Ok, da pobira gume, je logično, da je nekaj narobe s smerjo koles ali nakloni. In to bi seveda z eno osnovno optiko morali odpraviti ali ugotoviti napako.
Če pa avto vleče, pa včasih ni majstra, ki bi napako odpravil. Sem imel primer, ko je avto bil pri dveh optikih, menjane roke, gumice, kugle, izmerjeni razmiki med kolesi, sotečnost zadnjih koles - ni da ni - avto pa še kar vleče. Kaj češ drugega, kot se sprijazniti...
Nekdo je omenil špago. Sam za merjenje sotečnosti sprednjih in zadnjih koles uporabim preprosto štango, nastavljivo po dolžini z oznakami. Naklone pa se tudi da izmeriti in nastaviti, samo malo iznajdljiv moraš bit. Na tak način nastavljenih že veliko avtov, pa nobenemu ni pobiralo gum. Zgoraj omenjen primerek pa je tudi bil najprej na temeljiti "ročni" optiki, nato tudi "elektronska" ni pokazala večjih nepravilnosti, kar pomeni, da se tudi ročno da
)