Keberček, ti si zbolel od svoje nadutosti in profesionalbnosti. Ti bi rad toplo vodo na tej zviti cesti pogruntal..
Vsak otrok z povprečno zdravimi možgani bo vedu, da je ena površina suha, če pač gor ni vode in da voda zmeraj oddteka, pazi, ZMERAJ odteka navzdol. Torej, vsak s zdravinmi možgani bo lahko potem potegnu črto, da je suh pas na cesti zato prej nastal, ker je pač iz njega voda ŽE odtekla. Na mokrem delu pa še ni odtekla. Ne more bit graben suh, pukel pa poln vode. In za normalno odtekanje ali odvodnjavanje vode je dovolj naklona 1%. To je celo najboljši naklon, ker drugače voda na svoji poti dobi preveliko hitrost in bi ob cesti vse zdrlo debelejši delci nesnage, peska itd... bi pa na cesti ostajali...
In tvoj avto pri prehitevanju na AC zato ne poskoči čez ta pukelj, ker ti ta pukelj prečkaš zelo poševno diagonalno. Če bi ga prečkal pravokotno bi pa sigurno čutil. Ti pa sploh, ker si bolj občutljive sorte.
Tud če je to res, da se na današnjih avtocestah ne sme delat strešnega naklona, se ga V TEM PRIMERU NA SLIKI JE naredilo. Al je pa sam nastal, zaradi slabega tampona recimo. Ceste se podajajo, ne boš verjel.V projektni dokumentaciji za izgradnjo tunelov tud ne obstaja pravilnik, da mora v tunelih omet odpadat. Pa je odpadal. Se spomniš? Druge teorije ni... Mostovi in viadukti so pa sigurno narejeni s strešnim naklonom. Kar oglej si jih.
Tiste pravljice o elektronski prevodnosti, o potekanju elektronov gor, dol levo desno, o tem, da so Marsovci prišli in s fenom cesto sušili itd...al kaj vse ste že tle nakozlali, si pa ti za fruštek na kruh namaž!.
Citat:
Z vrha grbine voda težje odteče kot pa s strmine.
Seveda, ampak vrh grbine je začetek odtekanja in tam voda najprej izgine, pol pa šele na strmino pride. Če nebi blo tako, bi na bajti na vrh strehe zmeraj voda stala.
Ejejej, kašne cestne strokovnjake mamo tlele...
Zdej pa, ko boš to prebral pa pejd hitro spet neke projektne člene popat tukaj!