Vzameš ven in na kontakte priključiš ampermeter. Gre, ampak jaz pri današnji elektroniki tega nebi delal.Kako pa zvrha pomeris varovalko?? Svašta!
Kako pa zvrha pomeris varovalko?? Svašta!
S tem bo pokazal le, da je en neveden napihnjenc. Ker ja, samo ti bi v tej fazi mahali okrog z odvetnikom. Stvar rešujejo po protokolu.No jest bi jim vsekakor pokazal vsaj tist link od odvetniske druzbe preko luze.. das vtis - da si se pozanimal.. pa konc koncev gres pri novem avtu ze tretjic za isto napako na servis. Ne rabis “solit” pamet - mogoce pa je cas da postanes malo bolj “glasen”.. razen ce majo kaksno fejst v sprejemni - pa gres rad tja vsake 14 dni
dobr zrihti
Na sami varovalki ne moreš meriti nič. Ne tok, ne napetost. Vidim da nisi elektrotehnik
Emmm navrh imaš nogce zunaj.... Ene majo pa ob strani...
nisem rekel, da grozis z odvetnikom.S tem bo pokazal le, da je en neveden napihnjenc. Ker ja, samo ti bi v tej fazi mahali okrog z odvetnikom. Stvar rešujejo po protokolu.
V tretje pač malo bolj trdo poveš stališče, da nimaš časa se s tem ubadat in da imaš avto za delat posel, ne pa za po servisih letat. Po možnosti vodji servisa ali prodaje.
Kako ne.....če gre čez njo in tok in napetost?Na sami varovalki ne moreš meriti nič. Ne tok, ne napetost. Vidim da nisi elektrotehnik
Pa ne na varovalki. Varovalko je treba ven vzet in merit tok skozi konektorje varovalke. Enako je z napetostjo. Ampak takrat je razklenjen tokokrog in ti podatek o napetosti ne pomeni nič, oziroma bo najverjetneje kazal 12V.Kako ne.....če gre čez njo in tok in napetost?
Če ima parazita bo cez njo lepo tekel tok tudi ko ta ne bi smel....
Nehaj nood kje vam da če teče tok čez konektorje kamor se vtakne ta varovalka.....da potem pa magično ta isti tok ne teče čez to isto varovalko ko jo tja not vtakneš?
Po vaši logiki je potem varovalka izolator....
Kako pa spraviš tokovne klešče okol tistega šopa kablov?Tokovna klešča tudi obstajajo
Tok se meri zaporedno. Če je varovalka vstavljena, je meritev vzporedna.od kje vam da če teče tok čez konektorje kamor se vtakne ta varovalka.....da potem pa magično ta isti tok ne teče čez to isto varovalko ko jo tja not vtakneš?
Po vaši logiki je potem varovalka izolator....
Ohjoj... celo premijo bi ti podrl, zice in tapicirungo ven zmetal...biserna pogrutavšcina res.Z tokovnimi kleščami na grobo lahko hitro poiščeš okvirnega krivca.. Za bolj natančno diagnozo bo treba Am vezat zaporedno.. In kot ponavadi je treba podret lih pol avta, da prideš do defekta ...
Poglej priponko 60250
Kamele0N tok se meri zaporedno, napetost pa vzporedno.
Ja kaj boš pa drugega nardil, če so ponavadi računalniki na takem mestu, da se podira. To, da moreš sedeže ven vzet je še najmajn. Armaturka je že malo bolj zabavna.Ohjoj... celo premijo bi ti podrl, zice in tapicirungo ven zmetal...biserna pogrutavšcina res.