Stroški za avto v leto 2019

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.482
5.023
113
Za enega pri hiši, ki se najmanj vozi in samo po Sloveniji, pa bi res lahko imel kolikor toliko podatkov (Focus 1.6 TDCI, 2012), ker sem vpisoval vsaj gorivo na poraba.com:
- 29.200 km v 2019
- 1553 letrov goriva, 1945 €
- vinjeta 110
- registracija z zavarovanjem verjetno kakih 500 €, oziroma nekaj manj
- po km sodeč je bil na servisu pri 180.000, cca 200 €
- veliki servis pri 200.000 km 550 €
- 2x premontaža gum, 52 €
V tujini ni bil, torej ni tujih cestnin, vinjet ...
Suma: 3357 €. Zaokrožimo na 3500, ker so še kake tekočine, pralnica parkrat. 12 centov na km brez izgube vrednosti. To bi znalo približno držati, 12 € na 100 km. Zmeraj sam upoštevam, da je prvi približek neposrednega stroška avta vrednost goriva * 2, če vrednosti (oziroma izgube vrednosti) vozila ne upoštevamo.
Če letos račun "kvari" velik servis, ga drugič "kvari" denimo nakup gum ali izredni servis.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
A se ti mal norca delaš ali kaj? Kupil si premijo za 25k €, res zgleda super deal, ampak povej mi komu boš prodal tak avto ko bo star 10 let, ravno nek zbirateljski primerek ni ali pač? Suma sumarum te ta tvoja rabljena premija stane najmanj 9k € letno, meni se to ne zdi noben dober deal, pa kakorkoli to obračaš.

Če kupiš nek econo-box, ki ima praktično vso asistenčno opremo kot tvoja premija, OK malo manj udobja, manj performance, te bo pa v 5 letih za tvojo kilometrino stal ene 5k € letno, predvsem na račun tega da ga boš po 5 letih na easy prodal za 10k €, brez problema se boš pa z njim vozil 10 let in še vedno dobil zanj 5k €.

Ja, se voziš bolje kot tisti v econo-box, ampak ne se pa slepit, da te tak voz stane isto, ker to niti približno ni res.
Ne vem no. Tole ti ven vrže ta hip, za 10 let stare E klase. Kva te trka? S tem da ravno za Mercedes E klaso kakega divje dragega vzdrževanja ni.

 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
Takole za primerjavo, pred kratkim sem videl 3 leta starega karavana E klase (okoli 125k km) pri KMAG LJ za nekih 18k EUR. Se pravi kaj, zgubiš jurja na leto pri vrednosti avta...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Sem se pa 8 let vozil s kišto, ker je blo tako najudobneje za 5 člansko familijo z otroci od 2 do 6 let.

Citroen C8 2.0 Hdi 136 KM letnik 2007.
Koštla me je recmo da okroglih 10 jurjev, tam nekje, leta 2011 imela je na števcu 168000 km.
Ko smo po kar nekaj sivih las mašino spravil v red na motive service garancijo z avtom kakih divjih zadev ni bilo, si pa jest teh stvari ne jemljem k srcu, men je važno, da avto pali ko ga rabim.
Tam recimo da je rabla nekih 8 rednih servisov po cca 400 - 450 EUR povprečno na servis (sem so všteti tud diski, ko je blo treba, pa enkrat amortizerji, pa neka cevka webasta) cca 3200 EUR
Izredno je šel EGR 400 EUR
Sklopka + Vstrajnik 1000 EUR.
Pokvaril se je motorni računalnik (posledica šlamparije pri menjavi motorja) Urejeno za male pare, pod 100 EUR.
Zavarovanje okol 900 na leto se prav 7200 EUR
Skurla je v cca 150000 kilometrih cca 10500 litrov nafte. Mislim, da če vzamem današnjo ceno, bo glih poprečna se prav skor 13000 EUR
Trije kompleti gum, se prav 400 EUR letni komplet, 400 EUR Zimski je 800 x 3 je 2400 EUR
Prodana letos za 1000 EUR s 318000 kilometri, se prav izguba na vrednosti 9000 EUR

Če bi kupu novo bi samo na vrednosti pušil cca 30000 EUR, se prav odšteješ strošek sklopke in EGRa, pa pol kompleta novih gum, pa povprečje servisa zmanjšaš na ene 300 na leto, pa seveda izgubo vrednosti 9 jurjev smo še zmer na cca 18 jurjev pušione. Ker vsi ostali stroški bi bili do pike enaki.

Pol pa kupuj nove avte. Je fajn, samo stane.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Sem se pa 8 let vozil s kišto, ker je blo tako najudobneje za 5 člansko familijo z otroci od 2 do 6 let.

Citroen C8 2.0 Hdi 136 KM letnik 2007.
Koštla me je recmo da okroglih 10 jurjev, tam nekje, leta 2011 imela je na števcu 168000 km.
Ko smo po kar nekaj sivih las mašino spravil v red na motive service garancijo z avtom kakih divjih zadev ni bilo, si pa jest teh stvari ne jemljem k srcu, men je važno, da avto pali ko ga rabim.
Tam recimo da je rabla nekih 8 rednih servisov po cca 400 - 450 EUR povprečno na servis (sem so všteti tud diski, ko je blo treba, pa enkrat amortizerji, pa neka cevka webasta) cca 3200 EUR
Izredno je šel EGR 400 EUR
Sklopka + Vstrajnik 1000 EUR.
Pokvaril se je motorni računalnik (posledica šlamparije pri menjavi motorja) Urejeno za male pare, pod 100 EUR.
Zavarovanje okol 900 na leto se prav 7200 EUR
Skurla je v cca 150000 kilometrih cca 10500 litrov nafte. Mislim, da če vzamem današnjo ceno, bo glih poprečna se prav skor 13000 EUR
Trije kompleti gum, se prav 400 EUR letni komplet, 400 EUR Zimski je 800 x 3 je 2400 EUR
Prodana letos za 1000 EUR s 318000 kilometri, se prav izguba na vrednosti 9000 EUR

Če bi kupu novo bi samo na vrednosti pušil cca 30000 EUR, se prav odšteješ strošek sklopke in EGRa, pa pol kompleta novih gum, pa povprečje servisa zmanjšaš na ene 300 na leto, pa seveda izgubo vrednosti 9 jurjev smo še zmer na cca 18 jurjev pušione. Ker vsi ostali stroški bi bili do pike enaki.

Pol pa kupuj nove avte. Je fajn, samo stane.

če jaz tole prav zastopim, te je avto v 8 letih, za vsako leto posebej, prišel cca 1700€ (samo servisi in izguba vrednosti).
če bi vsako leto kupil nov avto in ga prodal pred servisom z izgubo cca 2000€ po vozilu, bi se bolj mirno in bolj varno prevažal okoli. + verjamem da s tako izgubo avto srednjega razreda tudi prodaš brez problema. Mogoče ne ravno avto velikosti C8, ampak Berlingota/Caddya itd pa definitivno
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Zakaj se pol ne greš tega? Mimogrede, izračun je za C8, zakaj tlačiš Caddya kle zraven?
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
kdo pa je rekel da se tega ne grem?
če bi prebral napisano bi videl zakaj tlačim noter npr. Caddya. ker 2000€ na prodajno ceno Caddya pač predstavlja večji procent popusta kot pa pri npr. C8 in 5 članska družina ne bo občutila kakšnega nelagodja če se vozi v enem ali drugem. sicer pa vsak ima svojo računico, meni je jasno da 90% ljudi ne zastopi moje logike. Ko na mizo vržeš odkrite račune, se pa večina po glavi praska.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Tvojo logiko že zastopim, samo potem moraš res strogo vsak let menjat avto. Pa težko verjamem, da ti vsakič samo 2 jurja na ceni zgubi.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.743
6.737
113
pri taščici
Pri caddyu za 20 jurjev prideš mogoče z izgubo vrednosti 2 jurja letno skoz.
Pri avtu ranga C8 ki je stal nov 30+ pa zagotovo ne.
Sam sem kupil 9 let staro alhambro z 270 kkm za dobrih 5 jurjev. Nova je bila 25+.
Se pravi 2 Jurja letno izgube, vendar je imel lastnik vsako leto prej povprečno 2x večji strošek s servisi kot jaz. Je pa delal tudi 2x več km,ampak,avto je imel nov, jaz imam pa sedaj 14 let starega.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
pri osnovni dacii za 9 kilo bi še manj izgubil, če se že gremo, tako pri Caddy za 20 ne vidim logike nakupa.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
No, jest sem za omenjeno C5 sredi leta 2015 dal 3800€.
Poleg lanskih stroškov je bila večja pušiona še sklopka (+vztrajnik) mekih 700€ in pa menjava sprednjih komplet zavor (diski in ploščice ok, obenem še klešče in zajle - cca. 350€). Ostalo redni servisi in potrošni material (gume).
V tem času sem naredil cca. 120.000 km.
V skoraj 5 letih je tako avto nasral za dobrega jurja izrednih servisov, plus gume plus izgubo vrednosti kake 3 jurje (mogoče je pa 2600 :cheer:).
Suma sumarum (goriva in vinjete ne štejem).... slabih 5 jurjev za slabih 5 let. :zmaga:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
lepo pušijono je naredil, verjetno je novga kupil, tolk o tem kako se nategnejo z novimi.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.837
-1.063
113
145 km SZ od Opatije
Pa pees*, res ne vem, kaj vam špila v glavah?? Pa kaj je pomembno, koliko avto zgubi na vrednosti?? Kot je že napisal (mislim da Kalbo) zgoraj, je avto STROŠEK in čisto nič drugega. Kolikšen pa je ta strošek, je odvisno od samega vozila (pa ni samo pomembno, za kako vozilo gre, je odvisno tudi od sreče) in pa od osebne zavesti, koliko pač avto komu pomeni.

Da pa vse skupaj še malce bolj zasolim, če imate na lagerju 20k€, al pa, če se za tolko zakreditirate, bo kaj? (znesek je seveda simboličen, 20k€ itak ni ne vem koliko)
1. lahko denar držite doma, v banki, na borzi
2. lahko kupite avto za 10k€, ostanek pa zapravite za druge prčkarije ali ga ohranite (glej prejšnjo točko)
3. lahko kupite avto za 20k€ in pač ne kupite ničesar več
4. lahko denar zapravite za potovanje
5. lahko ga tudi zapravite za prostitutke ali pa za pijačo (sicer pa imeta skor vsi super duper bejbe doma, pijete pa itak samo Chivas regal)
6. (vpiši po svoji želji)
7. (vpiši po želji svoje/ga drage/ga)
n. (have we done yet?)


Pa koga boli organ, koliko kdo zgubi na vrednosti avta in kaj je bolj smotrno??? Avto je STROŠEK, pa naj bo A ali B, lahko tudi C ali D ...
Če kdo misli, da bom jaz zaradi drugih živel asketsko in se prevažal v Dacii, da bom pred drugimi izpadel "normalen", se pa hudičevo moti. Sebi privoščim malce več, nikakor pa ne več, kot mi dopuščajo finančni okviri ali dana situacija.

Ko srečam sv.Petra mi bo itak jasno, da sem še vedno užival PREMALO, da sem si privoščil manj, kot bi si lahko.

Pod črto, da ne nebulozim še naprej, koliko je nekomu kaj vredno, je stvar osebne percepcije in dokler ne gre z mojega TRR me boli kuhac.