Tezave z novo "premijo"

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.014
837
113
Aha, torej, če imaš premijo, potem moraš usekat na gobec, če imaš pa Dacio, pa pač prenašaš nategovanje servisov.
Res zanimivo razmišljanje.

Vidiš, jaz če kupim pralni stroj za 200 EUR, potem pričakujem, da opravlja svojo nalogo in če je ne bo, bom pač šel po postopku naprej. Pa tudi če je Beko in ne Miele.
Se pardoniram - na gobec bi moral dat v narekovaje.. nisem pristas fizicnrga nasilja - ampak pristop kot ga ima, ga bo pripeljal do tega, da mu bodo skoz nekaj “testirali in popravljali” - pa nic popravili.. garancija tece, vprasanje kaksen je kak droben tisk… cez leto/dve bo imel avto z isto napako - le popravila na svoje stroske..

avto ima tezave.. servis tava v temi / ne pristopi dovolj resno / znamka ima serijski problem..

Zamenjaj servis?
En drug link je bil na temo, da je motorcek za sipo skoz delal - in je praznil aku pospeseno.. pac al ti ne fila prav - alpa ti nekaj aku nemormalno zre..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
Moj glavni point ni bil na gobec, ampak da je treba tako pristopit ne glede na to, če imaš MB ali pa Dacio. Ti se pa fokusiraš na ''premijo''.
Premija nima veze s tem, da drugače pristopaš, čeprav ''premijaši'' radi rečejo sledeče: sem plačal 100 jurjev za avto, sedaj pa ne dela. Ajd, če bi 20 jurjev je eno.
No, NI. Isto je.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.856
878
113
MB
Tako je. Isto je potrebno nastopit ne glede na tipo vozila, v tem primeru pa pomagamo avtorju glede na njegov problem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, vseeno je tragedija, da daš sto jurjev za pol-izdelek. Zapovrh ima pa potem ta pol-izdelek tudi zanič po-prodajno podporo.

Nekoč smo kupovali Daweooje, 40% off list price od Opelce. Samo da je imel boljšo podporo kot Opelca. 3 leta garancije proti eni in nikoli vprašanj in oporekanj pri morebitni reklamaciji, samo redno si moral servisirat avto.
Da pa nekaj preplačaš, pa da se te na servisu losajo po kratkem postopku, je pa zame konec zaupanja v tako firmo in znamko. Eni pa kar še kupijo spet in spet ... o_O
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Tu v jugoslaviji pac mislite da ce ste scolal vec kot 15jurjev za nov avto da boste tretirani kot kralji. Dejstvo je, da vsi avti crkujejo in da so vsi servisi priblizno enaki. In da kot potrosnik nisi nevemkako v nadmocnem polozaju, se posebej ce avto potrebujes in nimas ene 20jurjev na lagerju za odvetnika. Zato je logicno da sprasuje na forumu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne rabiš 20 jurjev za odvetnike. Dovolj je vztrajat na svojem, pa ko ne gre dat prijavo na tržno inšpekcijo.
Ko pride cajt za odvetnike, je pa v večini dovolj kako odvetniško pismo / dopis. To pa stane par sto EUR in ne 20 jurjev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Hvala vsem za nasvete.
Drug teden mam spet zmenjen in ga peljem na servis. Porocam kako bodo pristopli in ce bodo resli zadevo.

Tistim, ki pa sprasujejo zakaj tu na forumu odpiram taksno temo: pac forum je temu namenjen,.. da se povprasa za izkusnje,...., recimo nisem vedel, da se s podobno tezavo ukvarjajo odvetniske pisarne cez luzo,...

Na servisu sem bil 2x, sicer tezave niso odpravili ampak vedno so pa delali po postopku glede na opisano tezavo, torej po postopku, ki ga predpise tovarna
ne vem, ali pricakujete, da jim solim pamet glede tega :sprasujemse:
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.014
837
113
Hvala vsem za nasvete.
Drug teden mam spet zmenjen in ga peljem na servis. Porocam kako bodo pristopli in ce bodo resli zadevo.

Tistim, ki pa sprasujejo zakaj tu na forumu odpiram taksno temo: pac forum je temu namenjen,.. da se povprasa za izkusnje,...., recimo nisem vedel, da se s podobno tezavo ukvarjajo odvetniske pisarne cez luzo,...

Na servisu sem bil 2x, sicer tezave niso odpravili ampak vedno so pa delali po postopku glede na opisano tezavo, torej po postopku, ki ga predpise tovarna
ne vem, ali pricakujete, da jim solim pamet glede tega :sprasujemse:
No jest bi jim vsekakor pokazal vsaj tist link od odvetniske druzbe preko luze.. das vtis - da si se pozanimal.. pa konc koncev gres pri novem avtu ze tretjic za isto napako na servis. Ne rabis “solit” pamet - mogoce pa je cas da postanes malo bolj “glasen”.. razen ce majo kaksno fejst v sprejemni - pa gres rad tja vsake 14 dni ;)

dobr zrihti
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Včasih proizvajalec ve za napako, in jo 'odpravlja' v nedogled, seveda ne razkrije pravega vzroka. In po poteku garancije se pač naučiš z napako živet.
Kdo se bi lahko diagnosticirali pravo napako, je pa milijon dollar vprašanje.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Ja, mam obcutek, da bo nekaj na tem.
Ko se je po prvem posegu baterija ponovno praznila, so mi zagotavljaji, da bo avto vzgal tudi, ce je 12V baterija povsem prazna.
Da bo za start poskrbel 48V EQ boost sistem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Kolikor vem, stroske dostave v garancijsko popravilo krije garancija. Pri manjsih aparatih je to recimo poštnina ali kakor ima dogovorjeno serviser.
Avto po posti ne mores poslat. Lahko pa posljejo asistenco ali pa enega kurirja po avto ( da se bo potem izzivljal z njim, pa se kak radar ti pridelal) ki ti spotoma pripelje nadomestno vozilo.
Ce bi imel S je to bolj verjetno kot pa pri enem "ljudskem" C
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Skratka, ce servis napake ne odpravi, seštevaš dneve (vse koledarske dni), ko je bil avto (ali karkoli drugega) zaradi tega na servisu. Ko dosezes 45 dni, lahko uveljavljas stvarno napako. Pri tem se sam odlocis, kako ti bo proizvajalec (katerega zastopnik je prodajalec) kompenziralnstroske: Vrnil celotno kupnino, vrnil del kupnine, zamenjal izdelek z novim enakim ali boljsim.

Strosek prevoza avta na servis je na proizvajalcu (oz. Njegovem zstopniku).

Zato pridno pisno vlagaj zahteve za popravilo in delovne naloge iz katerih je razvidno koliko dni je bil avto na servisu.

Lahko tudi narocas avtovleko, da zvisas strosek popravila in s tem motiviras proizvajalca, da napako hitro odpravi, a to bo treba iztozit.

Lp
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.896
113
Včasih proizvajalec ve za napako, in jo 'odpravlja' v nedogled, seveda ne razkrije pravega vzroka. In po poteku garancije se pač naučiš z napako živet.
Kdo se bi lahko diagnosticirali pravo napako, je pa milijon dollar vprašanje.
A je težko vzet en vzorčni avtomobil, potem pa eno po eno varovalko ven jemat. Vem da bo šlo enih 20 akumulatorjev v maloro, ampak če drugače ne gre, gre pa metoda uzaludnih pokušaja... Ni vrag da najdeš sklop na katerega se potem fokusiraš. Razen če enostavno vsa možna elektronika zauga na polno in je problem cel avto oziroma koncept avtomobila...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Evrokrat, ti se obremenjuješ s stvarmi, ki niso zate. So za servis. Tvoja edina domača naloga je, da pelješ avto na servis, kjer jim lepo umirjeno poveš za napako vozila, podpišeš zapisnik, hkrati jim pa poveš, da bos avto prevzel, ko bo res popravljen. Naj ga imajo oni na dvorišču in gledajo, cel mesec če ga hočejo. Vzameš nadomestni avto in to je to. Če pa imaš preveč časa pa povprašaj po forumu kje rastejo gobe....;)
Pa upam da mu ne dajo kakega Volvota za nadomestno vozilo (če bo kak zunanji izvajalec rentanja).....da ne bo s5 z taxijem se okol vozu :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
A je težko vzet en vzorčni avtomobil, potem pa eno po eno varovalko ven jemat. Vem da bo šlo enih 20 akumulatorjev v maloro, ampak če drugače ne gre, gre pa metoda uzaludnih pokušaja... Ni vrag da najdeš sklop na katerega se potem fokusiraš. Razen če enostavno vsa možna elektronika zauga na polno in je problem cel avto oziroma koncept avtomobila...
Zakaj bi varovalke ven jemal.....če lahko enostavno vsako na vrhu pomeriš z multimetrom?
 
  • Objave ne odobravam
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Marburg

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.896
113
Zakaj bi varovalke ven jemal.....če lahko enostavno vsako na vrhu pomeriš z multimetrom?
Ma ja tudi to lahko, ampak za to je potrebno biti zelo previden. Ko meriš tok se pri priklopu varovalke lahko kak sistem začne zaganjat, ne smeš "šmelcat" z kontakti itd... Je pa tudi to opcija ja.