Spet krivi tovornjakarji...

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.
In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).

Evo ti odgovor na vse blebetanje v tej temi. Ko se bo pa to uredilo, pa bo MOGOČE drugačna zgodba. Uredilo pa se bo, saj je ravno železnica šibka točka X. panevropskega koridorja, kateri je v interesu tako Slovenije, kot držav bivše Juge in nenazadnje cele EU. Pa ne samo to...v planu je "zamrznitev" financiranja izgradnje novih cestnih tras ravno zaradi vedno večjega razkoraka med cestno in železniško infrastrukturo. In dokler se to ne uredi, prenehajte sanjat o "kamioni na tire" varianti...

Zakaj že?
Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.
(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko
bonk.gif
).

Torej je zate izgradnja infrastrukture potrebne za to enotedenski projekt? Punca, daj se zresni...

Drugače pa prosim, da nehaš nekaj na pamet pisat in podaš REALNE rešitve, ne pa da samo kritiziraš. Zagotovo te bo slovenska logistična in prometna smetana vesela...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Samo ne mi predavat, da je to samo zato, ker ni tirov. Ker so. Samo so v takih razmerah pa res nekonkurenčni.

In več ko bo prometa na cesti, manj bo denarja za železnice (itak bo vse šlo za popravljanje in širjenje cest, ki bodo pa vedno in kar naprej premajhne, ker je problem čisto drugje - da šleparji za uporabo cest plačujejo manj kot pa imajo od tega koristi).




Evo ti odgovor na vse blebetanje v tej temi. Ko se bo pa to uredilo, pa bo MOGOČE drugačna zgodba. Uredilo pa se bo, saj je ravno železnica šibka točka X. panevropskega koridorja, kateri je v interesu tako Slovenije, kot držav bivše Juge in nenazadnje cele EU. Pa ne samo to...v planu je "zamrznitev" financiranja izgradnje novih cestnih tras ravno zaradi vedno večjega razkoraka med cestno in železniško infrastrukturo. In dokler se to ne uredi, prenehajte sanjat o "kamioni na tire" varianti...




Zakaj že?

Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.

(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko
bonk.gif
).




Torej je zate izgradnja infrastrukture potrebne za to enotedenski projekt ? Punca, daj se zresni...




Vidim, da na fakulteti za logistiko veste več kot jaz.
aplauz.gif


Vsaj drugače si ne znam razložiti, kje ste zgurntali, da "je to zame enotedenski projekt".

(res pa je, da je hitro razmišljanje zame, ki nisem hodila na fakulteto za logistiko, nekaj nemogočega - pa mogoče zato še ne vem, kaj sem/bom trdila - ali pa ne bom
smirk-1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Pišeš že tako, kot da boš hudo jezna, če že naslednji teden ne bodo iz cest izginili vsi kamioni, saj je zate to "pis of kejk".

Aja...konkretne rešitve že imaš? Deli jih z nami,prosim te...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Hočeš nekaj narediti že danes?



Daj policaje na cesto.

Naj kamionarji spoštujejo obstoječe predpise (glede hitrosti, opreme, počitka, naloženosti, prepovedi vožnje po nekaterih cestah, varnostnih ukrepov pri prevozih nevarnih snovi,...).

Čisto dovolj bo že to, da se bodo stroškovne krivulje premaknile tja, kjer bi morale biti že ves čas.

In že samo to bo en majhen del tovora umaknilo s cest.

Seveda ne vsega in ne večino. En delček pa le.



BTW - To pišem že tretjič danes.



Očitno zato, ker si s fakultete za logistiko....
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Hočeš nekaj narediti že danes?

Daj policaje na cesto.
Naj kamionarji spoštujejo obstoječe predpise (glede hitrosti, opreme, počitka, naloženosti).
Čisto dovolj bo že to, da se bodo stroškovne krivulje premaknile tja, kjer bi morale biti že ves čas.
In že samo to bo en majhen del tovora umaknilo s cest.
Seveda ne vsega in ne večino. En delček pa le.

BTW - To pišem že tretjič danes.

Kdaj sem ti pri čem takem oporekal? Mislim,da nikoli. Oporekal sem ti pa pri "kamione na tire" ideji. Drugače pa to akr zahtevaš nekako ni v moji pristojnosti. Veš pa, na koga se lahko obrneš.

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Očitno zato, ker si s fakultete za logistiko....
smirk-1.gif

A ti je zmanjkalo argumentov, da si začela s pritajenim podjebavanjem? Res...dober nivo debate imaš...očitno zato, ker nisi iz fakultete za logistiko...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Vedno podjeb.avam, ko me nekdo začne poniževati z "bliskovito hitrostjo razmišljanja normalnega odraslega človeka, ki je baje zame prehitra".



Ne morem si pomagat, ampak saj najbrž razumeš (ali pa rabiš citat?
smirk-1.gif
).
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Hočeš nekaj narediti že danes?

Daj policaje na cesto.
Naj kamionarji spoštujejo obstoječe predpise (glede hitrosti, opreme, počitka, naloženosti).
Čisto dovolj bo že to, da se bodo stroškovne krivulje premaknile tja, kjer bi morale biti že ves čas.
In že samo to bo en majhen del tovora umaknilo s cest.
Seveda ne vsega in ne večino. En delček pa le.

BTW - To pišem že tretjič danes.

Kdaj sem ti pri čem takem oporekal? Mislim,da nikoli. Oporekal sem ti pa pri "kamione na tire" ideji. Drugače pa to akr zahtevaš nekako ni v moji pristojnosti. Veš pa, na koga se lahko obrneš.

Kje konkretno se moj predlog tepe s "kamione na tire" idejo, da te je stvar tako hudo zmedla?

Hotel si slišati ukrepe in dala sem ti jih.

Zdaj pa nekaj jokaš, da ti tega nisi mislil...
bonk.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Hočeš nekaj narediti že danes?

Daj policaje na cesto.
Naj kamionarji spoštujejo obstoječe predpise (glede hitrosti, opreme, počitka, naloženosti).
Čisto dovolj bo že to, da se bodo stroškovne krivulje premaknile tja, kjer bi morale biti že ves čas.
In že samo to bo en majhen del tovora umaknilo s cest.
Seveda ne vsega in ne večino. En delček pa le.

BTW - To pišem že tretjič danes.

Kdaj sem ti pri čem takem oporekal? Mislim,da nikoli. Oporekal sem ti pa pri "kamione na tire" ideji. Drugače pa to akr zahtevaš nekako ni v moji pristojnosti. Veš pa, na koga se lahko obrneš.

Kje konkretno se moj predlog tepe s "kamione na tire" idejo, da te je stvar tako hudo zmedla?

Hotel si slišati ukrepe in dala sem ti jih.

Zdaj pa nekaj jokaš, da ti tega nisi mislil...
bonk.gif

S tem, da boš kaznovala kamionarje zaradi predolge vožnje, preslabega vzdrževanja ali česarkoli ne boš spravila kamionov na tire. Zakaj? 100x je že napisano...

Glede podjebavanja in poniževanja...mogoče mi je tisto poniževanje ušlo po prvem "prikritem" podjebavanju mene s tem, kaj delamo in kaj ne delamo na fakulteti. Se opravičujem, da sem si drznil tako nezaslišano reagirat...

Je pa tole moj zadnji post za danes...si moram it malce spočit možgančke. Jutri pa grem po šihtu malce na faks...mogoče bom do večera že tako pameten, kot ti.

Mimogrede...tvoje hudo dobre ideje boš lahko strokovnjakom predstavila že v četrtek, 15.11.2007 na 4. mednarodni konferenci za logistiko in trajnostni transport, ki bo potekala na naši fakulteti. Na njej bodo sami priznani strokovnjaki naše in sosednjih držav in morda tudi vsemogočni minister. Zagotovo bodo prisluhnili tvojim idejam in argumentom...pa še midva lahko greva na kavico, da dokončava debato.

Pa sladke sanje.
wink-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Da smo si na jasnem - do tistega TVOJEGA podjebavanja z mojo (ja, točno in natančno mojo) hitrostjo razmišljanja (ali v gornjem primeru s pametjo), JAZ niti enkrat nisem omenila tvoje izobraževalne ustanove. Tako da sorči, ampak drugič boš moral paziti, da s svojimi žalitvami ne sekaš glav kar "po pavšalu" (in da sekaš samo po tistih, ki so te s tem res podjebavali).



Seveda se jih s tem spravi na tire - AUT je naravnost šolski primer, da taki ukrepi niso pretirano nedolžni. Vsaj tam, kjer železniški promet je alternativa (torej tam, kjer ta možnost obstaja - najbrž boš zdaj trdil, da v SLO ni niti enega železniškega tira) in kjer so stroški cestnega tovornega prometa že v tem trenutku (z vsem goljufanjem vred) na meji z železniškim prometom. Nekaj se jih pa preseli ven iz naše države (tranzicijski promet, ki se v tem trenutku pač tranzitira tu, ker je tu pač "indija koromandija", kar se tiče anarhije). Seveda bo večina cestnega tovornega prometa ostala, vendar NE VSI.



Vprašaj na svoji konferenci.
smirk-1.gif


(BTW - konferenca, ki jo fura minister, že po definiciji ne more biti hudo strokovna).
 
Nazadnje urejeno:

kvapazdej

Pripravnik
9. okt 2007
120
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Očitno si kamionar ...
Take je pa treba j...
Že zaradi principa.

Uauuu, novinarska pronicljivost. Ne, nisem kamionar, jih pa kar nekaj poznam, ki si na tak način, pošteno služijo kruh. Upam, da te ne sreča kdo od njih na cesti in da te ne bo iz principa vlekel izpod kamiona.

Če si pa že tako hraber, da praviš, da jih je treba j.., izvoli, pa jim to povej v enem šoferskem lokalu. Jajca maš, da serješ po forumu, za kaj več je pa vprašanje, če imaš med nogami.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Da smo si na jasnem - do tistega TVOJEGA podjebavanja z mojo (ja, točno in natančno mojo) hitrostjo razmišljanja (ali v gornjem primeru s pametjo), JAZ niti enkrat nisem omenila tvoje izobraževalne ustanove. Tako da sorči, ampak drugič boš moral paziti, da s svojimi žalitvami ne sekaš glav kar "po pavšalu" (in da sekaš samo po tistih, ki so te s tem res podjebavali).

Tole si napisala 11.11. ob 21:58
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Zakaj že?
Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.
(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko
bonk.gif
).

Tole sem napisal 11.11. ob 22:07
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Greva lepo počasi...očitno je bliskovita hitrost razmišljanja normalnega odraslega človeka zate hudo prehitra...

In s tabo, ki niti ne veš, kaj govoriš se naj človek pogovarja?

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Vprašaj na svoji konferenci.
smirk-1.gif

(BTW - konferenca, ki jo fura minister, že po definiciji ne more biti hudo strokovna).

Mi še prosim pokažeš, kje sem napisal, da jo bo vodil minister? Ker jaz se ne spomnem... Sem pa napisal nekaj takšnega, da bo MOGOČE prišel. Itak pa lahko prideš, kot sem te že povabil, sama malce pogledat in kakšno pametno pripomnat. Pa tudi povabilo na kavico še velja...ampak ne zato, ker si mi všeč, ampak da se na štiri oči pomenima o tematiki, o kateri imaš takole na prvi pogled očitno dosti več pojma od moje malenkosti...

In dokler se ne zresneš ter začneš navajati kakih dejstev, se ne mislim več ubadat s tabo...

Aja...ne, ne bom trdil, da nimamo niti enega tira. Bom pa trdil, da nimamo dovolj infrastrkture, da bi to lahko izvajali. Še kar te prosim, da mi poveš, kje v CE bi ti spravila kamion iz vagona? Če na to nimaš odgovora, potem nima smisla, da še kar trdiš, kako bi ti vozila kamione na svoji čuhapuhi... Pa Celje ni osamljen primer. Druga stvar pa so zopet ostale omejitve...nizki nadvozi, tuneli... Ampak oprostim ti in te razumem, da tega ne poznaš....itak tega ne moreš poznat, ker nisi iz Fakultete za logistiko...
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

... Bom pa trdil, da nimamo dovolj infrastrkture, da bi to lahko izvajali. Še kar te prosim, da mi poveš, kje v CE bi ti spravila kamion iz vagona? Če na to nimaš odgovora, potem nima smisla, da še kar trdiš, kako bi ti vozila kamione na svoji čuhapuhi. ..




Kje hudiča JAZ TRDIM, da bi dajala neke kamione na neke čuhapuhe?

(aja, saj res - pišem tako, da DAJEM VTIS, da bi to delala
bonk.gif
)

(ti pa "daješ vtis", da si ne znaš zavezati niti čevljev - kako ti je kaj všeč tak način komuniciranja?).



Potem pa:



Pa zakaj bi dajala kamion na vagon?
confused-1.gif


A ti drugače ne znaš prevažat robe?
confused-1.gif


Ker nekak "roba na kamione in kamione na vagone" praviloma ni ravno nujen pogoj, če želim prevažati tovora.



Sploh pa jaz nimam nobene "svoje čuhapuhe" (kompanjone za igračkanje boš moral iskati drugje, sorči).



PS: Ne pijem kave. Sploh si pa ne želi česa, česar ne boš mogel prebaviti (ker mogoče boš takrat celo ugotovil, da kupec ne rabi v nulo obvladati tehniko peke kruha, da bi na koncu lahko kruh konzumiral). Ker - tiri so, kontejner lahko po njih pripeljem v CE in to je to.
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Da smo si na jasnem - do tistega TVOJEGA podjebavanja z mojo (ja, točno in natančno mojo) hitrostjo razmišljanja (ali v gornjem primeru s pametjo), JAZ niti enkrat nisem omenila tvoje izobraževalne ustanove. Tako da sorči, ampak drugič boš moral paziti, da s svojimi žalitvami ne sekaš glav kar "po pavšalu" (in da sekaš samo po tistih, ki so te s tem res podjebavali).




Tole si napisala 11.11. ob 21:58

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Zakaj že?

Če nihče ne bo tega zahteval, NIKOLI ne bomo nič rešili.

(Saj res - tega ne obravnavate na fakulteti za logistiko
bonk.gif
).




Tole sem napisal 11.11. ob 22:07
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Greva lepo počasi...očitno je bliskovita hitrost razmišljanja normalnega odraslega človeka zate hudo prehitra...




Ups, pa res.
wink-1.gif




Je pa tudi res, da je bil prvi citat odgovor na tole NAPISANO OB 11.11.2007 21:15 :



Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:

Citat:
Uporabnik kozarec pravi:

Ker nekaj ur nazaj se je dokazovalo, da železnic praktično nimamo v SLO.

In da zato ne moremo skorajda nič prevažat po tirih.




Ne obračaj besed. Rekel sem in to še sedaj trdim , da se ne da VSE ali vsaj večino robe spravit na železnice ...tako kot želiš ti in tebi podobni. Kakorkoli obrnemo, večina tovora v SLO bo ostalo na cestah. Zakaj? 100x sem že napisal. Če si ne prideš gor... Fakulteta za logistiko vabi...




Najprej - jaz NIKOLI nisem trdila, DA SE DA VSO ali VEČINO robe spraviti na tire.

Si pa to želim, ja.

In kaj je narobe s tem, da si to želim?



Potem pa:

Zakaj me že vabi fakulteta za logistiko? Mi lahko prosim pojasniš?

A moram iti na gradbeni faks, da bom končno dojela, da v LJ stojijo stabe?

Isto velja za tire - v CE so in pika.

In tam se da naložiti in raztovoriti kontejnerje (kar si nekako s stisnjenimi zobmi celo priznal - ko smo te prizemljili, da je naročniku prevoza "rahlo" vseeno, ali je kontejnerski terminal v CE, kjer robo naklada ali razklada, od Intereurope, SŽ ali moje tete).

In za ugotavljanje tega preprostega dejstva nihče ne rabi fakultete za logistiko (četudi ti mogoče misliš, da jo baje rabi cel svet - sorči, v tem primeru pač ne bo držalo in če se tam učite samo to, kaj se kje lahko kupi, izgubljate čas, ker za nakup neke storitve še nihče na svetu ni rabil fakultete).



Razumeš, ali naj ti napišem kakšno sočno žaljivko o hitrosti tvojega dojemanja (povzeto po tebi, seveda)?
 
Nazadnje urejeno:

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
BTW - Kaj se je vmes spremenilo, da si stališe obrnil?

Pred nekaj časa nisi videl nobenega problema s tirnim prevozom (čudil si se le dejstvu, da je treba na koncu še vseeno 15 minut voziti po cesti):

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Še to: JIT ni noben problem delati tudi z železnico. Še veliko lažje, ker je manj podvržena raznim "obveščamo vas, da je severna LJ obvoznica zaprta zaradi prometne nesreče" eventom.

Itak...od železnice do tovarne boš pa ti tovorila robo?
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Za konec -

Ne da se mi odgovarjati na tvoje trditve, ki so nastale iz tvojega "daješ vtis" stališča.
Ker si pri ugibanju (ja, ugibanju) mojih stališč, TOTALNO ZANIČ.

Repliciraj IZKLJUČNO na NAPISANE trditve.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Evo, še moj zaključni post v tej debati, kateri ne vidim konca. Najprej replika na "kruh, proces peke in konzumiranje"...strinjam se. Končnega kupca en drek briga, kako se kruh speče. Problem pa nastane, ko se ta končni kupec, ki nima pojma o peki kruha začne delat pametnega o peki kruha. Takrat pa nastane problemčiæ. Problemčiæ podoben temu, kot bi bil, če bi se jaz z BlueGTI-jem prerekal o turbini za Golfa ali o tem, katere zavarovalne premije pri Triglavu obstajajo z Cifro. To enostavno ne bi šlo...

Glede žaljenja...če si razumela moje povabilo na Fakulteto za logistiko, se ti opravičujem,ker niti slučajno ni bilo mišljeno tako. Nanjo sem te povabil ravno zaradi tega, kar piše v prvi točki. Za ostalo se ne bom opravičeval, ker menim,da si si zaslužila.

Glede repliciranja na napisane trditve...sam sem ti vedno citiral, kar si napisala in zraven napisal, kaj jaz mislim. Poleg tega sem ti vedno poskusil pisat konkretna dejstva. In kaj si mi napisala ti? Da če bi rada nekaj spravila v CE, bi dala na kontejner in basta. Ni tako simpl...kaj, če bi v CE želela spravit nekaj, kar ne more čakat na naslednji vlak za CE? Obstaja roba, ki lahko čaka, in obstaja roba, ki mora biti na končni lokaciji A.S.A.P...in v tem primeru ponavadi odpade kontejner. Kaj ostane? Kamion...

Se bi pa še za malenkost ustavil pri tvojem izvajanju JIT z vlaki...to je ena izmed največjih bedarij, kar sem jih slišal. Naj ti še na hitro pojasnim in upam, da boš razumela, ker ne bom še enkrat pisal... V nekem mestu z urejeno železnico in ostalo infrastrukturo deluje 10 podjetij in vsako fura svoj JIT. Eno podjetje želi en kamion/vagon robe iz Hamburga, drugo dva kamiona/vagona iz Prage, tretje pol kamiona/vagona iz Zagreba, četrto... Prvo želi to robo 3x tedensko, drugo 1x tedensko, tretje vsak dan, četrto... In ti trdiš, da je dovolj vlakov, da bi to bili sposobni pokrivat in da so kapacitete slovenskih tirov tolikšne, da bi to šlo skozi? Pa ne smemo pozabit, da je to le eno mesto v državi. Jok seka...odpade... Kaj ostane? Kamion...

Drugače pa ne me narobe razmet...zelo rad bi še debatiral o tem, ampak se mi ne da. Enostavno se mi ne da... Imam še kakšen argument za napisat, imam še kakšno dejstvo v rokavu leve roke, ampak itak nima smisla. Zakaj ne? Preberi si še enkrat zgodbico o peku in kruhu...

Lep pozdrav in brez zamere...
wink-1.gif


Aja...glede kave in tega, kaj lahko prežvečim in kaj ne...moja boljša polovica pravi, da ogromno pojem. Zadnjič sem celo pojedel osem pečenih jajc. Naenkrat, ja. Si lahko misliš? Torej mislim, da bi ti bila mala malica...
wink-1.gif
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
@peka kruha - mislim, da kupcu ni treba končati fakultete za logistiko, da bi vedel, kje lahko kamione naloži na vlak in kje ne



@žaljenju - enako kot si si zaslužil ti (in moji "problemæiči"). BTW - med debato se nikoli ne obremenjujem s tem, kakšno ovratnico ima nekdo okoli vratu. Zanima me samo, kaj ima za povedat.



@seveda obstaja roba, ki jo je treba spraviti ASAP CE, vendar nihče nikoli ni trdil, da za take primere ne uporabljamo kamiona.



@JIT se izvaja tudi z vlaki. Se je pa treba najprej vprašat, kaj pravzaprav je JIT (ker zame JIT ni isto kot JIT Renault NM in JIT KC LJ ni isto kot JIT Slovenske Železarne). Več o tem:

(edit - na linku, ki ga je ta portal požrl
jezen.gif
Ga dobiš, ko ga spet najdem. )



Za JIT je nujen pogoj ZANESLJIVA DOBAVA. Kjer pa nekako ceste (ki so sicer fleksibilne), počasi začenjajo zaostajati (ker nekak to, da mi kamion obtiči na obvoznici, ker se je zjutraj spet nekdo počil, ni ravno pojem zanesljivosti):



"Fine, but RRA, has one major problem with this claim. While road collection and delivery are essential for many transport users (unless a private rail siding is available), road has its limitation for longer-haul traffic in terms of volumes and total costs. As highway congestion increases, road delivery times become extended and unreliable. Even in Japan, home of the ‘just-in-time’ delivery concept, it is becoming less reliable due to increasing road congestion. "

http://www.rra.co.za/press.cgi?id=12&action=det



Ali, kako se je tega problema loteval Ford?

http://www.rra.co.za/press.cgi?id=12&action=det



Se pa strinjam s tem, da je problem v tem, da naš železniški transportni sistem razvit na stopnji enoceličarja. In bo tak tudi ostal, dokler ne bo konkretnih (cekinarskih) razlogov, da se splača iti dol s ceste. In to se bo prej ali slej itak zgodilo (če drugače ne pa zato, ker ceste preprosto ne bodo več zmogle). Ker prej nima smisla vlagati v nekaj, kar nihče ne potrebuje, ker se je tako fino napol zastonj (ker kamionarji ne pokrijejo vse škode, ki jo naredijo) voziti po njih.



Sicer me pa zabava, kako veliko podjetij v SLO dela JIT. Vsaj tako je razumeti iz tvoje pisarije. Baje toliko, da se po železnici ne da nič voziti. Hecno se mi zdi le to, kako je mogoče, da se kar naprej vozim mimo skladišč, kjer že pol leta leži ena in ista roba. Skratka sami "urgentni" primeri, za katere bi bilo vseeno celo, če bi jim robo dostavljali s šajtrgami.



BTW - Jaz nisem niti slučajno podobna jajcu. Si lahko misliš?
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
kozarec....ti svetujem da obiščeš kak seminar, tudi fakulteta za pomorstvo in promet je več kot odličen naslov....
o skladiščenju pa se vidi da nimaš veliko pojma....roba stoji v njih tudi po pol leta?????
hvala bogu da stoji pol leta...najboljše da boš ti doma imel na zalogi kubik wc papirja, ali misliš da je bolj pametno da stoji v trgovini...mogoče pa imaš ti celo idejo da bo stroj eno urco delal wc papir, drugo urco pa robčke...upam da si razumel koncept....
svetujem ti obisk japonske in južne koreje pa si poglej kaj pomeni železniška infrastruktura....

soulman je več kot odlično razložil za vas ki ne razumete ravno koncepta logistike....
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Citat:
Uporabnik mitja pravi:

kozarec....ti svetujem da obiščeš kak seminar, tudi fakulteta za pomorstvo in promet je več kot odličen naslov....




Nekak ne vidim razloga za to, da bi tam izgubljala čas.



Razlogi so pa naslednji (Opomba - Pri citiranju NISEM IZPUSTILA NITI ENE SAME TVOJE BESEDE - DEJANSKO RES PIŠEŠ TAKO HUDO ZMEŠANO!
bonk.gif
):





Citat:
Uporabnik mitja pravi:

o skladiščenju pa se vidi da nimaš veliko pojma....roba stoji v njih tudi po pol leta?????




Ja.

Čudo prečudno, da praksa ni vedno taka kot piše v teoretičnih učbenikih, kaj ne?





Citat:
Uporabnik mitja pravi:

hvala bogu da stoji pol leta...




A nisi bil sekundo prej proti temu?
confused-1.gif




BTW - A ni čuveni JIT, ki ga tako opevate, nastal ravno zato, da roba ne bi stala pol leta?

Ali pa si mi, ki nismo obiskovali logističnih "Harvadrov" razlagamo to narobe?



Citat:
Uporabnik mitja pravi:

najboljše da boš ti doma imel na zalogi kubik wc papirja, ali misliš da je bolj pametno da stoji v trgovini...




Če imaš usrano rit, je vsekakor bolje imeti doma kubik WC papirja, kot pa nobenega.

Če nosiš plenice, je pa valda bolje, da skret papir stoji v trgovini.



Citat:
Uporabnik mitja pravi:

mogoče pa imaš ti celo idejo da bo stroj eno urco delal wc papir, drugo urco pa robčke...




Vsekakor je to bolje, kot pa da stoji.

Kar ti bo pojasnil vsak kmet, ki ima končane štiri leta OŠ.



Citat:
Uporabnik mitja pravi:

upam da si razumel koncept....




Jaz že.

Si ga ti?

Ker me nisi ravno prepričal

(imaš kot kurji futer nametane stavke brez repa in glave.press)



Citat:
Uporabnik mitja pravi:

svetujem ti obisk japonske in južne koreje pa si poglej kaj pomeni železniška infrastruktura....




Boljša je kot pri nas.

In point, ki ga hočeš povedati, je?

Da je pri njih padla dol od boga?

Mogoče jo je pa izgradil Karitas?
rolleyes-1.gif


Delovne brigade?

Mah, kje pa - dostavili so jo marsovci.
zmaga.gif


In po njej se vozijo papirnati avioni in pojejo Internacionalo.
tongue-1.gif




Citat:
Uporabnik mitja pravi:

soulman je več kot odlično razložil za vas ki ne razumete ravno koncepta logistike....




Ne, sanja se nam ne.



Dečko, vsak ki je kdaj koli živel na svojem, obvlada logistiko na nivoju, kot si jo zdemonstriral ti.

(Ko ni več mama in ata servisa se tega naučiš tudi brez fakultete za logistiko. Boš videl!
zmaga.gif
).



PS: Ne delajte škode svoji fakulteti. Bodite raje tiho, od kod prihajate. Vsaj dokler ste nepismeni.
 
Nazadnje urejeno: