Sej zdej je menda v planu, da se bo ndm spremenil na 4250, brez kode96, ker so električni avtomobili toliko težji. Kdaj bo? nimam pojma, nisem raziskoval.
Je rezerviran... Cakam CX-60 ...
Kolikor vem, je predlog na nivoju EU. Tam to verjetno v kakem letu, dveh, treh spravijo skozi, potem pa še sprememba v lokalni zakonodaji ...Sej zdej je menda v planu, da se bo ndm spremenil na 4250, brez kode96, ker so električni avtomobili toliko težji. Kdaj bo? nimam pojma, nisem raziskoval.
Mogoče veš kdaj k nam pride ostala motorizacija, poleg PHEV?Je rezerviran... Cakam CX-60 ...
Problematični ker?Mazde se kupuje bencinarje. Dizli so kar problematični.
Ker tako pravi statistika in izkušnje lastnikov.Problematični ker?
Kolega.Cene so obupne. Je pa tudi res, da sem svoj 2 leti star avto prodal v enem dnevu za cca 1000eur manj kot sem ga pa kupil. Bi moral še višjo ceno nastavit.
Res ne vem kaj kupit, da bi blo dobro tudi za prikolico. Iščem bencinarja z vsaj 2.0 prostornine. Vozil sem CX5 z 2.5 motorjem, pa se mi je še vseeno zdela malo lena, oz. sem pričakoval mal več navora. Pri VAG koncernu me skrbi DSG, sicer pa je izbire med modeli kar nekaj. Fajn bi bil kak GLC, ampak bi moral delat izpit za prikolico, oz. samo kodo. Pa še čez budget bom, ki pa je cca 30k eur.
sad a to govoriš iz izkušenj?
V pripeki po klancu navzgor ti bo menjalnik napisal, da se ustavi, ker se pregreva.
En večjih je mašenje sita olja, pa potem zaropota. Mje kar dosti Mazda dizlov zaribal. Pa tesnila glave, pa potem klasične sodobne turbo dizelske težave. Ni primerjave z izredno zanesljivimi bencinskimi G motorji.Problematični ker?
Saj zbiram predloge. DCT je verjetno dual clutch?Kolega.
Za težko prikolo vlačit se kupi klasičen avtomat in ne DCT in ne CVT.
Vzel Allspace-a 2.0tsi DSG. Me je mehanik prepričal, da je vredu kombinacija. Lohk, da si biznis rihta.
Vzel Allspace-a 2.0tsi DSG. Me je mehanik prepričal, da je vredu kombinacija. Lohk, da si biznis rihta.