Spet krivi tovornjakarji...

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Citat:
Uporabnik Domzalcan pravi:
No, saj. Preštejte šleperje slovenskih prevoznikov med tednom in preštejte voznike tujih prevoznikov - poljakov, čehov slovakov, bugarov, romunov, hrvatov, srbov - potem pa zaradi kolon vedno mi Slovenski šoferji izpademo svinje!

Tisti ki se je spomnil strogo prepovedano prehitevanje za tovorna vozila na AC tudi ponoči, bi ga pa lepo pozdravil in h krati mogoče še dal en predlog, naj na AC pošlje še kako patruljo policistov, ki bi to nadzirali, saj jih vzhodnjaki ne upoštevajo in prehitevajo. Precej korajžni so poljaki in mađari... samo kdo bo to ustavil, dejmo drkat slovenske voznike! A ne?!

Dogodek iz današnjega jutra : trije vozni pasovi (z desnim tapočasnim), cesta seveda navkreber, vsi trije pasovi zapolnjeni s šleperji. Ja, tudi levi. In guess what, oba korenjaka na skrajnem levem pasu sta bila Slovenca in seveda sta okupirala levi pas dokler nista prehitela kolone ~10 tovornjakov. Pri gromozanski razliki v hitrosti pa sam veš koliko časa to traja.

Že prevečkrat doživeta situacija in skoraj po pravilu si največ upajo naši.

Se pa strinjam da je prepoved prehitevanja ponoči idiotizem brez primere.
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
no jaz pa že en lep čas vsak dan govrim in bluzim in poslušam o transportu...
nekako na otroški način vam bom povedal eno in edino resnico...

kamioni bodo na cesti še veliko časa, ker železnice nimamo, ker je infrastruktura v katastrofi, to je pa zato ker ni denarja, denarja pa ni ker je noben noče uporabljati, noben pa je noče uporabljati ker je počasna in nezanesljiva...
ko se bo pišlo iz kp do ms po železnici hitreje in ugodneje kot pa z cestnim prom, takrat se bo sploh lahko odprla debata ali bi bilo smiselno tudi kak kamion prepeljat...

sedaj vam lahko tukaj namečem toliko pojmov in teorij da vas bo glava bolela....nekateri se ne zavedate da brez transporta bi sedaj pili kislo mleko, ne pa ananasovega soka...

btw za brgo-ta
kamioni imajo licence za tujino in te se podeljujejo na nečelu recipročnosti (vsaj v teoriji)....

pa še ena kruta in žalostan resnica....saj nobeno log.trans. podjetje ne bo jokalo če bodo uvedli kake davke, nove takse za kamione itd....na koncu boste jokali samo vi....transport bo mrtev samo takrat ko ne bo nobenega povpraševanja na trgu več....
(sedaj stane fura koper-ljubljana cca 230€...ko bodo dvignili cene bo stala lahko še enkrat toliko več, in na koncu boste tudi vi tisti jogurt v trgovini plačali več, kajti noben se ne gre nekih humanitarnih akcij)
 

Domzalcan

Vzoren Državljan RS
22. jul 2007
228
0
16
42
Domaležale
Citat:
Vožnja za šleperjem je napornejša ker ne vidiš nič naprej in se moraš odzivat na to kar vidiš - eno veliko prikolico in hkrati hitreje reagirati kot če se voziš v koloni ko vidiš par avtomobilov naprej, v ovinek, itd...


Mu je treba voziti čisto za ritjo da vidis naprej? Naredi varnostno razdaljo, pri 70km/h mora biti 21m, to je več kot je dol šleper in boš lepo gledal naprej.
 

Domzalcan

Vzoren Državljan RS
22. jul 2007
228
0
16
42
Domaležale
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Citat:
Uporabnik Tamara pravi:
Če vozim za kamionom, ga prehitim. Bog ne daj, da se znajdem med dvema kamionoma. Me pa totalna klavstrofobija ujame
uf-1.gif
moram pa reči, da kar se tiče kamionov iz tujine, ki se vozijo po naših avtocestah, da so zelo kulturni vozniki. Moje izkušnje pač.

So pa naši vozniki toliko bolj nekulturni, ki zaradi ne vem česa, nikakor ne bobo kamion(čk)u dali prednosti ali pa ga v kolono spustili s stranske ceste.
Evo vabljena si v Pomurje, da boš pokazala kako se prehiteva tovornjake.
Kar se pa tiče kulture vožnje bi se pa tudi dalo debatirati.


Apachi, samo povej mi koliko tovornjakov je slovenskih na vašem koncu...bore malo...kar je domačih avtoprevoznikov...ostalo pa tko tko...večina mađari romuni in bugari
rolleyes-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
se bo treba potrpeti malo vec kot pol leta, potem naj bi bila dokoncana avtocesta
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
no jaz pa že en lep čas vsak dan govrim in bluzim in poslušam o transportu...
nekako na otroški način vam bom povedal eno in edino resnico...

kamioni bodo na cesti še veliko časa, ker železnice nimamo, ker je infrastruktura v katastrofi, to je pa zato ker ni denarja, denarja pa ni ker je noben noče uporabljati, noben pa je noče uporabljati ker je počasna in nezanesljiva...
ko se bo pišlo iz kp do ms po železnici hitreje in ugodneje kot pa z cestnim prom, takrat se bo sploh lahko odprla debata ali bi bilo smiselno tudi kak kamion prepeljat...

sedaj vam lahko tukaj namečem toliko pojmov in teorij da vas bo glava bolela....nekateri se ne zavedate da brez transporta bi sedaj pili kislo mleko, ne pa ananasovega soka...

btw za brgo-ta
kamioni imajo licence za tujino in te se podeljujejo na nečelu recipročnosti (vsaj v teoriji)....

pa še ena kruta in žalostan resnica....saj nobeno log.trans. podjetje ne bo jokalo če bodo uvedli kake davke, nove takse za kamione itd....na koncu boste jokali samo vi....transport bo mrtev samo takrat ko ne bo nobenega povpraševanja na trgu več....
(sedaj stane fura koper-ljubljana cca 230€...ko bodo dvignili cene bo stala lahko še enkrat toliko več, in na koncu boste tudi vi tisti jogurt v trgovini plačali več, kajti noben se ne gre nekih humanitarnih akcij)





tako nekakako
zmaga.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48







































Saj bi lahko robo komot naložil v Bolgariji na vlak in jo odpeljal na Nizozemsko.Se ti ne zdi, da bi bil z dobro železnico transport hiter in učinkovit?

[/QUOTE]





ni tako preprosto.Ce gledas tako potem rabis en vlak ki bo sel za Nizozemsko, da se mu splaca peljat mora naloziz verjetno ze kakih 40 kamionov,kje sedaj najti toliko kamionov da bos napolnil vlak iz tocno dolocenega mesta v Bolgariji za smer Nizozemska na tocno dolocen dan, ce potem se pristejes da bi nekateri sli bolj proti severu Nemcije eni proti vzhodu, eni par ur kasneje,vsaj drug dan spet en vlak za x-smeri, potem se stvari zacnejo komplicirat....
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, slovenski. Ne pa romunski, bolgarski, ukrajinski, turški in albanski. Te golazni je na naših cestah preveč, s cestnino niti približno ne pokrijejo stroškov uničenja cest, onesnaževanja zraka, zastojev. Vse to prebavljamo in subvencioniramo državljani in državljanke Slovenije.

Sorrry, ampak mene ni nihče vprašal, če sem pripravljen s svojimi davki financirati balkanske zalege v Mercedesih, MAN-ih, Volvotih in Scaniah.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi: poleg tega se ne da kamionov prisilit da gredo na vlak,
Seveda se jih da. Cestnine sorazmerne škodi, ki jo povzročajo (torej razmerje med avtomobilsko in kamionarsko cca 1:30.000), prepoved (i primeren nadzor in kazni) vožnje izven AC (razen končne dostave), pa bo ...
Pa omejitev za tujce (starost kamiona, moč/masa), pa bo še nekaj. Pa kaznovanje bebotov, ki se parkirajo, kjer se jim zlušta (pojdi na bencinske ob AC pogledat, kako kamionarji parkirajo) itd ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi: Cena pa odvisna od mase (najbolje kar linearno) in kategorije ceste.
Nič linearno, ampak lepo glede na to koliko uničujejo cesto - razmerje os. avto : polno naložen šleper je okoli (+-50%) 1:30.000 ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
no jaz pa že en lep čas vsak dan govrim in bluzim in poslušam o transportu...
nekako na otroški način vam bom povedal eno in edino resnico...

kamioni bodo na cesti še veliko časa, ker železnice nimamo, ker je infrastruktura v katastrofi, to je pa zato ker ni denarja, denarja pa ni ker je noben noče uporabljati, noben pa je noče uporabljati ker je počasna in nezanesljiva...
ko se bo pišlo iz kp do ms po železnici hitreje in ugodneje kot pa z cestnim prom, takrat se bo sploh lahko odprla debata ali bi bilo smiselno tudi kak kamion prepeljat...

sedaj vam lahko tukaj namečem toliko pojmov in teorij da vas bo glava bolela....nekateri se ne zavedate da brez transporta bi sedaj pili kislo mleko, ne pa ananasovega soka...

btw za brgo-ta
kamioni imajo licence za tujino in te se podeljujejo na nečelu recipročnosti (vsaj v teoriji)....

pa še ena kruta in žalostan resnica....saj nobeno log.trans. podjetje ne bo jokalo če bodo uvedli kake davke, nove takse za kamione itd....na koncu boste jokali samo vi....transport bo mrtev samo takrat ko ne bo nobenega povpraševanja na trgu več....
(sedaj stane fura koper-ljubljana cca 230€...ko bodo dvignili cene bo stala lahko še enkrat toliko več, in na koncu boste tudi vi tisti jogurt v trgovini plačali več, kajti noben se ne gre nekih humanitarnih akcij)
Bo pač jogurt par % dražji (in ostalo tudi). Velike razlike itak ne bo, ker je strošek transporta v primerjavi s končno ceno večine blaga zelo majhen.
Raje to, kot kup kamionov na cestah. Tu se da recimo ekologijo zganjat, ne pa tam, kjer nima smisla.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
dajte no s to cestnino.Cestnino lahko primerjas z drugimi evropskimi drzavami,ne pa z osebnimi avtomobili.Cestnina je pa pri nas v samem evropskem vrhu.Na primer v Nemciji s katero se tako radi primerjamo je 10 centov/km za vozila nad 4 osmi in EURO 5 motorjem.Torej se bi naso drzavico dalo prevozit s ca 30 evri, glede na ceno pri nas te za tak znesek pokasirajo za osebni avto.
Sedaj ko smo v evropi je tezko postavljat bilokake omejitve, pred leti so Avstrijci imeli hude omejitve glede kamionov, pa jim je evropa vse zavrnila, tako da sedaj nimajo prav nobenih omejitev.
Imajo pa danes tudi vzhodnjaki v vecini primerov samo vrhunske kamione, glede na to da pred 5-imi leti niso imeli drugo kot Kamaze, Tatre in podobne kripe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik Domzalcan pravi:

Mu je treba voziti čisto za ritjo da vidis naprej? Naredi varnostno razdaljo, pri 70km/h mora biti 21m, to je več kot je dol šleper in boš lepo gledal naprej.

aplauz.gif




Pri nas običajno pomeni varnostna razdalja največjo razdaljo do naslednjega vozila, pri kateri se še ne more kdo vrinit pred tebe.
frown-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Se je že kdo vprašal koliko nas davkoplačevalce stane subvencioniranje razvažanja? S tem mislim na višje stroške gradnje cest, uničevanje lokalnih cest zaradi izogibanja cestnini, gneča na cesti...? Kar se mene tiče bi ves tranzit dal na vlak oz. ga toliko obdavčil, da bi raje naredili kak ovinek okoli Slovenije
grims-1.gif

ej oprosti ampak za tole so vozniki kamionov se najmanj krivi!
bonk.gif
predobro se zavedam koliko ceste unici en slepar in kako je to stvar eleganto resila sosednja avstrija ampak zato sofer kamiona cisto nic ni kriv. pac trudi se preziveti kot vsi. saj so tudi cudaki med njimi ampak procentualno v manjsem razmerju kot med vozniki osebnih vozil, precej manjsem.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.

OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Briga me za cestnine drugod. Edina logika je cestnina, sorazmerna z obremenitvijo oz. škodo. Tu pa je faktor tak, kot sem ga napisal. In prav bi bilo, da je tak tudi v resnici.

OK, to je tvoj pogled...zdaj pa na zadevo poglej še z realnega nivoja...
Zakaj že?