Vlak ne, čoln pa že mio let pluje proti beogradu po savi.Upam, da dobimo direktni express vlak do Beograda.
Če že imamo pjevačico ovdje.
Položiš čoln v Savo, pa boš čez nekaj dni-tednov v Beogradu
Vlak ne, čoln pa že mio let pluje proti beogradu po savi.Upam, da dobimo direktni express vlak do Beograda.
Če že imamo pjevačico ovdje.
Čez 50 let pa roka
Tovorni vlaki v prihodnosti mimo centra Ljubljane
V drugi polovici leta bo dorečen in predstavljen načrt ljubljanskega železniškega vozlišča. Gre za razširitev železniškega omrežja okoli prestolnice, tako da tovorni vlaki ne bi več vozili skozi središče mesta. Kot je pojasnila ministrica za infrastrwww.dnevnik.si
Z našim tempom gradnje, manjka načrtu še vsaj 100+ letČez 50 let pa roka
Tovorni vlaki v prihodnosti mimo centra Ljubljane
V drugi polovici leta bo dorečen in predstavljen načrt ljubljanskega železniškega vozlišča. Gre za razširitev železniškega omrežja okoli prestolnice, tako da tovorni vlaki ne bi več vozili skozi središče mesta. Kot je pojasnila ministrica za infrastrwww.dnevnik.si
Ne vem ce ima smisel cez center ves tovorni promet furat.Se pravi, iz ljubljane bi umaknil železnice in promet, povsod drugje bi pa po sredi vasi in krajev vlekli nove tire in povečali tovorni promet...
Ampak... Železnice so zelene, torej to pa ne škodi metuljčkom, žabicam in ročicam. Vlak gre na elektriko (ki jo velikokrat poganja dizel generator v lokomotivi, ampak ta ima zelen auspuh in je green!)Ne vem ce ima smisel cez center ves tovorni promet furat.
Glede na to da smo naredili obvoznico za avte (oziroma celo "dve" /notranjo in zunanjo) bi tudi zeleznica se lahko vsaj po severni strani se izognila ljubljane.
Zeleznico cez barje peljat je .....
Saj ves metulji, zabice, rožice....
Rinejo, rinejo. Čistilni servisi imajo že petkrat amortizirane sesalce in ko jih vključujejo vsakič v drugo vtičnico in to toliko časa dokler ni še zadnja v malori. Ko pa ne gre več se pa pokliče serviserja. Saj bi še kaj napisal pa sem raje tiho da ne bom še vas tako utrujal kot sem sprevodnika.Telefonski polnilci nimajo težav z ozemljitvenimi kontakti.
Sicer pa bojo uredili na naslednji reviziji, če bojo na to opozorjeni, verjetno menjava vtičnic. Pa menda nimajo vse pokrivljenih kontaktov, kako bi sploh to lahko poškodoval, če ravno ne rineš notri na vso silo?
sprevodnika j.. potniki in vodstvoSem se včeraj peljal z "Stadler" vlakom ki se pojavlja v več oglasih kako se lahko opravlja delo z prenosniki in ostalimi gadgeti ker so pri sedežih montirane vtičnice. Res so, samo imajo en problem! Na vsaki drugi vtičnici so stisnjeni ozemljitveni kontakti! Tako da kar s precejšnjo težavo kar koli vključiš. Sem pozabil fotkati da bi bilo bolj razumljivo kaj hočem povedati.
Mislim da se to dogaja ker ko se vlaki čistijo s sesalci se kontakti zakrivijo. Sem na to opozoril sprevodnika pa je odgovoril, "kaj pa naj naredimo, tako pač je...". Ko se bo pa nekomu kaj zgodilo (upam da se ne bo?) bodo pa zopet razne drame kot so bile ob zadnjem požaru v domu na Poljanski. Povsod samo še sama "šlamparija".
Ja, servisna vtičnica...... pod pogojem da ima sesalec dovolj dolg kabel.To je vandalizem. Potniki to uničujejo. Za čiščenje se uporabi vtičnica pri vratih spodaj.