vprašanje za tistega, ki ve. 2 leti nazaj sva s prijateljem vozila po Skandinaviji, ko sem prvič opazil ta hec. Prijatelj ima tudi TDI-ja iste generacije. TDI z Bosch pumpo, njegov Passat 90KM, moj Toledo 110KM. Voziva lepo normalno, ko kar naenkrat njemu pokadi gost bel dim iz izpuha, v moji kabini zasmrdi po skurjenem olju. Ga kličem po vezi, kaj je naredil? Občasno sva se namreč "zakadila" za hec. Pravi, da nič in ko sva razčiščevala, kaj bi to bilo sva ugotovila, da meni isto naredi.
Kakorkoli, včeraj sem na Ljubljanski obvoznici znova opazil ravno, ko sem spremljal vzratno ogledalo, da sem ponovno zakadil vse tri pasove avtoceste. Pri vožnji se ne opazi nič, razen občutek imam (lahko da se motim), kot da bi se avto prestavil v drugi "mode".
Zanimivo je, da vedno kadar grem na potovanje, avto opazno zniža porabo pri višjih hitrostih. Relacija Slovenija - Danska mi brez problema porabi 5,5l na 100km pri povprečni hitrosti višji od 130km/h (po GPS-u).
Skratka, kaj se takrat zgodi z mojim avtom, ko iztisne iz sebe ta bel gost dim?
Avto ima katalizator, za filter trdih delcev takrat še niso vedeli pri serijskih avtomobilih (letnik 1999), skratka TDI Euro 3 mašina.
Hvala za pojasnilo.
Kakorkoli, včeraj sem na Ljubljanski obvoznici znova opazil ravno, ko sem spremljal vzratno ogledalo, da sem ponovno zakadil vse tri pasove avtoceste. Pri vožnji se ne opazi nič, razen občutek imam (lahko da se motim), kot da bi se avto prestavil v drugi "mode".
Zanimivo je, da vedno kadar grem na potovanje, avto opazno zniža porabo pri višjih hitrostih. Relacija Slovenija - Danska mi brez problema porabi 5,5l na 100km pri povprečni hitrosti višji od 130km/h (po GPS-u).
Skratka, kaj se takrat zgodi z mojim avtom, ko iztisne iz sebe ta bel gost dim?
Avto ima katalizator, za filter trdih delcev takrat še niso vedeli pri serijskih avtomobilih (letnik 1999), skratka TDI Euro 3 mašina.
Hvala za pojasnilo.