SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.762
162
63
Stvarna napaka.
Nov avto, povrnitev dela kupnine ali full refund. Ti izbiras.
 
Nazadnje urejeno:
  • Haha
Reactions: hermann

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Problem se pojavi ko ti menjajo vse po vrsti in nič od tega ni vzrok za težave. Tako da imaš problem še naprej.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.619
6.477
113
Takšno je normalno stanje :)

Sanjanje o nekih stvarnih napakah je pa samo za alter teoretike... uspelo ni menda še nikomur.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.844
839
113
MB

Na linku od Generika zgoraj, se je napaka odpravila po drugi menjavi volana in po večkratni posodobitvi​

 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.762
162
63
Gre gre. Samo moras vedet, da za 10k eur kolikor je ta avto do sedaj izgubil na vrednosti, se kar potrudijo odvrniti te od te opcije.
Moras pridno zbirat papirje, da lahko dokazujes svoj prav. Ce imas to, do pravdanja ne pride, ker vedo, da bodo izgubili.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

hermann

Guru
19. mar 2014
9.619
6.477
113
kašen francoski dsg... če misliš tisto v renojih je nemški menjalnik (getrag)

itak vedno in povsod vsi poskušajo z nekimi programskimi nadgradnjamiu
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.622
5.814
113
Najbolj žaloatno, da pri taki industriji kot je avtoindustrija nimajo resne firme skoraj nobenega online supporta. Če bi firma dala kaj na poporodajne storitve in imela odnos do kupca, bi za vsak problem ki pride na servis pod garancijo le ta moral imeti od supporta natančna navodila in odobritev kaj storit, ne pa da lokalni šalabajzerji menjajo pol avta preden uredi napako. Jaz imam občutek iz prebranega po forumih, da vsak po svoje nekaj šraufa in menjuje, rešitve pa se iščejo po forumih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Najbolj žaloatno, da pri taki industriji kot je avtoindustrija nimajo resne firme skoraj nobenega online supporta. Če bi firma dala kaj na poporodajne storitve in imela odnos do kupca, bi za vsak problem ki pride na servis pod garancijo le ta moral imeti od supporta natančna navodila in odobritev kaj storit, ne pa da lokalni šalabajzerji menjajo pol avta preden uredi napako. Jaz imam občutek iz prebranega po forumih, da vsak po svoje nekaj šraufa in menjuje, rešitve pa se iščejo po forumih.
To se pa zelo motiš. Ne boš verjel, ampak po tvoje lokalni šalabajzerji ne bodo zamenjali v garanciji NIČ brez odobritve uvoznika/proizvajalca. Zakaj? Ker NE bodo dobili plačano. In ko serviser naleti na napako, ki jo ne more rešiti, se obrne na uvoznika in ta potem direkt v tovarno ali pa se serviser obrne direkt v tovarno. Tako da linije supporta so zelo jasne in serviserji jih takoj uporabijo (recimo v ynos primeru je verjetno tovarna podala navodila za SW posodobitev, ko to ni delovalo pa menjavo volana; namreč serviser ne bo šel kar na svojo roko posodabljat nekih zadev, pa menjavat pol avta). Težava je pa v tem, da v tovarni prekleto dobro vedo, da prodajajo polizdelke in velikokrat rešitve (še) nimajo. Tako da raje nehaj širiti neumnosti, ker krivi so izključno proizvajalci in ne serviserji, ki jim takšne zadeve dejansko odžirajo čas in jih postavljajo na prvo fronto nezadovoljstva kupcev.
PS: To pa ne pomeni, da se nekaterim serviserjem ne da ukvarjati s takimi zadevami in so neresni do strank. Ampak verjemi, da najmanj tako kot so stranke frustrirane zaradi napak, so frustrirani tudi serviserji (vsaj velika večina).
In potem MrDaco modro ugotovi, da serviserji nekaj kar čačkajo in sviraj... kurcu.
Pa še to, pazi da ti glave ne raznese: recimo v Angliji ima kar nekaj proizvajalcev preko uvoznikov tudi online storitev podpore ZA STRANKE. Torej lahko pokličeš in prijaviš težavo. No, kolikor spremljam je odgovor v 95% tak: peljite do serviserja ali pa vse to je v skladu z zahtevami. :valjamse: Verjetno se tudi tam najde MrDaco vseznalec, ki krivi serviserje. Ne pa uvoznika/proizvajalca.:evil:
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.622
5.814
113
Sad kot prvo ni treba bit žaljiv. Ali pa se najdeš v zgodbi? Kot drugo, sem sam pri sedaj propadlem uradnem servisu, doživel pri vprašanju, kaj tovarna pravi na to, take navidezne vprašajčke nad glavo iz izgovorov pa je bilo razbrati, da jim je izpod časti vzpostavit kontakt z proizvajalcem.
Verjamem da ima katera firma to rešeno kot se šika. Ampak če volan meče errorje... pa fak pa saj so si oni izmislili errorje in jih opremili celo vsakega z svojo številko. Ne mi rečt da firma ne ve kaj je narobe. Glede tvojega izbruha verjetno imaš prav, vem pa da res ne v vseh primerih. Tudi serviserji hočeš nočeš svirajo kurcu.