Jest sn mislu 0.25 po tanovem, al kuk je že točn. Ne bi neč spreminjal kar se tiče te meje. Mi gre že na Hrvaškem na kur.., ka grem na ribo in ne morem zraven popit deci ali dva belga vina.
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
Jest sn mislu 0.25 po tanovem, al kuk je že točn. Ne bi neč spreminjal kar se tiče te meje. Mi gre že na Hrvaškem na kur.., ka grem na ribo in ne morem zraven popit deci ali dva belga vina.
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
Jest sn pa proti, da bi uvedli 0.0. greš na južno al pa na večerjo, pa ne moreš zraven spit deci vina. Mladi vozniki pa morajo imeti 0.0 zato, ker so še neizkušeni. Logika je taka, da če imaš pod 0.25 ti izkušnje nadomestijo tisto kar mladi vozniki še nimajo in posledično reagiraš enako. Tak so nas takrat učil v avtošoli.
Se po en stran vam dam prov, ce bi bla 0.0, pal res nebi smel pit. Sam pa pač prizadane tiste, ki se res tega držijo, da spijejo tuk kot je dovoljen.
Za ene sta tud vino in pivo hrana. Pa še zdravo je spiti kak kozarček pri kosilu. Pa to ne vpliva na kvaliteto vožnje.Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Problem bi bil resen, ce bi uvedli 0.0 + minimalno toleranco, ki se lahko pojavi zaradi dolocene hrane ali cesa drugega.
Ja, mladi so bolj odzivni po enem piru, predvsem kar se pritiskanja na gas tiče. Ko je treba pa po bremzi ali speljat ovinek, jim pa znanja in izkušenosti zmanjka in pristanejo v jarku.Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pa ti dejansko verjameš tej logiki, da mladi voznik ne sme spit piva, ker ni izkušen, nek star fotr pa lahko spije dva in še vedno mirno pride mimo testa. Oziroma pojdimo še bolj v ekstrem... mlademu vozniku uzamejo izpit če spije pivo, izkušen pa dobi 120€ kazni (ne vem točno kakšne so), če je že kar vredu pijan.
Po mojem mnenju so mladi še vedno precej bolj odzivni po enem piru, kot povprečn 50 let star fotr trezn. Izkušnje pa tukaj nimajo veze... so ali niso. Pri treznem ali pijanem.
.
Pri 0,5 ne vozim nič slabše kot pri 0,0, kvečjemu še bolj previdno in počasneje. Mejo bi bilo treba še nekoliko zvišat, in ko se radi zgledujemo po evropi, zdej ne vem če podatki še držijo (nemčija 0,8, Irska 1,0) pa ni tam več nesreč.Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Sej zato sm pa reku 0,2 oz 0,25 recimo namest 0,5..
0,0 je k. ker bi mel ljudi dost problemov zarad harne itd, tako da bi bile pogoste analize krvi.
Osebno bi dal mejo 0,25, pol do 0,5 (j. ga se mi en da računat kako je po novem) neke normalne kazni, kar je pa več pa ocurit ko.. Nad 1 promil pa takoj v zapor. Kazni itak ne zaležejo..
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Pri 0,5 ne vozim nič slabše kot pri 0,0, kvečjemu še bolj previdno in počasneje. Mejo bi bilo treba še nekoliko zvišat, in ko se radi zgledujemo po evropi, zdej ne vem če podatki še držijo (nemčija 0,8, Irska 1,0) pa ni tam več nesreč.Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Sej zato sm pa reku 0,2 oz 0,25 recimo namest 0,5..
0,0 je k. ker bi mel ljudi dost problemov zarad harne itd, tako da bi bile pogoste analize krvi.
Osebno bi dal mejo 0,25, pol do 0,5 (j. ga se mi en da računat kako je po novem) neke normalne kazni, kar je pa več pa ocurit ko.. Nad 1 promil pa takoj v zapor. Kazni itak ne zaležejo..
Podpiram pa 0,0 za mlade voznike. Kazni so pa itak previsoke za vse prekrške.
Več nesreč se zgodi zaradi prehitre vožnje, kot zaradi pijače, predvsem smrtnih. Zakaj že za prehitro vožnjo ne zahtevaš zapora? A to pa ni nameren umor?
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Ja, mladi so bolj odzivni po enem piru, predvsem kar se pritiskanja na gas tiče. Ko je treba pa po bremzi ali speljat ovinek, jim pa znanja in izkušenosti zmanjka in pristanejo v jarku.
Tud sem prepričan da en starejši voznik s dolgo kilometrino vozi po treh pirih bolj varno kot en neizkušen mulc trezen, kljub slabšim refleksom. Ima pa izkušnje in sposobnost predvidevanja, obvlada vozilo, vozi počasneje...
Kar 25% vseh nesreč povzročijo mladi voznilki.
Mulc naredi izpit, se napifla predpise, pa misli da vse zna.
To je približno tko, kot da bi se en vpisal v nogomtno šolo, po zaključku bi pa mislil, da vse zna in da lahko že igra v prvi ligi.
če bi vsi vozili tako kot ti, torej še bolj previdno in počasneje, ne bi bilo problema. ampak na žalost dosti voznikov vozi še bolj agresivno, kadar so pijani. zato mora biti omejitev, saj če boš še tako previden, ti ne bo pomagalo, če bo ena pijana kamikaza priletela vateCitat:
Uporabnik synthman pravi:
Pri 0,5 ne vozim nič slabše kot pri 0,0, kvečjemu še bolj previdno in počasneje. Mejo bi bilo treba še nekoliko zvišat, in ko se radi zgledujemo po evropi, zdej ne vem če podatki še držijo (nemčija 0,8, Irska 1,0) pa ni tam več nesreč.
Potem je problem rešen. Ta minimalna toleranca znaša sedaj 0,5 promil po starem.Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Problem bi bil resen, ce bi uvedli 0.0 + minimalno toleranco, ki se lahko pojavi zaradi dolocene hrane ali cesa drugega.
Če si ženska in imaš 50 kg, bo eno pivo verjetno že čez.Citat:
Uporabnik D_K pravi:
0,5 sta ~2 pira, ce je to za tebe normalno
Jaz kot toleranco mislim 1 malo pivo oz. deci vina.
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Če si ženska in imaš 50 kg, bo eno pivo verjetno že čez.Citat:
Uporabnik D_K pravi:
0,5 sta ~2 pira, ce je to za tebe normalno
Jaz kot toleranco mislim 1 malo pivo oz. deci vina.
Če pa si moški, 100kg, si se pravkar najedel in ga neseš, pa treh pivov ne boš čutil, niti ne boš nič slabše vozil kot pa trezen.