Spet krivi tovornjakarji...

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Še to: JIT ni noben problem delati tudi z železnico. Še veliko lažje, ker je manj podvržena raznim "obveščamo vas, da je severna LJ obvoznica zaprta zaradi prometne nesreče" eventom.

Itak...od železnice do tovarne boš pa ti tovorila robo?
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ker je težko napeljati morje do LJ, se tudi s Kitajske vozi vsa roba s kamioni?

(Zdaj pa zamenjaj "morje" s "tiri" in "LJ" s "tovarno" in dobil boš odgovor na svoje vprašanje)
 
Nazadnje urejeno:

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ker je težko napeljati morje do LJ, se tudi s Kitajske vozi vsa roba s kamioni?
(Zdaj pa zamenjaj "morje" s "tiri" in "LJ" s "tovarno" in dobil boš odgovor na svoje vprašanje)

Torej problema s kamioni na cesti še kar nismo rešili...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Če misliš, da je to vse "ta eno in isto" (ker se reč zadnjih 15 minut vozi s kamioni), pa dajmo še s Kitajske vse razvažat s kamioni.
(Zakaj bi se matrali z ladjami, če vse prej ali slej itak konča na kamionu? Pa naj bo tam že od začetka, kaj ne?).
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Če misliš, da je to vse "ta eno in isto" (ker se reč zadnjih 15 minut vozi s kamioni), pa dajmo še s Kitajske vse razvažat s kamioni.
(Zakaj bi se matrali z ladjami, če vse prej ali slej itak konča na kamionu? Pa naj bo tam že od začetka, kaj ne?).

Glej...enkrat sem že napisal...se strinjam s tem, da bi vse sterali na vlake. Druga stvar pa je, kako to v preljubi SLO to izvedit? Najlaže je rečt..."vsi morajo na vlake, ker je na cesti gužva". Koliko infrastrukture imamo v SLO za normalno izvajanje oprtnega transporta? Razloži mi, kako bo neka firma v CE (izključimo Cinkarno, Merkur, Intereuropo, Klasje, Kovintrade in Štore steel, ki imajo lastno železniško povezavo) dobila neko robo? Kje se bo kamion razložil iz vlaka? V CE 100% ne...torej bo moral neko pot opravit po cesti...pa smo zopet tam, ne?

Pa ne mi zraven mešat ladijskega prevoza, ker govorimo izključno o transportu po Evropi z bližnjim vzhodom in Rusijo.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ne, nismo tam.

Čeprav bi to na vsak način rad prodal (da je vseeno, ker se mora itak voziti s kamioni....).



Ni vseeno, ali se s Kopra v Ce (na Kidričevo 34 - tam je baje železniški kontejnerski terminal; vsaj če gre verjeti spletni strani SŽ) vozi z železnico ali ne. Ker mi vmes naredi dren čez pol države.

Če je pa to tebi vseeno, pa bog pomagaj.



Se pa strinjam s tem, da je Slovenija glede tega dokaj slabo opremljena. Ampak tako nedosegljivo slabo, kot se tu jamra, pa spet ne...
 
Nazadnje urejeno:

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ni vseeno, ali se s Kopra v Ce (na Kidričevo 34 - tam je baje kontejnerski terminal) vozi z železnico ali ne. Ker mi vmes naredi dren čez pol države.
Če je pa to tebi vseeno, pa bog pomagaj.

Lepo sem ti rekel, da ne mešaj zraven Intereurope (kont. terminal si deli tire z Intereuropo)... Kar se tiče kontejnerskega prometa ni tako panike.

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Se pa strinjam s tem, da je Slovenija glede tega dokaj slabo opremljena. Ampak tako nedosegljivo slabo, kot se tu jamra, pa spet ne...

Govorimo o trenutnem stanju. Velika večina ljudi tukaj govori, kako enostavno bi bilo sterat kamione in vso robo na železnice. Ne razumejo pa, da to še zdaleč ni tako simpl. Tudi jaz vem, da bo to čez toliko in toliko let urejeno...ne bo pa to urejeno čez 5 let. Vprašanje, če bo čez 10 let. Vprašanje, koliko je sploh podjetjem in ministrstvu za promet to v interesu. Glupo pa mi je nonstop poslušat ene in iste izjave..."kamione na železnice"...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne razumeš, kaj? Če postane ?just in time? dražji od skladiščenja malo večje količine zadev ali pa začenja resno omejevati proizvodnjo, ga bodo podjetja zavrgla v prvih petih minutah in sama zgradila skladišča. Jim sploh ne bo potrebno tega povedat. Kaj misliš, da nimajo ?bean counterjev??
bonk.gif


PS. GM je imel letos srečo, da nimajo vse na ta sistem in se je UAW lepo obrisal pod nosom, ko so hoteli izsiljevati. Še na borzi so jih nagradili z višanjem delnice za to. So pa zato pri Fordu in Chryslerju bolj tenko piskali.

Natanko tako. Vse je stvar cene. Just in time se je začel uveljavljat, ko je transport postal dovolj poceni in zanesljiv. Tako so firme eliminirale zalogo, ki so zanje pomenila vezana sredstva (neki imaš na lagru, kar ti ne prinaša denar, vsaj ne takoj).
Seveda, če nekdo zjebe sistem transporta, tako po zanesljivosti, kot po ceni, se začno drugačne kalkulacije. Ko bo cena transporta šla gor, bo tudi sjeban sistem globalizacije. Ker se ne bo splačalo delat šraufov na Kitajskem, jih pofarbat v Indoneziji ter jih v avto vgradit v Nemčiji. Ceneje bo vse narest v Nemčiji.
smile-1.gif


Ogo
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Ni vseeno, ali se s Kopra v Ce (na Kidričevo 34 - tam je baje kontejnerski terminal) vozi z železnico ali ne. Ker mi vmes naredi dren čez pol države.

Če je pa to tebi vseeno, pa bog pomagaj.




Lepo sem ti rekel, da ne mešaj zraven Intereurope (kont. terminal si deli tire z Intereuropo)... Kar se tiče kontejnerskega prometa ni tako panike.




Sorry, ampak SLOVENSKE ŽELEZNICE ta terminal ponujajo v svoji storitvi dostave kontejnerjev.

Od koga si v ta namen sposojajo kontejnerski terminal, me bk.



Vprašal si KJE in dobil si odgovor. Tiri tam so, tam je tudi terminal, vse se da uporabit tudi s strani tretjih oseb (če se npr. jaz sprdnem in tja želim po tirih dostaviti plišaste igrače, lahko to brez nekih silnih težav naredim).

Ne zaje.bavaj zdaj z nekimi "pa delavci morajo imeti na sebi spodnje gate z Miki Miško" pogoji, ker to ni na nivoju resne debate.



BTW - Kolikor se pa spomnim, tudi Intereuropa nudi storitev kontejnerskih prevozov po železnici. Torej imamo že najmanj dva, s katerima lahko sklenem pogodbo in mi to lahko opravita po tirih do CE.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Ni vseeno, ali se s Kopra v Ce (na Kidričevo 34 - tam je baje kontejnerski terminal) vozi z železnico ali ne. Ker mi vmes naredi dren čez pol države.
Če je pa to tebi vseeno, pa bog pomagaj.

Lepo sem ti rekel, da ne mešaj zraven Intereurope (kont. terminal si deli tire z Intereuropo)... Kar se tiče kontejnerskega prometa ni tako panike.

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Se pa strinjam s tem, da je Slovenija glede tega dokaj slabo opremljena. Ampak tako nedosegljivo slabo, kot se tu jamra, pa spet ne...

Govorimo o trenutnem stanju. Velika večina ljudi tukaj govori, kako enostavno bi bilo sterat kamione in vso robo na železnice. Ne razumejo pa, da to še zdaleč ni tako simpl. Tudi jaz vem, da bo to čez toliko in toliko let urejeno...ne bo pa to urejeno čez 5 let. Vprašanje, če bo čez 10 let. Vprašanje, koliko je sploh podjetjem in ministrstvu za promet to v interesu. Glupo pa mi je nonstop poslušat ene in iste izjave..."kamione na železnice"...

Za kaj takega narest, bo najprej treba "sjebat" železnice in ne tovornjakarje. Tovornjakarji so kolikor toliko izpostavljeni trgu, opravljajo investicije, tako v boljšo logistiko in tovornjake, ki so vsako leto zanesljivejši in ekonomičnejši. Tisti, ki so iz tega procesa povsem izvzeti so železničarji. Slednji še vedno imajo tako infrastrukturo, kot način razmišljanja še iz časov Marije Terezije, ko se je gradila proga Dunaj - Trst. In če kdo pričakuje, da se bo transport preusmeril na železnice, je pričakovanje enako, kot da bi firme svoje današnje računalnike zamenjale z ZX Spectrumi.
stupid-1.gif


Ogo
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
bonk.gif
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.

Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).


Pred EU je bilo tovornega prometa precej manj in tudi cene so bile nižje...
Potemtakem bi bilo najbolje ukinit tovorni promet :p

Tovornjaki ki se vozijo po naših cestah imajo okoli 2-3KM/t in se v vsako vzpetino peljejo 10km/h
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
bonk.gif
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.

Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).


Pred EU je bilo tovornega prometa precej manj in tudi cene so bile nižje...
Potemtakem bi bilo najbolje ukinit tovorni promet :p

Tovornjaki ki se vozijo po naših cestah imajo okoli 2-3KM/t in se v vsako vzpetino peljejo 10km/h

Torej ima 40 tonski šleper od oka 120 KM. Dej mau misl.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
potem bi 40t kamion imel max 120 konjev, ne ga srat saj je zakonsko doloceno koliko mora biti minimalno razmerje med maso in mocjo.

Ste pa eni res cudni, transport kot gospodarska dejavnost v Sloveniji je po prilivu tujega kapitala v drzavu takoj na drugem mestu za turizmom, po neuradnih podatkih celo pred turizmom, motijo pa vse samo tovornjaki na cesti.Torej kar nekaj ljudi se s tem prezivlja.Problem preobremitve nasih magistralk je predvsem v drzavi.Dolga leta so denar od nadomestila za uporabo cest ter cestnin kradli in tlacili v zepe sedaj ko pa je predvsem na vzshodnem delu kaos pa so krivi tovornjaki, ne pa da ni bila zgrajena infrastruktura.Za povecanje prometa se je lahko vsak zavedal s tem ko se je odlocalo za vstop v EU.Sedaj pa se gradijo avtoceste brez odstacnih pasov..
10.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Potem pa mi povej še kak logičen ralog zakajse tovornjaki na breg vozijo 2-5km/h

Pri tem pa še ponavaditako kadijo da se 200m okoli nične vidi
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
to si res moral imeti "sreco" da si takega nasel.
Tudi vzhodnjaki imajo zelo dobre kamione,vsaj od EUR2 naprej moci minimalno 400 konjev pri 40t. Ti kamioni manj kadijo kot star Golf 2D, razen seveda ce imajo kake okvare.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

....Torej kar nekaj ljudi se s tem prezivlja.




Kar nekaj ljudi se preživlja tudi s čiščenjem kanalizacije, pa zato še ni nujno, da se "ven pobran drek" gleda vsepovsod.



Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

Problem preobremitve nasih magistralk je predvsem v drzavi.




Se strinjam, da je tako ali drugače za vse kriva država.

Če bi pametno finančno otežila tranzicijski transport ukraincev po naših cestah, bi imeli pol manj sranja (in zato tudi pol manj škode) ob enakem kešu. Da o tem, da nam ne bi bilo treba graditi mejnih prehodov v velikosti pol občine, sploh ne govorim.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
koliko pa turizem pusti onesnazenja za sabo, in druge dejavnosti?Vsepovsod so tudi negativne posledice.
Ukrajinci kar lepe danarce pustijo na cestnini, vsekakor vec kot unicijo cest, ce pa morajo do Maribora po navadni cesti pa niso oni krivi da se do tja zastonj pripeljejo..
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
to si res moral imeti "sreco" da si takega nasel.
Tudi vzhodnjaki imajo zelo dobre kamione,vsaj od EUR2 naprej moci minimalno 400 konjev pri 40t. Ti kamioni manj kadijo kot star Golf 2D, razen seveda ce imajo kake okvare.


Pridi ti malo v naše konce boš našel sreče koliko hočeš vsak dan.
 

Toncek

Pripravnik
10. nov 2007
159
0
16
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
to si res moral imeti "sreco" da si takega nasel.
Tudi vzhodnjaki imajo zelo dobre kamione,vsaj od EUR2 naprej moci minimalno 400 konjev pri 40t. Ti kamioni manj kadijo kot star Golf 2D, razen seveda ce imajo kake okvare.


Pridi ti malo v naše konce boš našel sreče koliko hočeš vsak dan.

Dotični vzhodnjaki so dotični tovornjak kupili rabljen v Nemčiji z nekimi 3 Mega km za seboj. Vzdrževanje? Mau se olje "dotoča" enkrat na 50.000 km, pa je.
hysterical-1.gif
 

kvapazdej

Pripravnik
9. okt 2007
120
0
16
V katere konce? Mora bit hudo zabačeno in polno hudih bregov, da vozijo 2-5 km/h. Velika večina kamionov ima 400 in več konjev, kar pomeni 10 konj na tono. Vozila za prevoz osebnih avtomobilov imajo tudi do 15 KM/t. Tak ne more delat gužve na nobenem klancu. Okoljski predpisi v EU zahtevajo zelo "čiste" motorje, zato na cesti ne moreš videti kamiona, ki pretirano dimi, razen če gre za kakega ostarelega lokalca, tik pred penzijo.

@kozarec. Enkrat, ko se boš preljal(a) po štajerski magistrali, preštej kamione in osebne avtomobile in naredi malce primerjave. Kamion, naj bo šleper ali prikoličar, pelje do 25 ton robe in porabi okoli 25 do 30l goriva na 100 km, dolg pa je do 18m. Ti pelješ svojo rit s štirimetrskim avtomobilom, ki porabi 8l goriva in vaga eno tono. Zdaj pa zračunaj, kaj je bolj rentabilno in kdo bolj onesnažuje okolje in izrablja ceste. Tudi ostali nasprotniki tovornega prometa lahko naredite tako kalkulacijo. Nekdo, ki ima vzdevek avtomagacinar, naj prav razmisli o tem, pa še v avtomagazin naj napiše svoje ugotovitve, bo vsaj kaj pametnega za prebrat.

Vam bom dal še eno kost, vsem tistim, ki tako pljuvate po tovornem prometu. Ne rabim delat nobenih raziskav, da ugotovim, da za enako opravljeno delo, osebni avto pomeni precej večjo obremenitev za okolje in ceste, kot kamion. Zakaj pa nebi vaših osebnih avtomobilov nalagali na kamione in jih vozili npr. iz Maribora v Ljubljano? Vaše riti pa z avtobusi. Tudi osebne avtomobile lahko naložite na vlak. Zakaj jih pa ne? Boste več prispevali k ureditvi kaosa v prometu, kot pa z nakladanjem na forumu.