Slovenske železnice

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ja map normalno je to pri nas. Ampak se vedno imas soncke, ki promovirajo P+R. To so nerazgledani ljudje, ki niso nikoli ziveli ali vsaj bili za 14 dni v tujini kjer javni prevoz poteka kot je treba. Se v parizu ne cakas nikoli vec kot 2 min na podzemno in primestni vlaki nimajo vec kot toliko zamude.

Pri nas se pa iz lj v kp peljes 4 ure. Bruh
 
  • Všeč mi je
Reactions: map in tony

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
Počakajte, da bo mraz. Potem vsaka stopinja minusa doda 2 minuti k zamudi, pa 1x - 2x tedensko še kakšno uro, ker se kanarček pokvari.

Se pa že 2 leti ne vozim z vlakom in je sedaj mogoče še slabše.

Aja pa tanovi modri vlaki namenoma vozijo samo ob vikendih in poznih urah, da jih ne bi prehitro obnucali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
V Sloveniji je že v osnovi vožnja z vlakom popolnoma zgrešena. Vlak bi moral ustavljati samo v večjih krajih ne pa da ima 30 postaj na kateri vsake 3 dni en stopi ven. Čas potovanja temu primeren in število potnikov tudi.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Šmrkarija ima možnost z to študensko karto koristit tudi avtobusni medkrajevni prevoz. Na hitro sem Nomago prečekiral, Za dobrih 100 km pot 2,5+ ure. Avtobus gre iz Brežic po stari cesti do Novega mesta. Po poti ustavlja v vsaki vasi, nato ene pet postaj v Novem mestu, pa Trebnje in 3 postaje v LJ predn pride na glavno avtobusno. Katastrofa.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.105
9.752
113
Hebemti te železnice. Dejte mi povedat če je to normalno, je to vsakodnevno ali občasno. Praktično se ne vozim in ne vem.

Včeraj vlak bi moral iti iz Ljubljane ob 16.55 uri. Vlak krene z 15 minutno zamudo. Moral bi biti v Brežicah ob 18.38. Ob 18.30 se vsedem v avto in grem mladiča čakat na postajo. Ko se vsedem v avto prleti sms, da so komaj v Hrastniku. Grem domov, malo počakam in sem ob 19.05 na postaji. Vlak pripelje ob 19.25 (47 minut zamude).

Ko čakam na peronu, tisti nežni erotični ženski glas ob 19.21 pove, da vlak iz Dobove za Ljubljano, kateri bi moral biti v Brežicah že 3 minute prej (ob 19.18) ima predvidoma 20 minut zamude.

Dejete mi rečt če je to res normalno. Res da letna študentska karta za neomejeno voženj in vse možne relacije stane 200 eur, ampak ta usluga ni vredna 20 EUR. Se to dnevno dogaja?

Ne predstavljam si vsakodnevno se vozit na šiht z tem šalabajzarji. Ob 04.00 bi moral bit na vlaku, da sem ob 07.00 v službi. In po 15.00 uri bi bil srečen če lahko ulovim vlak ob 16.00 in sem ob 19.00 doma. In naslednji dan ponovi vajo in to 5x na teden zaporedoma.

Po ene pol leta bi resno razmišljal o samomoru, po 1 letu bi ga pa že tretjič delal če bi prvič in drugič spodletelo.

Če bi blo to za Japonskem bi verjetno kompleten zaposlen kader naredil harakiri.

Ni čudno da se Slovenceljni po eden v avtu vozimo, ker drugače nikamor ne prideš.
Dobrodošel v svet slovenskih železnic v letu 2021.
Samo vprašanje: si mladiča vprašal WTF ti ni javil, da ima vlak zamudo in se ne bi rabil fijakat gor in dol?
Ali je bil TikTok pomembnejši od tega?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Dobr preber kaj sem napisal. Najprej je obvestil, da je krenu z 15 min zamudo. Ko sem se v avto vsedel pa je zapiskal sms in povedal da je komaj v hrastniku. Nikamor se nisem fijakal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.787
549
113
42
povsod malo
Vse zamuja tudi prvi vlak zjutraj.
Na gorenjski progi še razumem ker jo prenavljajo ostale pa ne no ok še Dobovo ker je meja.
Fun fact recimo Jesenice - Maribor 3h24min z lokalc do Ljubljane potem pa raketa ICS do Maribora z zamudami si krepko na 4-5 urah vožnje, kar je skoraj enako kot relacija Ljubljana - Beograd v 70 letih
Železniško transportno podjetje je marca 1970 dobilo prve motorne vlake iz Zahodne Nemčije, ki so jih uporabili za poslovne in turistične povezave med Ljubljano in večjimi mesti, kot so Beograd, Split, Zagreb in Pulj. »Luksuzni motorni vlak«, kot je vlak Emona Ekspres opisal Dnevnikov novinar, je imel 192 sedežev in 8 ležišč, Ljubljano pa je povezal z Beogradom. Za pot je potreboval 5 ur in 50 minut. Petdeset let kasneje vlak iz Ljubljane do Beograda, sodeč po aktualnem voznem redu Slovenskih železnic, potrebuje do 9 ur in 37 minut.

Vir: Dnevnik, https://www.dnevnik.si/
Foto: Marjan Ciglič
Hrani: Muzej novejše zgodovine Slovenije
 

TGV

Fizikalc
2. okt 2007
726
106
43
Emona expres je bil dizel vlak, sedaj pa na čas vožnje vplivajo dve menjavi vlakov, prva v Dobovi druga na hrvaško-srbski meji.
Proga Zagreb - Vinkovci je včasih ( v YU) dovoljevala hitrosti do 160 kmh, zadnja leta pa je zaradi nevzdrževanja hitrost krepko nižja, na določenih odsekih samo 50kmh.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Ni mi jasno, zakaj ne dajejo mednarodnih razpisov, ker jih naše firme nategujejo kot čikgumi. Sedaj imajo novo finto, da se vsi združijo v konzorcij, da lahko brez konkurence narekujejo ceno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ni mi jasno, zakaj ne dajejo mednarodnih razpisov, ker jih naše firme nategujejo kot čikgumi. Sedaj imajo novo finto, da se vsi združijo v konzorcij, da lahko brez konkurence narekujejo ceno.

Danes berem na dolenjki bi morali zaključiti v 3 mesecih, sedaj teče že 6 mesec. Izgovor slabo vreme, pa se vsak dan 2x mimo vozim. Lepi dveni da jih ne naštevam pa nobenega na gradbiščuali pa par komadov ki podpirajo lopate ali pa brskajo po telefonu sploh za vikende. Efektivno dvomim da je 1/3 tistih ur ki jih pišejo dejansko narejenih.
Pa ker delam nekaj tudi na drugem tiru, Turki so v primerjavi z našimi doktorji v kopanju predorov, kar sem v teh mesecih videl je tam kjer dela kolektor bolj teksas, turki pač vedo kaj delajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Včeraj popoldne so vsaj umaknili ograje proit Novemu Mestu. Sedaj je vsaj malo širše.

Omejitev 60 je ostala.

To je pa njihov odgovor:
1694000321032.png
 

Priponke

  • 1694000282108.png
    1694000282108.png
    56,1 KB · Ogledi: 54

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.787
549
113
42
povsod malo
Naše železnice toliko zamujajo, da so Avstrijci rajši ukinili en mednarodni vlak. Greš do Jesenic kakor veš in znaš potem pa naprej z njihovim vlakom iz postaje Jesenice do Beljaka in naprej.
Gledam zamude Ljubljana Jesenice ga ni dneva, da nebi imel 10-30 minut zamude!
Na novi progi! (Kranj - Jesenice je nova ostalo stara).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.953
11.074
113
to je kar bizarno, glede na to, da na železnici običajno nimaš nekih neplaniranih ovir, nesreč, in podobno. Gre samo za organizacijo in planirano vzdrževanja... če to šepa je jasno kje si doma, balkan. 7tirna evropa.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.516
113
To je popolnoma normalen odnos SŽ: če vam kaj ni prav, se pa je6ite.

Znana je zgodba človeka, ki je šel na sobotni izlet s kolesom, in, čeprav je bilo na vlaku placa med zici še kolikor hočeš, ga debil od luknjačaTM kart ne samo ne spusti na vlak, ker ima vsa uradna mesta za bicikle zasedena, še dere se zraven, ker ga nihče ni vzgojil drugače.

Kamničan ti lepo povsem normalno vsaj enkrat mesečno zamudi zjutraj 1 uro. Če kak dan zamudi manj kot 10 minut je to že čudna stvar. Povprečna zamuda jutranjega vlaka na trasi Kamnik - Domžale bo nekje 15 minut.

Ljudje pišejo pritožbe, in dobijo odgovor, da se je vlak pokvaril. Hm, dali ste stotine milijonov za nove Stadlerjeve* vlake, pa se je pokvaril? Ja, pokvaril se je. In to je trajalo 1 uro? Ne, v tem primeru se je pokvaril pa tudi nadomestni vlak, star slabih 50 let, ki so ga kupile še Jugoslovanske železnice... In cela Kamniška proga nima tretjega vlaka? No, veste, dva pokvarjena vlaka je z enotrine proge zelo težko umakniti. Ja, za zamudo je kriva enotirna proga, stara... 130 let.

Toliko jebivetrstva na enem kupu človek težko sreča, in sam jim iz čistega inata nočem več nositi denarja.

*No, malo je pomagalo tudi izjemno debilno piskanje vrat z vsaj 100 decibeli: piskajo pipipipipipipi, ko se odpirajo, ko se zapirajo in ko se v dno vlaka skrije prag pred vrati. Kako pa to, da stari vlaki niso piskali ko zmešani? Ja, takrat smo bili pa manj varni... A res? V kompletnih SŽ ni nihče hodil v srednjo šolo, kjer bi pri pouku psihologije slišal za senzorno adaptacijo in doumel, da ta zvok ljudje odmislijo, ker bi se jim drugače že zmešalo. In ga preprosto ne slišijo, tudi če piska s 100 decibeli. Zaboga, ljudje stopijo zunaj pred vlak, ko hupa - ker ga ne slišijo.

So pa od tega vsi malo bolj gluhi, najbolj zaposleni SŽ - ampak zanje je firmi še posebej vseeno. (Toliko o vsemogočnem Janševem sindikatu na SŽ... Dajte se vsaj tle potegniti za svoje člane!)