, 2.0 pa pri 25.000 eur. 2.0 Sol je cca 27.000 eur
Saj veš kaj bom vprašal: : a avtomatski preklop dnevnih/nočnih luči je v osnovni opremi?No ja, treba si je dopovedat, da tudi povprečna tehnika ni ista.
Hibridni avto, proti gol 1.2 atmo bencinar z ročnim menjalnikom, ni isto.
Potem je noter še serijsko Toyota Safety Sense 2 plus radarski tempomat. 15 let nazaj so se cene takih avtov začele nad 50 k EUR.
Verjetno pridejo tudi cene za navadno osnovno oskubljeno verzijo z ročnim menjalnikom. Ki pa domnevam, da bodo kakega jurja višje, od predhodnika.
No ja, treba si je dopovedat, da tudi povprečna tehnika ni ista.
Hibridni avto, proti gol 1.2 atmo bencinar z ročnim menjalnikom, ni isto.
Potem je noter še serijsko Toyota Safety Sense 2 plus radarski tempomat. 15 let nazaj so se cene takih avtov začele nad 50 k EUR...
Ja, v sklopu Safety Sense paketa.Saj veš kaj bom vprašal: : a avtomatski preklop dnevnih/nočnih luči je v osnovni opremi?
Avti niso isti, kot 15 ali 20 let nazaj. Opreme je precej več.
Res je, prav imaš, se izplača, če realno pogledaš to vredno visoko tehnološko opremo in upoštevaš inflacijo so se pravzaprav pocenili a ne?Nekaj resnice je na tem. Avti niso isti, kot 15 ali 20 let nazaj. Opreme je precej več.
Tudi ne gre primerjati cene hibrida proti osnovni bencinski varijanti z ročno kvačkalico. Tudi ta pride.