Citat:
Uporabnik kvapazdej pravi:
Tukaj vas je ene par, ki razmišljate samo o svoji riti in bi kar ukinili tovorni promet. Če bi se nenapovedano to zgodilo samo za en dan in bi ostali brez svežega kruha in mleka, bi spet popi*devali, kakšna krivica se vam godi. A mislite, da so ceste narejene samo za osebne avtomobile? Da boste vi svoje lene riti prevažali iz kraja v kraj po nepotrebnem? Ceste so prvenstveno namenjen transportu tovora in so tako tudi konstruirane. Prevoz oseb bi moral biti samo majhen del vsega transporta. Žal je ravno obratno. Na cestah je največ osebnih vozil, v katerih se vozi samo voznik. Takim bi bilo treba nabit cestnino za 500%. Kar zamislite si, koliko opravite nepotrebnih voženj. Zakaj se je treba vozit v službo 50 ali več km daleč? Niste sposobni najti službo v svojem kraju? Seveda ne, tam vas poznajo in ne boste dobili službe. Zakaj ne uporabljate javnih prevozov? Železnica ali avtobus vam ne paše, kajne. Kdo bo pa vohal znoj sopotnikov
Ja, seveda, treba je vsem pokazat, da znate vozit osebni avto in da imate najnovejšo kripo nemške izdelave.
Prepoved vožnje za tovorna vozila nad 7,5t med vikendi, je le ena od cvetk, ki so se jih izmislili egoisti, ki niso mogli v eni uri od morja do Ljubljane in je posledica zgodovinskih dejstev. Včasih so imela tovorna vozila 5 ali 6 KM/t, zato so se vlekli v Črni Kal kot megla, iz auspuha pa se je kadilo kot iz ljubljanske toplarne. Zdaj imajo tovorna vozila vsaj 10 KM/t, zračno vzmetenje, ABS, en kup elektronike in se lahko peljejo skoraj v vsak klanec s polno hitrostjo. Zakonodajalec bi moral predpisat vsaj 20 KM/t in ukinit prepoved, saj oviranja prometa nebi bilo več. Za kamione bi lahko na avtocestah dvignili največjo hitrost na 100 km/h, pa ne bilo nobenih zastojev več. Italijani so še večji bedaki. Pred Milanom so vsa tovorna vozila spravili na en pas avtoceste, kjer se pomikajo 40 km/h, ostala pasova pa sta prazna, oz rezervirana za gospodo, ki se ji mudi na žurko ali domov (preverjeno pred dvema tednoma, ob 22.30).