zakaj pa potem vsi omenjate verigo in se bojite tistega velikega servisa.
sam sem s fordom šibal od 80k do 250kkm in sem ga redno servisiral. sam mi je bilo pa mim na summitu dat 4500 za menjavo olja, pri drugem frend ford servisu 2500, če mi je moj fušar naredil za 1500. to je začetek.
ko sem ga vzel, sem menjal vse jermene. fušar 55k, ford prjatu 130k samo zobati, brez klime.
ko sem imel težavo z zadnjo čeljustjo je ford hotel novo, fušar jo je za gajbo piva popravil, očistil, namazal.
in če imam nov avto vozim na uranega, ko je to mimo ni na kraj pameti ne pade dajat 20€ za menjavo olja, če dam lahko 10€. ker to je samo eno navadno usrano olje. tko kot ploščice, vitrex itd.
in če je tole zdej 7 let ali 150kkm je to isto kot reno. vsaj 2.2 dci in 3.0 imajo 5 let ali 150kkm oz po novem 100kkm + dokup.
in še enkrat. olje je res minimalen strošek. sam k temu olju na rednem uradnems ervisu dodjo še pregled tekočin, ki ga sam anredim, vizuelni pregled pleha, akr tudi sam anredim itd in nabijejo ceno za 300% z nepomembnimi zadevami. o menjavi jermena pa sploh ne bi.
7 leta stara kia s 150kkm bo vredna tisočaka, dve leti mlajša s 120kkm in menajvo jermena pred vrati bo vredna 3,5k recimo. menjava jermena bo 700+, fušar 200+. ali dati 500 več za to, da imaš dve leti garncijo na avtu, ki je skoraj zastonj.
sam čakam ponudbo, ko bo tale kia 20k recimo in bo imela vse servise do 150k v ceni