Glej, če nekdo širi laži, potem pač ne bom ga ujčkal. Če nimaš pojma o stvareh, potem ne trojal.Sad kot prvo ni treba bit žaljiv. Ali pa se najdeš v zgodbi? Kot drugo, sem sam pri sedaj propadlem uradnem servisu, doživel pri vprašanju, kaj tovarna pravi na to, take navidezne vprašajčke nad glavo iz izgovorov pa je bilo razbrati, da jim je izpod časti vzpostavit kontakt z proizvajalcem.
Verjamem da ima katera firma to rešeno kot se šika. Ampak če volan meče errorje... pa fak pa saj so si oni izmislili errorje in jih opremili celo vsakega z svojo številko. Ne mi rečt da firma ne ve kaj je narobe. Glede tvojega izbruha verjetno imaš prav, vem pa da res ne v vseh primerih. Tudi serviserji hočeš nočeš svirajo kurcu.
Poglej to v rdečem. Namreč verjetno so bile težave pri pooblaščencu (ni plačeval uvozniku) in zato ni MOGEL vzpostaviti second level supporta. Zato pa ni več uradni serviser.
Naj te razsvetlim: pooblaščenci plačujejo letno/mesečno SVINJSKE denarje za podporo uvozniku/proizvajalcu in jo zato TUDI IZKORISTIJO. Sploh, če gre za garancijske zahtevke, kateri so za njih popolnoma ''brezplačni'', oziroma jih jim tovarna celo plača (žal po precej manjši tarifi, kot bi jo lahko izstavili stranki).
In še to: volan NE meče errorje in avto je normalno vozen, vrže pa ven asistenco. Kaj je krivo, pa očitno tudi v tovarni ne vedo, ker verjemi, da ne bodo plačevali menjave volana samo zato, da bi zajeb... stranko v glavo. ynos bo pač šel še enkrat na servis in tovarna bo predlagala neko tretjo rešitev, ki upajmo da bo delovala. Sam si je kriv, da ni vzel RAV4 .
Nazadnje urejeno: