SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sad kot prvo ni treba bit žaljiv. Ali pa se najdeš v zgodbi? Kot drugo, sem sam pri sedaj propadlem uradnem servisu, doživel pri vprašanju, kaj tovarna pravi na to, take navidezne vprašajčke nad glavo iz izgovorov pa je bilo razbrati, da jim je izpod časti vzpostavit kontakt z proizvajalcem.
Verjamem da ima katera firma to rešeno kot se šika. Ampak če volan meče errorje... pa fak pa saj so si oni izmislili errorje in jih opremili celo vsakega z svojo številko. Ne mi rečt da firma ne ve kaj je narobe. Glede tvojega izbruha verjetno imaš prav, vem pa da res ne v vseh primerih. Tudi serviserji hočeš nočeš svirajo kurcu.
Glej, če nekdo širi laži, potem pač ne bom ga ujčkal. Če nimaš pojma o stvareh, potem ne trojal.
Poglej to v rdečem. Namreč verjetno so bile težave pri pooblaščencu (ni plačeval uvozniku) in zato ni MOGEL vzpostaviti second level supporta. Zato pa ni več uradni serviser.
Naj te razsvetlim: pooblaščenci plačujejo letno/mesečno SVINJSKE denarje za podporo uvozniku/proizvajalcu in jo zato TUDI IZKORISTIJO. Sploh, če gre za garancijske zahtevke, kateri so za njih popolnoma ''brezplačni'', oziroma jih jim tovarna celo plača (žal po precej manjši tarifi, kot bi jo lahko izstavili stranki).

In še to: volan NE meče errorje in avto je normalno vozen, vrže pa ven asistenco. Kaj je krivo, pa očitno tudi v tovarni ne vedo, ker verjemi, da ne bodo plačevali menjave volana samo zato, da bi zajeb... stranko v glavo. ynos bo pač šel še enkrat na servis in tovarna bo predlagala neko tretjo rešitev, ki upajmo da bo delovala. Sam si je kriv, da ni vzel RAV4 :evil:.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Problem teh pooblaščencev je ker se preveč zanašajo na navodila proizvajalcev. Pol hurca se jim ne da poglobit v problem in da bi sami našli rešitev, ker kao proizvajalec ne dovoli. In potem ležerno čakajo na neke popravke ali druge sklope, da bi pa obstoječ sklop kej razdrli, pa videli kje je keč, to pa ne. Se spomnim pred leti nekega službenega golfa. Na pooblaščencu so cel zaganjač menjal, ker so bile krtačke hin. Te krtačke zna vsak električar, ko je z šole prišel zamenjat, ampak ne, proizvajalec je določil da se menja vse. In na tak način mehankarji stagnirajo oz. nazadujejo, namesto da bi napredovali z znanjem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Problem teh pooblaščencev je ker se preveč zanašajo na navodila proizvajalcev. Pol hurca se jim ne da poglobit v problem in da bi sami našli rešitev, ker kao proizvajalec ne dovoli. In potem ležerno čakajo na neke popravke ali druge sklope, da bi pa obstoječ sklop kej razdrli, pa videli kje je keč, to pa ne. Se spomnim pred leti nekega službenega golfa. Na pooblaščencu so cel zaganjač menjal, ker so bile krtačke hin. Te krtačke zna vsak električar, ko je z šole prišel zamenjat, ampak ne, proizvajalec je določil da se menja vse. In na tak način mehankarji stagnirajo oz. nazadujejo, namesto da bi napredovali z znanjem.
Spet en pametnjakovič: veš zakaj tega pooblaščenci ne delajo? Ker NE smejo po pogodbi. Ravno tako ti ne bodo prodali Meyle zračnega filtra, čeprav je praktično identičen tovarniškemu, le škatla in šifra gor je druga. Zakaj ne? Ker bodo izgubili zastopstvo. In pa seveda več zaslužijo, kar ne škodi ravno. :evil:
Poleg tega pa je tukaj še druga stvar: razdrtje in popravilo vzame x časa, ki ga boš zaračunal stranki. Po tarifi od pooblaščenca znaš hitro priti blizu ali pa celo čez ceno novega dela. Ob tem, da pri novem delu imaš še garancijo. Ker recimo, če crkne kaj drugega noter, potem boš moral to stranki ''brezplačno'' popravit.
In seveda še nekaj: pri novem delu boš za manj dela, običajno več zaslužil :evil: , hkrati pa še možnost napak v prihodnosti zmanjšal. To je samo win-win za pooblaščenca.

Saj vsi vemo: če hočeš poceni popravilo, potem običajno ne greš na pooblaščenca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Pepe

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Sej pravim. Zato pa stagnirajo. Vsi te mehaniki kljub izobraževanjem so še vedno samo teoretiki, ker nikoli nič ne razšraufajo in si razširijo obzorja. Kateri pa še kej zna, je pa zaradi fuša popoldne in ne zaradi njegovega delodajalca. Dejansko so samo roboti kar tovarna reče. Potem pa 4 šraufe odšraufat, del zamenjat in 2x na kompu kliknit. To nima več veze z mehankarijo kot tako.

Po drugi strani je pa tko. Mehankarji so vojaki v prvih vrstah. Oni vidijo avto recimo po 200k km, ne inženirji v tovarni. In njihove informacije felerjev so lahko inženirjem v veliko pomoč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sej pravim. Zato pa stagnirajo. Vsi te mehaniki kljub izobraževanjem so še vedno samo teoretiki, ker nikoli nič ne razšraufajo in si razširijo obzorja. Kateri pa še kej zna, je pa zaradi fuša popoldne in ne zaradi njegovega delodajalca. Dejansko so samo roboti kar tovarna reče. Potem pa 4 šraufe odšraufat, del zamenjat in 2x na kompu kliknit. To nima več veze z mehankarijo kot tako.
Težava pooblaščencev je v tem, da so tam takšne plače, da večinoma imajo le pripravnike ali pa kakšne druge manj sposobne. Ker kdor je sposoben, bo zelo kmalu šel na svoje.
Nimaš pa prav, da so ti mehaniki teoretiki. To je čisto nakladanje. In kar razmisli, koliko primerov je bilo, ko so nepooblaščenci reševali zadevo, potem pa obupali in je avto šel na pooblaščenca, da se je rešila zadeva. Pač sodobni avti imajo toliko elektronskih zadev zadaj, da tista tehnična podpora proizvajalca veliko pomeni. Še vedno pa mora nekdo fizično zadeve delati. In znotraj kolektiva imajo toliko različnih težav (z avti mislim), da če koga zadeva le zanima, že tam pobere ogromno izkušenj. Tistih, ki hodijo v službo in ne delat, pač se ne prime nič.
Pa da ne bo pomote: je tudi precej primerov, ko so pooblaščenci (ali lastniki) obupali in so potem nepooblaščenci rešili zadevo ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Sem malo gor dopolnil. Vglavnem nebi blo slabo če bi kdaj kej razdrl, da bi videl kaj se dogaja in zadeve dali naprej. Bi blo lahko inženirjem lažje
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sem malo gor dopolnil. Vglavnem nebi blo slabo če bi kdaj kej razdrl, da bi videl kaj se dogaja in zadeve dali naprej. Bi blo lahko inženirjem lažje
Marsikateri tak garancijsko zamenjan del se popoldan razdre, popravi in uporabi. :evil:
Ta najbolj ''iznajdljivi'' ga pa razdrejo, popravijo in uporabijo na strankinem vozilu. Novega pa na svojem. :eek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen
I

Izbrisan uporabnik 474

Sam sicer ne "kupim" tega, da proizvajalec ne ve, zakaj meče ven Lane Assitant. Za vsak preklic komande obstajajo točno določeni pogoji. In temu pogoju se da sledit do izvora. Lahko pa vmes po "liniji" pride kakšna špica, ki jo računalnik interpretira kot logično "1" ali kot nedovoljeno stanje (v primeru, da se izpiše napaka), kar se mi ob ogrevanem volanu sploh ne zdi tako nemogoče (inducirana napetost). V tem primeru je res prva rešitev software update, kjer so za takšne primere razni digitalni filtri. Če pa je teh špic preveč ali pa so predolge (kar bi labko razložilo povečanje napak v zimskem času), pa nakazuje na hardwaresko napako (najprej menjava volana) in če je tega še vedno preveč, potem je to design failure in posledično recall...
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Vprašanje, če je sploh volan (in senzorji v njem) kriv ;)...
Za takšen debugging kot ga je Gargy napisal, pa bi moral se serviser voziti zraven in biti priključen gor in spremljati parametre. Ali pa kakšen black box, ki bi snemal, kaj se real time dogaja. To pa dvomim, da so (bodo) šli delat.
Jaz se bolj nagibam k temu, da tovarna že ve, kaj je problem, samo nima še (dovolj poceni) rešitve. Ali pa bo sedaj prišla po postopku na vrsto menjava kakšnega dražjega modula.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Kakor sem jaz razumel kao senzorji v volanu, ki so pri travel assist potrebni, da volan zazna, da drzis volan sploh. Zanimivo travel assist normalno deluje vec ali manj. Problem je, da ti non stop nabija glasen error, ki ga NE mores izklopit.

Zdaj si pa predstavljaj, da to poslusas vsak dan 2 mesca. Da, ko peljes froca na daljso pot in zaspi v avtu, ga tole vsakic zbudi. Da zacnes dan s tem vsako jutro. In, da ti potem pooblascenec serje pa vlece teden za tesnom, kdaj bo. Pa pol je, pa nic ne popravi. Tega ne mores izklopit.


Zaenkrat po menjavi je enkrat javilo napako. Ampak tko se je tudi zacelo, najprej ena pol pa vse pogosteje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sam vprašanje: a če Travel Assist izključiš še vedno binglja?
A isto dela, če imaš gretje volana izključeno?
Sicer pa kot sem napisal: sam si kriv, kaj pa nisi RAV4 kupil. :evil:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.440
6.571
113
pri taščici
Spet en pametnjakovič: veš zakaj tega pooblaščenci ne delajo? Ker NE smejo po pogodbi. Ravno tako ti ne bodo prodali Meyle zračnega filtra, čeprav je praktično identičen tovarniškemu, le škatla in šifra gor je druga. Zakaj ne? Ker bodo izgubili zastopstvo. In pa seveda več zaslužijo, kar ne škodi ravno. :evil:
Poleg tega pa je tukaj še druga stvar: razdrtje in popravilo vzame x časa, ki ga boš zaračunal stranki. Po tarifi od pooblaščenca znaš hitro priti blizu ali pa celo čez ceno novega dela. Ob tem, da pri novem delu imaš še garancijo. Ker recimo, če crkne kaj drugega noter, potem boš moral to stranki ''brezplačno'' popravit.
In seveda še nekaj: pri novem delu boš za manj dela, običajno več zaslužil :evil: , hkrati pa še možnost napak v prihodnosti zmanjšal. To je samo win-win za pooblaščenca.

Saj vsi vemo: če hočeš poceni popravilo, potem običajno ne greš na pooblaščenca.
Sploh ne vem zakaj so menjali starter ce so bile krtacke zanic.
Avto bi lahko poslali v razgradnjo in kupcu prodali novega. Bi se bistveno vec zaslužili, kot z novim zaganjacem
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sploh ne vem zakaj so menjali starter ce so bile krtacke zanic.
Avto bi lahko poslali v razgradnjo in kupcu prodali novega. Bi se bistveno vec zaslužili, kot z novim zaganjacem
Patetičen si. Zato, ker je takšen postopek predpisan s strani tovarne v primeru okvare zaganjača.
Sedaj pa še kaj pametnega zapiši, da se boš bolje počutil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Sam vprašanje: a če Travel Assist izključiš še vedno binglja?
A isto dela, če imaš gretje volana izključeno?
Sicer pa kot sem napisal: sam si kriv, kaj pa nisi RAV4 kupil. :evil:
To je delalo ce je bil travel assist prizgan ali ugasnjen. Opazil sem takrat, da bolj pogosto ob prizganem gretju volana in ob vhodu v garazo (ko ocitno senzor zazna, da se je stemnilo). Poleti te napake ni bilo. Nad 10-15 stopinj neha. Ko je hladno pa zacne.
 
5. apr 2015
1.391
719
113
Kakor sem jaz razumel kao senzorji v volanu, ki so pri travel assist potrebni, da volan zazna, da drzis volan sploh. Zanimivo travel assist normalno deluje vec ali manj. Problem je, da ti non stop nabija glasen error, ki ga NE mores izklopit.

Zdaj si pa predstavljaj, da to poslusas vsak dan 2 mesca. Da, ko peljes froca na daljso pot in zaspi v avtu, ga tole vsakic zbudi. Da zacnes dan s tem vsako jutro. In, da ti potem pooblascenec serje pa vlece teden za tesnom, kdaj bo. Pa pol je, pa nic ne popravi. Tega ne mores izklopit.


Zaenkrat po menjavi je enkrat javilo napako. Ampak tko se je tudi zacelo, najprej ena pol pa vse pogosteje.
Annoying as F.

Mene že ta klicaj in enkratni pisk iritira za pomanjkanje čistilne tekočine za stekla.. Ki se btw pojavi po občutku 3/4 polnem rezervoarju.. In ja, vag seat 2017.

Tako da ta napaka in predvsem odnos servisa 4ever no go in hvala za nasvet.

Tvoj avto je res :srce: razen to da ni combi. Pa ne vem a je dizl al ne..skratka benz more bit 2.0:D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.440
6.571
113
pri taščici
Patetičen si. Zato, ker je takšen postopek predpisan s strani tovarne v primeru okvare zaganjača.
Sedaj pa še kaj pametnega zapiši, da se boš bolje počutil.
V pravilnost odlocitev tovarne ne smemo podvomit?
Le zakaj se potem ynos sedaj s.temi opozorili okol vozi?
Saj mu je pooblascenec zamenjal volan(po navodilu proizvajalca predvidevam)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Pitaj boga kolko teh vilanov je še na zalogi preden bodo novo izboljšano serijo naročili. Tacaj pa menjajo pod garancijo. Nekaterim bo OK, drugi bodo spet meli težave
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
V pravilnost odlocitev tovarne ne smemo podvomit?
Le zakaj se potem ynos sedaj s.temi opozorili okol vozi?
Saj mu je pooblascenec zamenjal volan(po navodilu proizvajalca predvidevam)
Sem ti že zgoraj zapisal najmanj dva razloga: nimajo še dovolj poceni rešitve ali pa gredo po protokolu in bodo sedaj menjali nek tretji dražji modul. Lahko je pa enostavno tudi ta volan problematičen.
Ti bi očitno bil zadovoljen le s tem, da bi ynosu kar cel avto takoj zamenjali. Bi bilo potem ok zate?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.440
6.571
113
pri taščici
Ne, odnos trgovcev (proizvajalcev) do odprave napak v garanciji je porazen.
Nekaj so obljube na papirju, drugo je potem realnost.
In ja,nekdo je omenjal stvarno napako.
Res da sem jo uveljavljal pri indukcijski plati, ampak dobil sem kupnino nazaj. Brez.odventnikov, vendar s kar nekaj obiskov servisov in email dopisov.
Glede na to da pise da uenletos tak avto 4 jurje drazji, da za poskodbe ni kriv ynos, ne vem zakaj ne bi sprejeli avta nazaj, pa naj ga imajo za testnega, nadomestnega.... Karkoli.
Saj ne bodo 40 jurjev v minusu. Pa tudi sem preprican da bi ynos vzel novo škodo za neko normalno amortizacijo sedanjr Skode..