Kodiaq, starost leto in 5 mesecev. Polizdelek v kombinaciji s sposobnim servisom = zmaga.
Obiski servisa so tedenski. Šalabajzarji nimajo pojma kaj delajo, menjajo vse po spisku, pri tem pa še kaj polomijo. Kaj in zakaj menjajo nimajo pojma. Pokvarjen mehanizem za odpiranje voznikovega stekla - pri menjavi so uspeli počit šipo, ki so jo jasno zamenjali. Iz vrat zdaj vse škripa in šklopota in poleti, ko je vroče, pri odpiranju šipa cvili. Druga napaka: senzor za mrtvi kot je pri počasni vožnji po slabi cesti vedno metal ven. Po parih poskusih podiranja avta so ugotovili, da je desno zadaj v konektorju vlaga. Menda zamenjali konektor in kontroler in 2 mesca je bil celo mir. Potem se je zgodba začela ponavljat.
Poleg tega je ena specifična napaka, ki je odvisna od temperature in se pojavlja že od lanske zime. Pod -6 stopinjami se avto enostavno odloči, da tempomat ne bo delal in to ob zagonu jasno tudi pove. Enkrat (izmed mnogo poskusov seveda) sem bil naročen za odpravo te napake. Peljem na diagnostiko pravjo "radar bo treba menjat". Čez par dni peljem na menjavo radarja in že na poti do servisa, ki je kak kilometer od doma, avto cuka in prižiga lučko za esp. Tam že malo popizdim in pravjo da bojo pogledal. Pridem po avto, ja gospod zarad radarja je avto cukal (kaj točno ima ugasnjen radar z odvzemanjem moči motorja in prižiganjem lučke nihče ne ve). Zdaj je vse zrihtano pravijo. Čez dva dni mraz, vžgem avto. Tempomat itak ne dela. Ta teden je bil avto na servisu 4 dni. Drugi dan so me klicali, da je najbrž kriv akumulator. Ker se bolj malo vozim. Sem jim poslal kopijo servisnega naloga za isto napako izpred enega leta, kjer je jasno vidno, da lani se pa avto ni malo vozil. 2 dni od servisa tišina potem klic, da naj pridem po avto, da zdaj itak ne morejo nič diagnosticirat, ker je pretoplo.
Od četrtka dalje se z njimi pogajam, da oni ta avto, ki ga očitno ne znajo zrihtat, preprosto odkupijo nazaj. Neverjetno navdušeni so nad to opcijo (le zakaj). Težava je, da mene njihova odkupna cena, ki je jasno še malo nižja od "normalne" ne zanima. Ta teden jim bom avto serviral za 45 dni minus kar so že porabili. Nazaj pa prevzamem samo popolnoma brezhiben avto z vsemi dokazili in testi, da so vse napake odpravljene. Kaj sledi v nasprotnem primetu itak določa zakon. Žal bo verjetno treba vpletat odvetnike, ampak tako to je.
Obiski servisa so tedenski. Šalabajzarji nimajo pojma kaj delajo, menjajo vse po spisku, pri tem pa še kaj polomijo. Kaj in zakaj menjajo nimajo pojma. Pokvarjen mehanizem za odpiranje voznikovega stekla - pri menjavi so uspeli počit šipo, ki so jo jasno zamenjali. Iz vrat zdaj vse škripa in šklopota in poleti, ko je vroče, pri odpiranju šipa cvili. Druga napaka: senzor za mrtvi kot je pri počasni vožnji po slabi cesti vedno metal ven. Po parih poskusih podiranja avta so ugotovili, da je desno zadaj v konektorju vlaga. Menda zamenjali konektor in kontroler in 2 mesca je bil celo mir. Potem se je zgodba začela ponavljat.
Poleg tega je ena specifična napaka, ki je odvisna od temperature in se pojavlja že od lanske zime. Pod -6 stopinjami se avto enostavno odloči, da tempomat ne bo delal in to ob zagonu jasno tudi pove. Enkrat (izmed mnogo poskusov seveda) sem bil naročen za odpravo te napake. Peljem na diagnostiko pravjo "radar bo treba menjat". Čez par dni peljem na menjavo radarja in že na poti do servisa, ki je kak kilometer od doma, avto cuka in prižiga lučko za esp. Tam že malo popizdim in pravjo da bojo pogledal. Pridem po avto, ja gospod zarad radarja je avto cukal (kaj točno ima ugasnjen radar z odvzemanjem moči motorja in prižiganjem lučke nihče ne ve). Zdaj je vse zrihtano pravijo. Čez dva dni mraz, vžgem avto. Tempomat itak ne dela. Ta teden je bil avto na servisu 4 dni. Drugi dan so me klicali, da je najbrž kriv akumulator. Ker se bolj malo vozim. Sem jim poslal kopijo servisnega naloga za isto napako izpred enega leta, kjer je jasno vidno, da lani se pa avto ni malo vozil. 2 dni od servisa tišina potem klic, da naj pridem po avto, da zdaj itak ne morejo nič diagnosticirat, ker je pretoplo.
Od četrtka dalje se z njimi pogajam, da oni ta avto, ki ga očitno ne znajo zrihtat, preprosto odkupijo nazaj. Neverjetno navdušeni so nad to opcijo (le zakaj). Težava je, da mene njihova odkupna cena, ki je jasno še malo nižja od "normalne" ne zanima. Ta teden jim bom avto serviral za 45 dni minus kar so že porabili. Nazaj pa prevzamem samo popolnoma brezhiben avto z vsemi dokazili in testi, da so vse napake odpravljene. Kaj sledi v nasprotnem primetu itak določa zakon. Žal bo verjetno treba vpletat odvetnike, ampak tako to je.