Tesla Cybertruck

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
1701796933284.jpeg
 
  • Haha
Reactions: Hondi in NekdoK

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.306
113
Po kar nekaj dnevih še zmeraj preberem naslov te teme kot Tesla CyberFuck med "kaj je novega"... Impresivno.
 
  • Haha
Reactions: bertoncl

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Kosovel je že pred 100 leti vedel.
Gnoj je zlato
in zlato je gnoj.

Oboje = 0
0 = ∞
∞ = 0
A B <
1, 2, 3.

Kdor nima duše,
ne potrebuje zlata,
kdor ima dušo,
ne potrebuje gnoja.

I, A.
Nekateri bi tudi gnoj kupili, če bi bila na njem nalepka, da je to zlato.
I, A.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Konec debate.
Ne bo ga v evropo. Nikjer, nikoli in nikdar.
Ne ustreza varnostim standardom za pešče in kolesarje pa preveč ostre robove ima za 2mm karkoli že to pomeni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.149
746
113
EU
Logično in edino pravilno. Zdaj je le še vprašanje za Američane, kako dobro se pravzaprav mečkajo materiali v primeru trka :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

damirj

Guru
9. maj 2012
5.283
2.402
113
Misliš materiali na cybertrucku ali tistega objekta oz subjekta v katerega se cybertruck zaleti? :)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
Pri bočnem trku je sigurno pomembno da se tisti avto, ki se zaleti dovolj dobro mečka. Ker iz tega vidika se mi cybertruck zdi kot betonski zid. Teža plus togost sigurno obvaruje potnika v kolikor se v njega ne zaleti težji avto. No tak scenarij pa bi navadni avtomobil pravtako speštalo kot konzervo.
Pri čelnem trku, pa lahko rečem samo to.... ne želim si biti drug avto udeležen v nesreči, ker zavorno pot tale zadeva nima najkrajše, deformira pa se ne od ene točke naprej skoraj nič.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
ja, potem pa še 3,1 tone... žive mase. + recimo dva zavaljenca...neugodno...
okej zavaljenci ne bodo tega kupovali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

jest5

Guru
18. avg 2007
25.959
-8.674
113
Pri bočnem trku je sigurno pomembno da se tisti avto, ki se zaleti dovolj dobro mečka. Ker iz tega vidika se mi cybertruck zdi kot betonski zid. Teža plus togost sigurno obvaruje potnika v kolikor se v njega ne zaleti težji avto. No tak scenarij pa bi navadni avtomobil pravtako speštalo kot konzervo.
Pri čelnem trku, pa lahko rečem samo to.... ne želim si biti drug avto udeležen v nesreči, ker zavorno pot tale zadeva nima najkrajše, deformira pa se ne od ene točke naprej skoraj nič.
Po drugi strani pa tudi voznik v tej škatli ne bo ravno dobro odnesel, če se zadeva ne mečka
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in NekdoK
19. jul 2007
2.841
1.566
113
Teža plus togost sigurno obvaruje potnika v kolikor se v njega ne zaleti težji avto. No tak scenarij pa bi navadni avtomobil pravtako speštalo kot konzervo.
Ni ravno tako. Kot mnogi pravijo, ne ubija hitrost, ampak nenaden pojemek.

Če je zadeva toga, se vsa energija prenese na osebo, kar vsekakor ni kul. Zato so začeli namerno dodajati zmečkljive cone, energija se mora nekam odvesti, ne želiš si, da se energija prenese na tvoje notranje organe.

Saj so bili videi, kako se nek star ogromen karavan zaleti v novega Cliota, in lutke v Cliotu izgledajo veliko bolje (pustimo, kako izgledajo avti, na koncu šteje samo kaj je s tabo).
CyberTruck, tako kot je, je super, dokler se pogovarjamo o zbijanju peščev in kolesarjev, ko so pa mase večje, so pa drugi parametri v igri (in to pride do izraza, ko je masa nasprotnega avtomobila polovica CyberTrucka, ni potrebno da so mase identične).

Podobna zgodba je bil Humvee, ni blestel v ščitenju potnikov.
 
2. jul 2020
5.098
6.651
113
Konec debate.
Ne bo ga v evropo. Nikjer, nikoli in nikdar.
Ne ustreza varnostim standardom za pešče in kolesarje pa preveč ostre robove ima za 2mm karkoli že to pomeni.

Kdo ga bi sploh kupoval. Občasno vidiš Toyoto ali Ford pickupa. In še to imajo kmetje ali lovci ali avtovleke kot delovne voze. Kdo bi vzel skoraj 6 metersko kravo za evropske ceste in mesta je tudi vprašljivo.

Tudi v ZDA. Povprečni voznik pickupa je bolj konzervativnega tipa. In ti ponavadi ne ravno ne kupujejo EVjev. Da boš CT prodal pred F150 ali Tacomo je težko. Mogoče samo v Kaliforniji.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
Ni ravno tako. Kot mnogi pravijo, ne ubija hitrost, ampak nenaden pojemek.

Če je zadeva toga, se vsa energija prenese na osebo, kar vsekakor ni kul. Zato so začeli namerno dodajati zmečkljive cone, energija se mora nekam odvesti, ne želiš si, da se energija prenese na tvoje notranje organe.

Saj so bili videi, kako se nek star ogromen karavan zaleti v novega Cliota, in lutke v Cliotu izgledajo veliko bolje (pustimo, kako izgledajo avti, na koncu šteje samo kaj je s tabo).
CyberTruck, tako kot je, je super, dokler se pogovarjamo o zbijanju peščev in kolesarjev, ko so pa mase večje, so pa drugi parametri v igri (in to pride do izraza, ko je masa nasprotnega avtomobila polovica CyberTrucka, ni potrebno da so mase identične).

Podobna zgodba je bil Humvee, ni blestel v ščitenju potnikov.
Govoril sem samo o scenariju bočnega trka če se v sybertruck zaleti nek normalni navadni avtomobil. Tega zna potnik v sybertrucku relativno dobro odnest, ker se sybertruck odnese kot tritonska betonska kocka. Za vse ostalo, pa jasno so inžinerji izmislili zmečkljive cone...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.149
746
113
EU
Glih to ti pravijo, da jo tudi ta v Cybertrucku ne bo odnesel bolje. Ni to tovornjak in da bi njegova kabina šla čez tvoj avto.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
Tale posnetk sem jaz gledal. Pri čelnem trčenju se mi zdi da se najprej malo zvija, potem pa kar na enkrat stop. Evrovncap bi bilo zanimivo videt.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
uu, grda, sej vidiš kaj z lutko naredi, zadaj jo fukne nekam v prednji sedež, da je ne najdeš več. Ekstremni pojemki po zelo kratki crashconi.
in avto ki v par sekundah ima 100 plus...

Kak se bodo to pobijali, da bo kar veselo, če ne žalostno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Kmečki avto za kmečko logiko, kjer je, kar se trkov tiče najbolje imet nekaj čim večjega in čim težjega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113

Novo igranje z življenji nedolžnih udeležencev:

One of the sources with knowledge of the matter, said specifically it was about building data infrastructure around Tesla's battery development, manufacturing and in-field use because in some cases the flaws were hidden in the coating and did not show up for a few months down the road.

In other words, Tesla doesn't quite know yet which dry cells are good, and which ones need to be junked, the source said.

 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.532
439
83
Ta tip je itak deklariran Tesla hater. Saj določene zadeve ima point ampak v skupnem je troll. Že nekaj časa ga nisem gledal a point, ki ga podaja je povsem enak.CT kot produkt je neumnost. To drži. Vse ostalo je nakladancija. Pač eni so pripravljeni dat €€€. In ker so je produkt tle. Ekološko okoljsko pa je katastrofaneglede na trenutno ali bodočo vgrajeno tehnologijo.