Fajn, da se to lotevajo.Lahko bo tudi poraz, ker sestavljanje avtov na tak način ni optimalno, na oskubljene verzije imajo verjetno zelo malo marže, na dobro založene pa sicer več ampak tudi več stroškov s stalnim prilagajanjem individualne opreme. No v praksi verjetno štancajo veliko večino v naprej izbranih konfiguracij in na te jasno lahko dajo kaj več popusta, ampak še vedno visoka začetna cena.
Vzhodnjaki se tega problema očitno lotevajo tako, da iz seznama črtajo oskubljeno verzijo in nešteto kombinacij in lepo štancajo več dni samo enako opremljene avte. Tehnika v avtih je v resnici poceni, če to vgradiš v vsak avto in narediš teh avtov "milijon".
Recimo meni gre pa to na živce.
Samo en primer. Sam imam rad fully loaded avto (pa ne v slovenskem pomenu ), ne rabim pa močnega motorja. Evo, to me pa razpi..., da lahko recimo dobiš top opremo le z enim ali dvema najmočnejšima motorjema. Torej, če hočem uživat v udobju, me proizvajalec prisili, da kupim močen motor. Ne hvala.
Poleg tega je možnost izbire odlična: si audiofil, hočeš doplačat 2 jurja za top ozvočenje, ni panike pri nekaterih proizvajalcih. Pri drugih pa to recimo pomeni skok 10 jurjev, ker ima pa le top of the top verzija to noter, pa še 250KM motor moraš vzet (karikiram). Fajn ne?
Tako da, ta palica ima dva konca...