Najbolj žaloatno, da pri taki industriji kot je avtoindustrija nimajo resne firme skoraj nobenega online supporta. Če bi firma dala kaj na poporodajne storitve in imela odnos do kupca, bi za vsak problem ki pride na servis pod garancijo le ta moral imeti od supporta natančna navodila in odobritev kaj storit, ne pa da lokalni šalabajzerji menjajo pol avta preden uredi napako. Jaz imam občutek iz prebranega po forumih, da vsak po svoje nekaj šraufa in menjuje, rešitve pa se iščejo po forumih.
To se pa zelo motiš. Ne boš verjel, ampak po tvoje lokalni šalabajzerji ne bodo zamenjali v garanciji NIČ brez odobritve uvoznika/proizvajalca. Zakaj? Ker NE bodo dobili plačano. In ko serviser naleti na napako, ki jo ne more rešiti, se obrne na uvoznika in ta potem direkt v tovarno ali pa se serviser obrne direkt v tovarno. Tako da linije supporta so zelo jasne in serviserji jih takoj uporabijo (recimo v
ynos primeru je verjetno tovarna podala navodila za SW posodobitev, ko to ni delovalo pa menjavo volana; namreč serviser ne bo šel kar na svojo roko posodabljat nekih zadev, pa menjavat pol avta). Težava je pa v tem, da v tovarni prekleto dobro vedo, da prodajajo polizdelke in velikokrat rešitve (še) nimajo. Tako da raje nehaj širiti neumnosti, ker krivi so izključno proizvajalci in ne serviserji, ki jim takšne zadeve dejansko odžirajo čas in jih postavljajo na prvo fronto nezadovoljstva kupcev.
PS: To pa ne pomeni, da se nekaterim serviserjem ne da ukvarjati s takimi zadevami in so neresni do strank. Ampak verjemi, da najmanj tako kot so stranke frustrirane zaradi napak, so frustrirani tudi serviserji (vsaj velika večina).
In potem
MrDaco modro ugotovi, da serviserji nekaj kar čačkajo in sviraj... kurcu.
Pa še to, pazi da ti glave ne raznese: recimo v Angliji ima kar nekaj proizvajalcev preko uvoznikov tudi online storitev podpore ZA STRANKE. Torej lahko pokličeš in prijaviš težavo. No, kolikor spremljam je odgovor v 95% tak: peljite do serviserja ali pa vse to je v skladu z zahtevami.
Verjetno se tudi tam najde
MrDaco vseznalec, ki krivi serviserje. Ne pa uvoznika/proizvajalca.