Daj ne bluzi, ko je diesel afera prišla ven, smo lahko s kokicami opazovali še vsaj eno leto čistega sprenevedanja, da ne rečem da so jih zašili že eno leto prej kot je to izvedela javnost pa so tiščali glavo v pesek do zadnjega.
Mitsubishi v štartu ni namerno želel narediti defektne avte zato da bi si zagotovil konkurenčno prednost, VW je storil točno to.
Nekateri imate pa problem z dojemanjem kaj ima nekdo kot opcijo oz. kaj vse znajo in tem kaj potem dobiš v produktu za 20k €. Tipičen prikaz nemške avtoindustrije je elektrifikacija, kaj mi vse znamo pravijo, kaj bi mi vse lahko naredili, mi smo najboljši v tehniki. Ko je pa to potrebno zapakirati v produkt, ki bi ga kupci dejansko masovno kupovali pa pogrnejo na celi črti. E-Tron nam kažejo že vsaj desetletje, sedaj je končno prišel, pa beremo, da doseg ni na nivoju konkurence, jao, jao.
Hibridno Jetto so skupaj spacali tudi že pred 10 leti, pa je v EU sploh niso upali prodajat, v US pa ni nikoli dosegla nekih številk, sedaj so kao odkrili PHEV kjer se švercajo na elektriko in prikrivajo slabosti svojega hibridnega pogonskega sklopa. Da ne omenjam 48V sistemov, kjer avto lepo ugasne motor ko se kotali za traktorjem, ampak hudič je ko želiš pri takem jadranju traktor prehiteti, ker se 1 sekundo od pritiska na gas ne zgodi popolnoma nič, nada, zerro...