Optika vozila

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
V čem je fora, da tm pa en zna? A drugi pa ne? Ne štekam....sej ne dela slaščičar optike....
Ampak po sliki rezulatat optike bi ti lahko rekel da ne žali slascicarjev.
Ker da je po izvedeni optiki rezultat slabsi kot pred nastavitvijo ne morem dati drugacnega komentarja.

Aha, vidim da se se nekdo poslužuje nekaj metrov dolge spage
evil.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.720
80
48
Zgleda kot da je popravljal samo steke - na desni imaš naklone bistveno večje kot na levi.
 

dwight

Pripravnik
29. nov 2013
220
12
18
Hvala za informacijo. Bom očitno mogo it ponovno delat... Priporočate koga iz okolice MB?
 

kremenko1

Pripravnik
9. feb 2015
49
0
6
Pa sej mi ni jasno kako lahko za takšno PACARIJO sploh plačaš???? Če peljem avto na optiko in ni po opravilu vse v mejah toleranc, lahko rečem samo nasvidenje ter peljem avto k nekomu ki bo napake dejansko odpravil. Je pa optika pri današnjih vozilih že skoraj prava znanost.
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Ok, da pobira gume, je logično, da je nekaj narobe s smerjo koles ali nakloni. In to bi seveda z eno osnovno optiko morali odpraviti ali ugotoviti napako.
Če pa avto vleče, pa včasih ni majstra, ki bi napako odpravil. Sem imel primer, ko je avto bil pri dveh optikih, menjane roke, gumice, kugle, izmerjeni razmiki med kolesi, sotečnost zadnjih koles - ni da ni - avto pa še kar vleče. Kaj češ drugega, kot se sprijazniti...

Nekdo je omenil špago. Sam za merjenje sotečnosti sprednjih in zadnjih koles uporabim preprosto štango, nastavljivo po dolžini z oznakami. Naklone pa se tudi da izmeriti in nastaviti, samo malo iznajdljiv moraš bit. Na tak način nastavljenih že veliko avtov, pa nobenemu ni pobiralo gum. Zgoraj omenjen primerek pa je tudi bil najprej na temeljiti "ročni" optiki, nato tudi "elektronska" ni pokazala večjih nepravilnosti, kar pomeni, da se tudi ročno da :))
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik dwight pravi:
Se priporočam še za kak odgovor...

Mogoče je pa optika blag žegenj....treba najti težavo. Koilko kilometrov imaš in letnik avta? Amortizerji so ok?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Nevem no ali je za to optiko kaj računal? Ker rezultati so slabši kot prej. Imaš še več meritev v rdeči pa še bolj odstopajo kot prej.

Optika mora bit narejena na dobrem optičnem stroju.Na amzs vem da imajo dobro,obstaja pa dosti majstrov ko imajo 30 let stare ko so jih imeli še za yugote pa stoenke.Takrat so bile tako dobre,da so nekateri delali tudi z palčkami
smile-1.gif
 

dwight

Pripravnik
29. nov 2013
220
12
18
Avto je letnik 2012 in ima sedaj 205.000 km. Težave z optiko so se začele pri 150.000 km. Avto je pred optiko pregledal serviser in mojster, ki dela optiko pa noben ni našel kakih težav pri amortizerjih, končnikih ipd.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Pri teh kilometrih so amortizerji fuč ( ali pa v rumenem območju ).

Krivec pobiranja gum po robovih je lahko tudi slab amortizer. Dejstvo je, da se na to akr malo pozablja.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
A bejž. In ti to kar tako, na oko?

Da ne bom bluzil v tri dni - na avtu letnik 2001 sem menjal zadnje amortizerje. Na testu me je pa rezultat vrgel na rit - spredaj original, stari takrat 13 let in malo pod 200.000 prevoženih kao - učinkoviost 92%. Zadnji novi - učinkovitost 88%. Povezave med amortizerji in obrabo gum ob pravi nastavitvi podvozja (optiki) pa očitno tudi vidijo samo jasnovidci.

Aja, če pogledam pa hyundaje, vsaj starejše verzije - ti so pa že novi imeli probleme z amortizerji. Pa verjetno ne z samo robo kot z napačnimi izračuni oziroma sestavo podvozja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
V čem je fora, da tm pa en zna? A drugi pa ne? Ne štekam....sej ne dela slaščičar optike....

You'd be surprised
tongue-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Po vsem kaj berem, niti nisem več...
tongue-1.gif


Sem predvideval, če je avtooptika storitev in merilne naprave, da se folk s tem ukrvarja profesionalno in da se zadeva uredi. Jasno, ne pri vseh 100%....zdej pa vidim, da je treba z lučjo pri belem dnevu iskat take, k to opravijo tako kot treba
bonk.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
A bejž. In ti to kar tako, na oko?

Da ne bom bluzil v tri dni - na avtu letnik 2001 sem menjal zadnje amortizerje. Na testu me je pa rezultat vrgel na rit - spredaj original, stari takrat 13 let in malo pod 200.000 prevoženih kao - učinkoviost 92%. Zadnji novi - učinkovitost 88%. Povezave med amortizerji in obrabo gum ob pravi nastavitvi podvozja (optiki) pa očitno tudi vidijo samo jasnovidci.

Aja, če pogledam pa hyundaje, vsaj starejše verzije - ti so pa že novi imeli probleme z amortizerji. Pa verjetno ne z samo robo kot z napačnimi izračuni oziroma sestavo podvozja.

AMZS test amortizerjev je, kot 5€ vredni kitajski OBD2 moduli. Saj za na hitro pregledat je, za resno delo pa ne.

Test je premlahav. Amortizer se na cesti obnaša bistveno drugače, kot na AMZS ploščah.

Odzivnost, hitrost blaženja amortizerja je premo sorazmerna s hitrostjo avtomobila.

In ja, pri 200k so amortizerji za v koš.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ok, kot želite..

Avtorju samo podajam mnenje, nadaljno raziskavo pa njemu prepuščam.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:

In ja, pri 200k so amortizerji za v koš.

Ti dam prav, saj tudi dize so zanič, turbina je zrela za obnovo, roke, končniki prav tako, skratka roko na srce, večina stvari več ni 100% OK kajne? No zdaj pa se vrnimo k realnosti... Pri 2012 letniku in 200.000km bi morali biti amortizerji OK, tudi če niso fantastični ti pri teh kilometrih zaradi njih ne žre gum. Jaz imam 2007 letnika, 300k+km in mi ne žre gum, pa prvi amortizerji gori.