Problem bencincev je bil, da ti res ni smelo zmanjkati olja. Če si čakal na lučko, je bilo lahko že prepozno, ker se je tretji cilinder že pregreval in naglodal batne obročke. Ob normalnem vzdrževanju ni bilo težav.No pa še tiste 1.5 pa 1.6 se lahko omeni ker so bili naprodaj samo na japonskem in pri nas pa iz usa kjer je je glavni trg ne vedo veliko o njih napakah, gre pa za izredno zanič mašine, imaš en kup zaribranih imprez na oglasnikih z 1.5 motorji pred 150k km. Tudi 2.0 niso (bili) ravno brez težav oz. za sodobne motorje imajo izredno hitro generalke pa veliko pijejo olja (to izhaja že iz bokser zaznove). Skratka potem prideš do tega da edini subarujev motor ki je bil legendaren in zanesljiv je 1.8 iz 80h let ki je videl še par literacij v 90h, od takrat dalje pa fama da so subaru bokserji zanesljivi.
Težave so nastopile pri nevzdrževanih avtih. Kao, saj so zanesljivi, tankaj on vozi, potem pa še tiščanje, in štala.