Govorimo o peugeotih in francozih in trollčki ala medvedek Bojan tega ne prenese Nikjer pa nisem to trdil za puretech motorje.Vecina pezojev naredi tolk. Ampak ne PT
Govorimo o peugeotih in francozih in trollčki ala medvedek Bojan tega ne prenese Nikjer pa nisem to trdil za puretech motorje.Vecina pezojev naredi tolk. Ampak ne PT
Še enkrat samo zate trollček:Haha pedžo feni so tudi nekaj posebnega. Živijo v zanikanju.
Ja glej, ampak dejansko je kar precej uporabnikov, ki niti 5 jurjev kilometrov letno ne naredijo. pri 15 let starih jajcih se pa tudi ne obremenjujes, ce se motor razleti.Saj je en napisal, da so ti motorji za tiste, ki se ne vozijo dosti, čisto uredu
Takšni ko vozi volkswagena ali pa škodo in naredi v 3 letih 300000 km.Meni se zdi 100 do 150kkm veliko. Si ne predstavljam, da bi imel avto dalj časa. Delam pa tam 15 do 20 letno. Kdo ima danes še avto 300kkm
Ja. en kup “srečnežev”, ki se tolažijo, da za “premijo” je pa to itak mala malca…Meni se zdi 100 do 150kkm veliko. Si ne predstavljam, da bi imel avto dalj časa. Delam pa tam 15 do 20 letno. Kdo ima danes še avto 300kkm
Marsikateri večji avto na cesti. 300 niso neki resni kilometri.. Kdo ima danes še avto 300kkm
lep.
Jermen je strašno poceni, v primerjavo z verigo. Velik prihranek za fabriko. Verjetno so vsi direktorji hodili okrog z vzorcem v roki, in ga hvalili. Za verigo izdelat moraš imeti orodja za štancanje, sestavljanje členkov, kovičenje... to zelo stane.Iz kakšnega razloga so dali jermen v oljno kopel, me res zanima???
Ja prevrtenihTakšni ko vozi volkswagena ali pa škodo in naredi v 3 letih 300000 km.
Seveda če niso prevrteniMarsikateri večji avto na cesti. 300 niso neki resni kilometri.
Točno to. Jermen v olju je imelo veliko znamk, med njimi tudi Ford ( ja sedaj bodo rekli to ni VW, mečka ali bavarija ) in zanimivo da imajo več kot 300kkm pa še vedno vozijo po cestah brez problemov.ta fama s PT motorji me spominja na zgodbe z BMW 2.0 dizli, kako trga verige. Marsikdo, vključno z mano pa smo naredili s temi motorji 250k in več, brez težav.
Teh PT motorjev pa je bilo narejenih krepko čez milijon in 5% napak, pomeni čez 50k odpovedi motorjev. To je sicer zelo veliko, ker očitno jermen v olju ni bila posrečena rešitev. Bolj kot problematika jermena v olju, ni prvi, je bila izbira napačnega materiala, ki bi ga naj po 2018 tudi rešili in je teh odpovedi malo manj. Pač pomebno je redno preverjanje stanja jermena, in menjava te ruporaba pravega olja.
Vsi trgovski potniki? ali vsi pri poršeju avte prodajajo in imajo to službene?Takšni ko vozi volkswagena ali pa škodo in naredi v 3 letih 300000 km.
Z mojim sem pri 250000 skupaj že 14 let. Upam, da grem z njim preko 300000. Ne razumem zakaj bi ga menjal. Še vedno se rad vozim z njim. Ravno včeraj užival v vožnji z njim od Železne kaplje do Jezerskega čez ovinke.Meni se zdi 100 do 150kkm veliko. Si ne predstavljam, da bi imel avto dalj časa. Delam pa tam 15 do 20 letno. Kdo ima danes še avto 300kkm
Sedaj pa potrebujemo se nasvet, kaj narediti glede prekomerne porabe olja in smo resili PT težave globalno.ta fama s PT motorji me spominja na zgodbe z BMW 2.0 dizli, kako trga verige. Marsikdo, vključno z mano pa smo naredili s temi motorji 250k in več, brez težav.
Teh PT motorjev pa je bilo narejenih krepko čez milijon in 5% napak, pomeni čez 50k odpovedi motorjev. To je sicer zelo veliko, ker očitno jermen v olju ni bila posrečena rešitev. Bolj kot problematika jermena v olju, ni prvi, je bila izbira napačnega materiala, ki bi ga naj po 2018 tudi rešili in je teh odpovedi malo manj. Pač pomebno je redno preverjanje stanja jermena, in menjava te ruporaba pravega olja.
Pred enim tednom sem avto menjal. Žena je hotla Jeep avenger z tem jajc motorjem. Sem kr vesel da smo na koncu na 1.33 TCE 140 nabavlii, ko da se z tem hebem.
kaj zdaj smo ugotovili da so gse tud za qrac?Pred enim tednom sem avto menjal. Žena je hotla Jeep avenger z tem jajc motorjem. Sem kr vesel da smo na koncu na 1.33 TCE 140 nabavlii, ko da se z tem hebem.
Tole pa nisem razumel. Dacia Duster 4x4 ima 3 cilindrski bencinski motor??A so uredil cukanje pri neogretih TCE motorjih pa prekomerno pitje olja pri samo nekaj 10k km pri renaultu?
Sicer "novi" 1.2 TCe ki je na 3. cilindre ima sicer ketno, ampak se že pojavljajo informacije da je zanesljivost konkurenčna ravni 1.2 pur(e)techa.
BTW da ne bom čisto off (suv, bencinar, do 30k) dacia je po novem samo še ta TCE 3 cilindrc (razen hibrid, ki pa ni v 4x4 verziji).