Pa ti resno misliš, da je servisu v interesu izgubljati čas s stranko znotraj garancije praktično brez plačila (obiski, ko se nič ne dela, oz. slabše plačilo, če se garancijsko kaj uredi), če bi lahko namesto tega delal ostale stvari za stranke, ki to plačajo po ceni za stranke?Servisu je nogoce ceneje menjati aku (v garanciji) pri nekaj % sitnih strank, druge bodo pa "sprehajal" do poteka garancije
pa se to se premiji (alpa komurkoli) lahko knalu vrne kot bumerangTo, kar si napisal, bi bilo potencialno v interesu le proizvajalca.
Dokler bo KemaŁ videl, da mu je Latifi odpeljal SaneŁo pred nosom v Mečki bo zakon, pa tudi če motor menjajo vsake 14 dni. Ni se za bat, da bo šla v Cliota,...pa se to se premiji (alpa komurkoli) lahko knalu vrne kot bumerang
No....Nehaj no
Ja pa ne cel avto, zato da lahko tokovne klešče gor obesiš. Ne vem, jaz nebi bil vesel da mi avto razmontirajo do pleha, samo zato ker zgolj iščejo (in ne nakdejo) napake.
Nekak tako bi bil pravilen postopek. Kako to, da na servisu tega ne znajo narediti?No....
Sem se pozanimal...
Moderni avti....počakaš vsaj 20min da gredo vsi sistemi v mirovanje...
Nastaviš multimeter na mA (miliAmpere)...
Odklopiš minus klemo in meriš tako da daš en "šant" na minus pol od accuja....drug "šant" pa na minus klemo od accuja (pač tok ki gre čez accu)....
Potem (najbolje) en drug vleče varovalke ven eno za drugo (radio.....abs....airbagi...alarm...pač kaj maš)
In ko Odklopiš parazita bo (če si izklopil stropno lučko ker to delaš pri odprti havbi in vratih....recmo da blindiraš tudi stikalo za odprto haubo) .....bo tok padel na 0
Potem pa ko veš kje približno iskat.....ker veja za radio lahko napaja še kak 3ji sistem....sledi veselo razkopavanje avta v tisti smeri....
Pač če kaže na radio....probaš vse kar je na tisti veji gor.... Radio.... Lcd...xyz (vsako stvar posebej odklop priklop da vidiš kdaj mA narastejo) in tako eliminiraš parazita....
Happy now?
To je taka učbeniška. V takem primeru ni treba razkopavat, ker itak prej najdeš. Samo kaj, ko niso učbeniške vedno v praksi.No....
Sem se pozanimal...
Moderni avti....počakaš vsaj 20min da gredo vsi sistemi v mirovanje...
Nastaviš multimeter na mA (miliAmpere)...
Odklopiš minus klemo in meriš tako da daš en "šant" na minus pol od accuja....drug "šant" pa na minus klemo od accuja (pač tok ki gre čez accu)....
Potem (najbolje) en drug vleče varovalke ven eno za drugo (radio.....abs....airbagi...alarm...pač kaj maš)
In ko Odklopiš parazita bo (če si izklopil stropno lučko ker to delaš pri odprti havbi in vratih....recmo da blindiraš tudi stikalo za odprto haubo) .....bo tok padel na 0
Potem pa ko veš kje približno iskat.....ker veja za radio lahko napaja še kak 3ji sistem....sledi veselo razkopavanje avta v tisti smeri....
Pač če kaže na radio....probaš vse kar je na tisti veji gor.... Radio.... Lcd...xyz (vsako stvar posebej odklop priklop da vidiš kdaj mA narastejo) in tako eliminiraš parazita....
Happy now?
Razkopavaš....ker ni nujno radio (enota)....ker ni nujno LCD od radija (drufa enota)......moraš potem vse razkopat da lahko vsako stvar posebaj oklopiš in priklopiš (v tem primeru gre cela al pa pol armaturke ven)To je taka učbeniška. V takem primeru ni treba razkopavat, ker itak prej najdeš. Samo kaj, ko niso učbeniške vedno v praksi.
Kaj pa prekuri varovalko če ne tok?Kaj se zdaj vleces ven. Ta postopek je opisal ze nekdo pred tabo, jaz pa sem ti rekel da nehaj nakladat kako bos meril tok na varovalki ker ga ne mores. Ti pa si zacel o nekih izolatorjih...
Prosim nena nadaljuj.... ne moreš, če varovalke ne vzameš ven. Pika!Kaj pa prekuri varovalko če ne tok?
Če lahko "ona" zmeri tok in pregori....ga boš tud ti zaznal na posamezni varovalki če ga boš pomeril....
Sn oblubo, da porocam kaj bo na servisu:
diagnostika baje ne pokaze nobene napake, baterija naj bi bila OK, software je tut zadnja verzija,...
se pravi niso naredili nic, ker je vse OK (apgrejdali so sam nek SW za TPMS, ki pa nima veze baje)
so rekli, ce se ta tezava ponovno pojavi, naj pofotkam sporocilo na armaturki, jim posljem, oni bodo to posredovali tovarni skupaj z vso opravljeno diagnostiko in potem bo tovarna dala navodila kako pristopiti in resiti tezavo....