Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
V drugi polovici leta bo dorečen in predstavljen načrt ljubljanskega železniškega vozlišča. Gre za razširitev železniškega omrežja okoli prestolnice, tako da tovorni vlaki ne bi več vozili skozi središče mesta. Kot je pojasnila ministrica za infrastr
V drugi polovici leta bo dorečen in predstavljen načrt ljubljanskega železniškega vozlišča. Gre za razširitev železniškega omrežja okoli prestolnice, tako da tovorni vlaki ne bi več vozili skozi središče mesta. Kot je pojasnila ministrica za infrastr
V drugi polovici leta bo dorečen in predstavljen načrt ljubljanskega železniškega vozlišča. Gre za razširitev železniškega omrežja okoli prestolnice, tako da tovorni vlaki ne bi več vozili skozi središče mesta. Kot je pojasnila ministrica za infrastr
Ne vem ce ima smisel cez center ves tovorni promet furat.
Glede na to da smo naredili obvoznico za avte (oziroma celo "dve" /notranjo in zunanjo) bi tudi zeleznica se lahko vsaj po severni strani se izognila ljubljane.
Zeleznico cez barje peljat je .....
Saj ves metulji, zabice, rožice....
Ne vem ce ima smisel cez center ves tovorni promet furat.
Glede na to da smo naredili obvoznico za avte (oziroma celo "dve" /notranjo in zunanjo) bi tudi zeleznica se lahko vsaj po severni strani se izognila ljubljane.
Zeleznico cez barje peljat je .....
Saj ves metulji, zabice, rožice....
Ampak... Železnice so zelene, torej to pa ne škodi metuljčkom, žabicam in ročicam. Vlak gre na elektriko (ki jo velikokrat poganja dizel generator v lokomotivi, ampak ta ima zelen auspuh in je green!)
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.