Slovenski avto leta 2019

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
mene recimo ne gane govorno upravljanje vozila.
prvo, ker ni v domačem jeziku. drugo, če v tujem, ali če lahko kaj posnameš..pa itak nič ne šteka.

se spomnim klicanja..
kol mami...kol mami..koling ani..ne, ne bivše tašče...kencel..heng up..pa je klic šel.
To ima Toyota dobro rešeno, npr. RAV4 (prejšni model): stisneš tipko za klic, poveš ime (ki si ga predhodno posnel sam v avtu) in zadeva odlično deluje v 99 % primerih.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
A ni bolje uporabljati npr. Siri?
Če imaš iOS in povezavo na net, zagotovo. Če imaš Androida, je opcija tudi Google Assistant. V konkretnem primeru ima lastnik starejšega letnika tudi telefon starejše izdelave, tak kulski preklopni in je zato tole praktično edina rešitev.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
večkrat. res da še nisem sedel v čisto zadnji inkarnaciji, sem pa v prejšnjih - en izmed Focusov je bil Ford Focus v uporabi družine s tremi otroki. avto v notranjosti še vedno ok, še vedno brez kakršnih koli čričkov, pa verjemi, da je bil zaradi otrok konkretno zlorabljen. nobenih problemov. potem se se posvetil Focusom tudi zato, ker sem mislil, da bo potrebno imeti pri hiši še en avto in je bil Focus en izmed kanditatov.
res, da je to zdaj že starejši model, a vseeno relativna primerjava s praktično novim Golfom, ki je bil uporabljan kot shuttle za prevoz fotografov in novinarjev in je bilo čričkov za izvoz. avto pa imel menda nekje 1500km. sicer highline oprema (imel je tiste aluminijaste zadeve okoli ekrana).

da o dolgočasnosti notranjosti celotnega VW koncerna ne začnem izgubljati besed ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Sem se kar namatral da sem dobil primerno temo, ker je malo zanimivo da zmagovalec nima svoje namenske teme, kjer bi veliko uporabnikov delilo svoje izkušnje iz testnih voženj, pa vsaj ducat bi se jih moglo dobit, ki imajo avto že naročen. Tukaj pa vse tiho.

No, kakorkoli Test Focusa iz AM:
https://www.avto-magazin.si/avtomob...ocus-15-ecoboost-karavan-slovenski-avto-leta/

Ford Focus Karavan 1.5 EcoBoost 110 kW (180KM) Titanium Business
Cena testnega modela s popusti: 32.330 €
Poraba AM normni krog: 5,7 l/100 km
Poraba Spritmonitor 7,6 l/100 km (ja vem večina stari model, ampak motor je isti)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
cena, poraba in zmogljivosti tega avta so naravnost patetične

182km focus ima po spritmonitorju okrog 9l porabe, honda civic pa 2l manj
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
no jaz sem malo povečal nabor pa vzel avtomatika, ker me ročni ne zanima

9l

kupci očitno niso popolni idioti, čeprav avtomagazinovci hvalijo to patetiko na vse pretege. ravnokar prebral, da je bilo januarja in februarija prodanih 479 golfov in 47 focusov. večina verjetno testnih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Sem se kar namatral da sem dobil primerno temo, ker je malo zanimivo da zmagovalec nima svoje namenske teme, kjer bi veliko uporabnikov delilo svoje izkušnje iz testnih voženj, pa vsaj ducat bi se jih moglo dobit, ki imajo avto že naročen. Tukaj pa vse tiho.

No, kakorkoli Test Focusa iz AM:
https://www.avto-magazin.si/avtomob...ocus-15-ecoboost-karavan-slovenski-avto-leta/

Ford Focus Karavan 1.5 EcoBoost 110 kW (180KM) Titanium Business
Cena testnega modela s popusti: 32.330 €
Poraba AM normni krog: 5,7 l/100 km
Poraba Spritmonitor 7,6 l/100 km (ja vem večina stari model, ampak motor je isti)

Sam da se naklada glede porabe..... Novi Ford focus ima povsem nov motor. Stari je 4 cilinderski nov v ta novem je 3 cilindreski. Tako, da ne morete primerjati star in nov motor.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Pa res motor je nov, ima port injection in direct injection pa cylinder deactivation. Čudno da v AM tega niso nič izpostavili. So pa izpostavili da so ineli probleme s krotenjem moči pri speljevanju, me zanima kako s takim menjalnikom poteka manever preciznega parkiranja.

AM normni krog je pa porabil 4dcl več kot MB A200 in enako ko T-Roc 1.5 TSI. Ampak počakajmo kakšno leto pa bomo potem gledali spritmonitor. Še vedno pa mislim da tak agregat v tem avtu ne predstavlja kakšne posebne dodane vrednosti, ki bi upravičila visoko ceno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
Tudi jaz nisem vedel, da je moped nov. Je pa z 1.0 kosilnico še vedno bolno drag, pa sem si mislil, če je že drag naj bo vsaj nekaj od motorja. Samo me je minilo, ko sem videl kako tistih 182 konjev nikamor ne gre in samo žlampa. Ok, žeja bo mogoče malo manjša, ampak še vedno to ni to.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
150 so testirali. Spodaj pri podatkih pa piše 180, kar je očitno napaka. 10 sekund do 100 in toliko konjev nekako ne gre skupaj, razen če bi bil 3-stopenjski avtomatik. :)