Teslo v Tesli Y

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Vse te cene se da znižat za 20% že z naročnino za malo več kot 2 EUR na mesec. Dobiš pa za to še eno zastojn kufe na mesec.
Torej pridemo na:
0,28 EUR na kWh do 22 kW AC
0,352 EUR na kWh 50 kW DC
0,552 EUR na kWh 350 kW DC

Tesla Supercharger je 0,40 EUR na kWh.

Not good, but not terrible.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
To seveda ni res. Če ne gre za kake res zgrešene polnilnice in poznajo vsaj osnovne standarde (OCPP), se jih da lepo vključit v sistem upravljavca.
Kaj jim to koristi, ce jih upravljalec ne bo zelel vzeti v upravljanje, ker ne spadajo v njihovo ponudbo zaradi drugacnega rezima vzdrzevanja.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Vse te cene se da znižat za 20% že z naročnino za malo več kot 2 EUR na mesec. Dobiš pa za to še eno zastojn kufe na mesec.
Torej pridemo na:
0,28 EUR na kWh do 22 kW AC
0,352 EUR na kWh 50 kW DC
0,552 EUR na kWh 350 kW DC

Tesla Supercharger je 0,40 EUR na kWh.

Not good, but not terrible.
O kakšni naročnini to?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
O kakšni naročnini to?

Narocnino je zaokrozil navzdol, popust pa navzgor ;)

1681068982937.png


 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Povedano po domače: "natočiš" 70kw na tisti 50kW, te to pride 28 EUR (pustimo še 3 EUR naročnine, recimo da tankaš 3x na mesec pa je to 1 EUR), se pravi si na 24,64 EUR + 1 EUR je na okroglo 25 EUR. To je tam 17l dizla, z Grand Scenicom recimo naredim 300km mirno. Mislim pa da s 70kw tudi tam nekje narediš, poleti recimo malo več, pozimi malo manj, v povprečju tam.
So nas popredalčkali v nulo, beri ovce kupijo samo še na ohranjaj naravo (seveda EV stane bistveno več kot ICE). Aja, pa pri tankanju 70kw si tam za urco dober, pri dizlu pa 3-4 minute.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Jaz samo upam, da nismo tik pred tem, da bodo cene goriv šle v nebo. Ampak imam slab občutek. Meni je EV super za nekatero dnevno uporabo, ampak nikakor se nočem odreči določenim ICEjem. In to že prej, ko je bil EV ''zastonj'', mi je dol viselo za strošek goriva. Sedaj, ko sta praktično izenačena (če ne tankaš doma, sploh pa na sončno), je pa dejansko to itak enako.
Ampak kot rečeno, sem pesimist, si prav zapisal. To je samo nateg avtomobilske industrije, da lahko cenejši avto prodajajo za več.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Če gredo goriva gor, tudi el. ne bo zaostajala. Aja, pa el. bo za tiste z elektrarno zastonj čez ene 12 let, do tedaj jo vosli celo avansirajo, ker elektrarna ni zastonj. To je kruta realnost tistih, ki to gledamo z denarnico in ne s čustvi :(
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
A pa vsi EV vozniki kupijo avto, da bojo prišparal? Jaz zase ne bi reku tega, seveda bom izkoristu, da je vožnja cenejša, če grem v trgovino in je spredaj frej polnilnica, ga bom seveda priklopil, ampak vsaj zame to ni poglaviten razlog. Ja, ICE avto natankaš in voziš. Meni je recimo vožnja EVja všeč, pri Tesli mi je všeč ta povezljivost z appom in ja, pač sem od nekdaj tech freak in me te stvari zanimajo. Pa za moj način vožnje in razdalje je fajn da avto doma lahko priklopim, ko pridem domov in me vedno čaka poln, fajn mi je da ga bom poleti pred vožnjo lahko ohladil, pozimi ogrel (ok, to sem mel tudi na bavarcu in je top zadeva, samo shladiti se ga pa ni dalo). Hočem samo povedat, da meni absolutno ni bila prioriteta, da bom šparal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: roCkY, Jest in sad

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Pa še enkrat, dajte si online skonfigurirat recimo VW Tiguana in mu dajte not vso opremo, ki je v Tesli standardna, po konfiguratorju prideš krepko čez 50k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: roCkY in sad

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Pa dobro, EV se je morda splacalo kupiti 5+ let nazaj, ko je bilo polno zastonj polnilnic, ok, zdaj je vožnja še vedno cenejša kot z ICE ampak koliko časa še. Če kdo misli, da se bodo države odpovedale milijardam od trošarin na goriva živi v nekem drugem svetu. Tudi avtomobilski servisi bodo na udaru, glede na to koliko manj vzdrzevanja je potrebno pri EVjih, za hyundai vem od sorodnika, da mora kono voziti na pregled vsako leto, kjer ga za to, da avto priklopijo na racunalnik lepo olupijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.583
113
Tudi ne, ker je bil predrag za kupit. Sele sedaj se racunica vesi. Za tiste s SE, za tiste ki gorivo placujejo, pa razmik ostaja.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.124
113
Velik plus pri električnem avtu je tudi boniteta, če gre za službeno vozilo.

Ker če hočeš uživati v polni boniteti te to stane 1,85% mesečno od vrednosti avta in premerljivi Tiguana ali pa Kodiaq je tudi cena tam okrog 45000 €.

Boniteta na to pa je 832€, kar pri netto plači pomeni cca 400 € nižjo neto plačo napram če voziš električni avto.

No mogoče se to negativno pozna pri penziji enkrat v prihodnosti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Povedano po domače: "natočiš" 70kw na tisti 50kW, te to pride 28 EUR (pustimo še 3 EUR naročnine, recimo da tankaš 3x na mesec pa je to 1 EUR), se pravi si na 24,64 EUR + 1 EUR je na okroglo 25 EUR. To je tam 17l dizla, z Grand Scenicom recimo naredim 300km mirno. Mislim pa da s 70kw tudi tam nekje narediš, poleti recimo malo več, pozimi malo manj, v povprečju tam.
So nas popredalčkali v nulo, beri ovce kupijo samo še na ohranjaj naravo (seveda EV stane bistveno več kot ICE). Aja, pa pri tankanju 70kw si tam za urco dober, pri dizlu pa 3-4 minute.

Pa nekaj pozabljaš, to je šele začetek, pravo lupljenje šele sledi, počakaj da jih bo dovolj namreč narod še je potrebno pritegniti. Daleč smo še mi od kakšne Norveške kar bi oni radi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.242
2.518
113
Pa za moj način vožnje in razdalje je fajn da avto doma lahko priklopim, ko pridem domov in me vedno čaka poln, fajn mi je da ga bom poleti pred vožnjo lahko ohladil, pozimi ogrel (ok, to sem mel tudi na bavarcu in je top zadeva, samo shladiti se ga pa ni dalo). Hočem samo povedat, da meni absolutno ni bila prioriteta, da bom šparal.
Pa kaj si ti ja malo nori? Da bi avto vsak dan priklapljal - mogoče celo večkrat dnevno? Pa ti sploh veš kako zahtevno je o tem samo razmišlajt, kaj šele naredit to? Pa pol maš baterijo skozi polno, čeprav je ne smeš filat nad 80% in ne praznit pod 30% - še dobro, da ti šparanje ni prioriteta, ker na tak način boš na tri leta menjaval baterijo in ti ne gine strošek trojnih diz in dveh menjalnikov pri ICE!

OFF. ;)
BTW sem šel pogledat v navodila za novega Gianta in polnjenje na 60% je priporočljivo ZGOLJ v primeru SKLADIŠČENJA za daljši čas, vse ostalo na full.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Mogoče nekateri pozabljate par zadev:
- EVji se “tankajo” večinoma doma, kjer je zadeva cenejša
- s 300-400 km dometa povprečen slovenec zadosti 95% svojih potreb po premikanju dnevno, v resnici je procent verjetno višji.
- o ovcah mi pa ne bo pametoval nekdo, ki vozi grand scenica, ker to samo kaže na to, da mu avto ni niti približno tako pomemben kot meni in z veseljem sprejmem, da sem jaz ovca v EVju, ti si pa zelo inteligenten in sposoben v svojem grand scenicu.
 
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: CLIO15 in sad

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465