Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
ksz...
Po pričakovanjih se je vnel prepir med zagovorniki in nasprotniki motoristov.
Kar pa do sedaj vemo je:
- atek je prehiteval kolono (ne bi smel)
- alter poznavalci tiste ceste pravijo, da tam tudi avtomobilisti ne vozijo po omejitvah, ponavadi se tam vozi preko 100 kmh
- koliko je moral voziti atek, da je moral prehiteti pred seboj vozeča vozila?
- motorist je trčil čelno v prednji levi del avtomobila (se je motorist umikal na svojo desno ali pa je atek že zaključeval prehitevanje?)
- avto je končal na travi ob cesti, niti ne preveč poškodovan
- pol motorja manjka, izgleda kot da je zgorel, ni mi razpoznavno niti to, v katero kategorijo spada kaj šele katere znamke je-motorist ni imel nikakršnih realnih možnosti za preživetje
Kar smo razbrali iz komentarjev pa je naslednje:
- motoristi so itak divjaki, zagotovo je pripeljal vsaj 200 kmh, sam si je kriv, [censored] neumen, s tem ko je sedel na motor si je podaljšal tiča in skrajšal življenje
- 75 letni atki so itak že napol mrtvi z refleksi mrtvega konja, kaj sploh gre za volan, naj gre kupit malico potem pa na Žale in se postavi v vrsto
Sem avtomobilist in motorist. Kot avtomobilist sem se vedno umikal motoristom, kolesarjem, kamionašem, saj imam toliko rad sebe, da nočem končati na cesti poleg tega pa nočem imeti nikogar na vesti, pa če je stokrat kriv. Kot motorist skušam čimbolj predvidevati potek dogajanja na cesti in si s tem rešiti celo kožo. V naseljih se vozim po predpisih in bolj kot naprej, gledam v ogledala, kdaj me bo kdo snel od zadaj (vsakogar, ki mi ne verjame, vabim na kratko vožnjo po mestu). Izven naselja grem tudi preko omejitve, vendar ne tam, kjer so še drugi udeleženci v prometu, kjer so na cesto uvozi iz stranskih ulic ali dvorišč,...
Odkar vozim motor sem tudi boljši avtomobilist (ne pravim, da sem idealen), saj se ti izostri občutek za predvidevanje, s čimer imaš več možnosti, da konec dneva ostaneš cel.