Test zimskih gum za sezono 2015/2016

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In kaj od napisanega je shit?

Citat:
Na družinskem avtu praviš, potem je to razlog, da na gumah ne šparaš, saj boš vozil familijo

Ena in ista jajca vsakič ko nekdo samo omeni pnevmatike, take ali drugačne. Ne bi rekel, če bi bila Sava res neki šrot od šrota, pa niti testi tega ne potrjujejo. (pišem o testih, ki ti prikažejo tudi mertive, ne neke ocene potegnjene iz vemo_kje). Več ali manj je pa vedno samo "baba-čula-baba......"
In najpomembnejše: NIKOLI ne boš in ne moreš zagotovo vedeti (napovedati), ali se boš v konkretni situaciji (se pravi s konkretnim avtom, konkretno podlago, konkretnimi gumami, in konkretnim samim sabo
rolleyes-1.gif
) ustavil npr. pred prehodom za pešce, ali pa zvozil nek kokreten ovinek, ali karkoli tretjega. Pri vsem skupaj ti še najvč koristijo izkušnje in na podlagi teh boš vozil tako, da boš tudi zvozil, ali pa tako da se ne boš kakemu drugemu zabil v rit ali kaj tretjega. 100% pa itak ni ničesar.....

In če bi hotel razmišljat na enak način kot zgoraj, potem bi rekel da ker gre za družino, je treba:
- izbrat najbolj varen avto kar jih je na trgu, vsaj po testih sodeč, cena tukaj ne sme biti izgovor (ja vem ja, gume so mogoče procent vrednosti vozila)
- imeti vozilo vedno v top kondiciji, predvsem podvozje in zavore. Da ne bi slučajno kdo tlačil gor kakih zavor ranga TRW, LPR, Trusting ali Woking....
- gume smo že obdelali....
- med vožnjo nedajbože da kdo pije, se futra, ker se lahko zadavi
- ne motiti voznika med vožnjo (otroci so potniki in so tiho, hmmm
sprasujem se.gif
)
- zmanjašati število in dolžino voženj na minimum, s tem se tudi verjetnost nesreče zmanjša......
- biti za vsako vožnjo 100% spočit, naspan in ohinsploh ...
.
.
.
.

mislim da mi ni treba nakladat naprej.
 

alcazar

Pripravnik
3. sep 2007
879
19
18
Slovenia
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In kaj od napisanega je shit?

Citat:
Na družinskem avtu praviš, potem je to razlog, da na gumah ne šparaš, saj boš vozil familijo

Ena in ista jajca vsakič ko nekdo samo omeni pnevmatike, take ali drugačne. Ne bi rekel, če bi bila Sava res neki šrot od šrota, pa niti testi tega ne potrjujejo. (pišem o testih, ki ti prikažejo tudi mertive, ne neke ocene potegnjene iz vemo_kje). Več ali manj je pa vedno samo "baba-čula-baba......"
In najpomembnejše: NIKOLI ne boš in ne moreš zagotovo vedeti (napovedati), ali se boš v konkretni situaciji (se pravi s konkretnim avtom, konkretno podlago, konkretnimi gumami, in konkretnim samim sabo
rolleyes-1.gif
) ustavil npr. pred prehodom za pešce, ali pa zvozil nek kokreten ovinek, ali karkoli tretjega. Pri vsem skupaj ti še najvč koristijo izkušnje in na podlagi teh boš vozil tako, da boš tudi zvozil, ali pa tako da se ne boš kakemu drugemu zabil v rit ali kaj tretjega. 100% pa itak ni ničesar.....

In če bi hotel razmišljat na enak način kot zgoraj, potem bi rekel da ker gre za družino, je treba:
- izbrat najbolj varen avto kar jih je na trgu, vsaj po testih sodeč, cena tukaj ne sme biti izgovor (ja vem ja, gume so mogoče procent vrednosti vozila)
- imeti vozilo vedno v top kondiciji, predvsem podvozje in zavore. Da ne bi slučajno kdo tlačil gor kakih zavor ranga TRW, LPR, Trusting ali Woking....
- gume smo že obdelali....
- med vožnjo nedajbože da kdo pije, se futra, ker se lahko zadavi
- ne motiti voznika med vožnjo (otroci so potniki in so tiho, hmmm
sprasujem se.gif
)
- zmanjašati število in dolžino voženj na minimum, s tem se tudi verjetnost nesreče zmanjša......
- biti za vsako vožnjo 100% spočit, naspan in ohinsploh ...
.
.
.
.

mislim da mi ni treba nakladat naprej.

Podpis.
467716-post_slo.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Kako je sedaj s hitrostnimi razredi in to nalepko?

Avto ima v homologaciji vpisano najvišjo hitrost 230 km/h in med drugim dimenzije 245/40 R18 93H M+S, 245/40 R18 93W. Torej letne gume v tej dimenziji morajo biti hitrostni razred W(=270km/h), zimske so lahko H(=210km/h). Recimo, da na avto natakneš zimske (M+S) s hitrostnim razredom H. Je nalepka še vedno potrebna, ker je hitrostni razred (H=210km/h) manjši od najvišje hitrosti (230km/h), ali ni potrebna, ker je M+S pnevmatika s hitrostnim razredom H vpisana v homologaciji?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
In kaj od napisanega je shit?

Citat:
Na družinskem avtu praviš, potem je to razlog, da na gumah ne šparaš, saj boš vozil familijo


mislim da mi ni treba nakladat naprej.

Ne, lahko nehaš, ker izgubljaš kredibilnost. Tvoj avto nima dobrih gum, poštimanih zavor in podobnih fint? Kolikor te berem tu in na nekem drugem forumu, ne verjamem, da tvoji avti nebi bli tip top.

Nikjer nisem rekel, da so Sava šrot gume, mi gre pa na živce, če nekdo reče, da išče gume za umirjeno vožnjo, al pa da ne rabi popedenanih zavor, ker itak počasi vozi. Guma te reši, ali pa ne, zraven je seveda znanje, izkušnje, sreča, bog vsemogočni, sam na koncu so še vedno gume, zavore, podvozje, otroški sedeži in podobno. Pa nima veze, al voziš umirjeno, al pa hitro.
Ne, ne vozim najnovejšega avta, ker si ga ne morem privoščit, so pa gor vedno top gume po testih, ja tud Savine so ble že gor, pa so ble solidne, kar sem tudi napisal. Se pa z gumo, ki je bla mogoče 15 EUR dražja ne morajo primerjat, sploh proti koncu življenjske dobe. Zavore vedno štimajo, podvozje prav tako.
Podobno je pa s kamp prikolico, zavore, gume, ruda, to je vedno poštimano, Nisi ravno ti kupil breznihajne kljuke zaradi varnosti in jo namontiral na predpotopno prikolico?
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
V glavnem mam poštimano ja. Samo vedno je še kje kaka malenkost, zaradi katere bi (ali so) stvari lahko še boljše. Vsak si sam postavi mejo (predvsem s stroški), do kod bo šel. Pač kompromis med ceno in dobljenim (karkoli že to komu pomeni). Dokler so ti kompromisi v mejah normale (kar nove Savine pnevmatike so, pa recimo Nexen tudi
wink-1.gif
), ne mislim nikomur govorit, da je izbral slabo, na jetra pa mi gre če to počnejo drugi. Dvomim tudi, da obstaja kdo, ki ne ve je Sava "slabša" od recimo GY. Sam ne kupujem gum z vrha cenovne lestvice, ampak take, za katere smatram da bistveno ne odstopajo od najboljših, vsaj po testih sodeč (Fulda, Uniroyal, Kleber, Barum, ..). Vozim tudi službena vozila s premium pnevmatikami, pa - sorry - bistvene razlike ne opazim. Od tistih, na katerih sem do zdaj vozil, so v negativno zares odstopale samo zimske Kormoran, ki jih - roko na srce - niti ni na testih ali pa so povsem v podnu z oznako "ni priporočljivo". Ostalo z vsaj spodobno oceno je pa tam-tam.

Jap, res sem kupil nove tovorne gume - Nexen
redface-1.gif
, pa zavore in naletno porihtal in nabavil še rabljeno protinihajno, vse za 30 - letno prikolo. Verjetno je to (nikoli ne bom 100% ziher) bolj varno kot da vozim novo prikolo in z navadno kljuko. Odločitev je šla v to smer, ker naredimo relativno veliko kilometrov z njo (letos tam okrog 3500km), če bi jo peljal samo v Istro in nazaj, bi se pač za tistih par sto km prilagodil in vozil zelo počasi (recimo 80km/h).
Za na konec še: če voziš kamp prikolo, zelo dobro veš da si manj okreten, predvsem pa da se kompozicija v vseh pogledih obnaša bistveno slabše od solo avtomobila, pa greš vseeno zavestno v to (celo z družino
d055.gif
). Zate ne vem, predvidevam pa da narediš popolnoma isto kot vsi normalni "prikoličarji": prilagodiš (zmanjšaš) hitrost, povečaš razdaljo do spredaj vozečih in se izogibaš hitrih sprememb smeri. Kaj več pa že ne moreš, razen če ostaneš doma.
Ajd dost čvekanja, zdaj pa drve žagat, pa ozimnico zrihtat pa šafle nabrusit.....
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Citat:
Uporabnik alcazar pravi:
Jaz bi potreboval kakšno konkretno izkušnjo s Sava Eskimo HP. Ali je res tako slaba ali je to samo v glavah? Bi pa bile na družinskem avtu, umirejna vožnja, pa rad bi da v snegu dobro primejo.


Sem imel. Odkrito sem pričakoval, da se bodo odrezale slabše. Tudi v mokrem so solidne.
Najverjetneje jih nataknem letos ponovno.
Verjamem, da je GY ali Conti boljša, vendar ne ob 30-40% (kolikor je pri moji dim. razlika v ceni)

Raje vsako leto, dve nove savine, kot pa da 5 let drgnem super-duper conti ipd.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
Ja leto vs 5 let je res razlika, ampak takšne razlike v ceni ni. torej je bolj realno sava na 2 leti, conti na 3. to pa je že za razmislit...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
podpis, razen da ne vem, kaj tlačiš TRW ki je ponekod prva vgradnja v ta ironični sestavek - da ne omenjam njihovih el. motorjev za ročne, ki so dandanes v skoraj vseh novejših znamkah

dejstvo je, da nevzdrževane zavore (rjavi batki zaradi nemenjane zavorne tekočine, zaštekana vodila itd.) povzročajo bistveno več okvar kot slovenceljska opredelitev za znamko zavor (apliciraj še na znamko olja, znamko gum itd.)
tipičen slovencelj ima raje znamko kot pogostost vzdrževanja
da to drži, je v dokaz dnevni pregled "servisnih listkov", kjer je olje menjano in filter redno, olje je kvalitetna znamka oz. ime, pri dizlih pa moraš 5 listkov obrnit, da najdeš, kdaj je bil filter goriva menjan nazadnje...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
podpis, razen da ne vem, kaj tlačiš TRW ki je ponekod prva vgradnja v ta ironični sestavek - da ne omenjam njihovih el. motorjev za ročne, ki so dandanes v skoraj vseh novejših znamkah
s trw ploščicami imam dobre izkušnje, z njihovimi diski pač ne. Nisem edini, jbg.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Nisana ze dolgo ni vec pri hisi. Dvomim da je sploh se na cesti, glede na to da je bil 92 letnik, da je bil uvožen z magicnimi km, prodal sem ga pa z 200+. Pa vsaj meni v 5 letih ni delal hudih sivih las. Opel jih pa tudi ze ima dvesto. Vsake dve leti dobi tudi filter za gorivo novo
wink-1.gif
. T dobi samo zato ker imam kup denarja rezerviranega za izredna popravila, ki jih pa kar ni in ni.
Trw ploscice (prva vgradnja) so zdrzale na oplu 120/150kkm.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
Vp44
Zgoraj je malo sarkazma. Vsako leto olje in filter, vsako drugo leto pa se vsi ostali filtri. Za nakup drugega avta nisem dobil "dovoljenja" dokler nisem pojasnil da bova sedaj imela pac dva avta. (in delala skkraj pol manj km z merivo, ker jih drugi odnese polovico.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
jaz filter goriva menjam na dekovčkih vedno pred zimo - strošek je tako majhen, da se ne splača razpravljat
osebno sem mnenja, da je lahko veliko več škode ob pozni menjavi filtra goriva, kot če vliješ neko čip-šiit olje v motor
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja leto vs 5 let je res razlika, ampak takšne razlike v ceni ni. torej je bolj realno sava na 2 leti, conti na 3. to pa je že za razmislit...
zdaj pa lahko začnemo še filozofirat, kaj bolje drži, 3 leta stare conti ali 2 leti stara sava
smile-1.gif