Pri nas je to žal manj razvito, v Ameriki imaš kup alternativ.Koliko pa pridejo izvengarancijska popravila teh baterij?
V Evropi je tukaj ena: https://www.battery-bna.com
Pri nas je to žal manj razvito, v Ameriki imaš kup alternativ.Koliko pa pridejo izvengarancijska popravila teh baterij?
Spremljanje avto.net-a in čudenje, kako ima tako veliko ultra super duper nikoli pokvarljivih Toyot na veliko napisano zamenjana baterija.Če se prav spomnim neke statitstike iz amerišekga foruma, je bilo nekje 8% baterij menajnih v garancijski dobi (v Ameriki 8 let). sad kje je pa tvoja statisika, iz riti potegnjena?
Dejva bit natančna.Eno je pokvarljivost eno je življenska doba baterije.
To da je baterijo potrebno menjat po določenem številu ciklov ni pokvarljivost ampak lastnost baterije. Baterija pač ne drži neskončno število ciklov.
Pri nimh maš to srečo, da lahko menjaš en modul in počistiš kontakte pa gre še kar lep čas dalje.
Drugač pa kolko se pa menja turbin, pump in šob? Pa se ne dela nek halo iz tega.
Članek že iz 2015 in stari model priusa:Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega.
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise .
Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega.
In s tem si dokazal kaj? Pač en je naredil, so what?Članek že iz 2015 in stari model priusa:Austrian Taxi Driver Covers 1 Million Kilometers In Toyota Prius Without Replacing The Batteries | Carscoops
If you want to know how reliable a car model is, go ask a taxi driver who uses it to cover greater distances in much harsher conditions than the averagewww.carscoops.com
Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija,Preden kupiš rabljenega hibrida ga pelješ na toyotin pooblaščeni servis da pomerijo zdravje baterije. Stane cca. 40eur pa imaš uradno v kakšnem stanju je. Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega. Poleg tega pa so toyotini hibridi narejeni tako, da nikoli ne prazni baterije do konca, polni do konca pa le v izjemah.
minus 10% inflacije...Škoda Superb prodana. Dobil enak denar kot sem dal zanj. Hvala vsem za nasvete.
baterija 12V (start stop haha) za BMW M4 Li-Ion je cena na bmw 1400eur, aftermarket cca 850eurGovora je o hibridnih baterijah, ne o 12V za start-stop
Avto mam že 6 let. Kupo 4 leta starega rablenega. Menjal samo lani hladilnik klime, ki je bil zbombardiran in je spustil. Drugi je bil kuplen 9 let star. Menjat sem mogo tesnilo luči zadaj. Oba sta na 160k km. En je 2012 en pa 2013.V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to.
baterija 12V (start stop haha) za BMW M4 Li-Ion je cena na bmw 1400eur, aftermarket cca 850eur
Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise .
Pa še ena “malenkost“ glede opletanja z 10 let Toyota Relax garancije. Le zakaj pozabljate omenjati DO 185.000km?
Kar pomemben podatek za ne tako mali delež voznikov. Recimo jaz bi ostal prej kot v štirih letih brez garancije.