Slovenske železnice

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Ne pac redna delovna obveza je 40 ur na teden... in se spreminja glede na dneve... in folk ki zna delat je v gradbenistvu precej dobro placan
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.653
6.707
113
pri taščici
Za ves javni prevoz velja, da ga je treba naredit uprabnega (vozni red in goostota prevozov), in pač z minusom financirat dokler se ljudje ne navadijo. Pač nekaj stane, da se prime. Par let minus, potem pa bo.
Pa seveda vse ostalo uredit (P+R parkingi na postajah ipd), pa ne preveč postaj, da so potovalne hitrosti dovolj visoke ipd. Čase prestopanja, spletni nakup vozovnic za celo traso ipd.
V javni promet je pač treba vlagat, da se prime. In ker je sicer družbeno koristen (manj gneče na cestah, manj nesreč, manj onesnaževanja) je čisto sprejmljivo, da osnovna storitev nekaj časa tolče minus. Itak se ga da nadgradit s premimu storitvami, ki pa naj lepo prec plus prinašajo.
Je pa skregano z gospodarsko rastjo. Javni promet ne prispeva k gospodarski rasti. Vsaj po mojem mnenju.
Po drugi strani pa se sprašujem zakaj mora vse biti v Ljubljani. Ajd neki uradi in podobno ja. Ampak kakšne šole in podjetja pa bi mogoče tudi vbruralnem okolju preživela. Al je transport do njih toliko dražji da je bolje seliti podjetje vvdrago Ljubljani in delavcu plačevati prevoz, delavec pa naredi dodatno četrtino sihta na cesti. Zastonj!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.653
6.707
113
pri taščici
Veš koliko bi se prodalo manj avtomobilov, manj goriva, manj pobralo zavarovanja...
V kakšnem smislu.mislis da zmanjšuje javne izdatke javni promet.
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.523
3.896
113
Ljubljana
hmpg.net
Koliko manj bi morali dati v zdravstvo :
- javni promet povzroči manj nesreč na osebo na km
- javni promet povzroči manjše onesnaževanje in posledično manj plučnih bolezni
Koliko manj bi morali dati v policijo :
- znižanje prometa zniža potrebo po prometnih kontrolah
Zavarovalnice, proizvodnja avtomobilov in prodajalci niso državni, davek pa zanjo ustrezno zmanjšati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.653
6.707
113
pri taščici
Državni niso, ima pa povsod država piskrcek zraven v obliki davkov, trošarin.
Manj nesreč, manj zdravnikov, manjsi davki pri plačah za zdravstvo (japajade)
Manj nesreč, manj kleparjev in licarjev, manjse zavarovalne premije, več brezposelnih
Za pljučne bolezni ne vem če je promet na prvem.mestu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Realno je pač tako, da za zdravstvo (odpravljenje posledic, predvsem zaradi izpustov) in infrastruktura požreta veliko več, kot se kasira iz davščin od avtov in z njimi povezanih storitev.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Za uporabo vlaka (Kocevje - Ljubljana) je pomembna tudi umestitev zelezniske postaje. V Velikih Lascah je od centra do postaje 1,5km (vecinoma brez plocnika), avtobus pa ustavi v centru. In pelje skoraj vsako uro.

Poleg tega pa sploh ni postaja, komaj malo stresice. Pa ne pravim, da bi morala biti stavba, ampak ne nudi skoraj nic zascite pred elementi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
To v tujini ni nič posebnega. Predvsem je važno, da je pri postaji dovolj veliko, urejeno parkirišče. Ne moremo pričakovat javnega proeta do vsakega zakotja ali hiše, ampak tam, kjer je, mora biti pa urejeno, da veš, da ne bo panike prit, parkirat, da ne boš stal na dežju ipd ...
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Ob taksnem vetru bos se kako stal "na" dezju, marsikod. Ne vem kako tocen bo na tej relaciji ampak pri nas vlaki radi zamujajo. Vsak pa tudi ne more P+R.

Ne pravim, da mora biti do vsakega zakotja. Ampak obstojeca alternativa je za magnitudo bolj uporabna. Ali dve.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.772
548
113
42
povsod malo
V mojem koncu sedaj ko prenavljajo žp gredo delat z dvema bus hiškama, ko je vsem jasno, da se že sedaj +100 čakajočih šolarjev nima nikamor dat ko pada sneg/dež.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

sad

Guru
24. avg 2007
21.037
9.674
113
Ob taksnem vetru bos se kako stal "na" dezju, marsikod. Ne vem kako tocen bo na tej relaciji ampak pri nas vlaki radi zamujajo. Vsak pa tudi ne more P+R.

Ne pravim, da mora biti do vsakega zakotja. Ampak obstojeca alternativa je za magnitudo bolj uporabna. Ali dve.
V kolikor je parkirišče zraven, pač počakaš v avtu in greš na vlak, ko ta pride. Pri nas je to recimo izvedljivo brez težav.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
In vsi imajo avto, a ne? Pa vsi šolarji? Aha seveda, starši naj z njimi počakajo v avtu :D Lokacija železniške postaje (ali pa kraja?) je povsem zgrešena. Če bi naredili vsaj primerno postajališče, bi se veliko spremenilo. Tako so pa rajši šli prodajati dejanske železniške postaje, in so le-te sedaj... hiše. Ko pa progo na novo odprejo pa bog ne daj, da bi dejansko poskrbeli za streho nad glavo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.101
4.068
113
Moram dat tole v to temo:
Z vožnjo z vlakom skozi železniški predor Karavanke sta danes infrastrukturni minister Jernej Vrtovec in njegova avstrijska kolegica Leonore Gewessler slovesno obeležila zaključek varnostno-tehnične nadgradnje predora. Oba sta prepričana, da železnice predstavljajo hrbtenico mobilnosti prihodnosti.

Jernej Vrtovec je prepričan, da bo nadgrajeni predor predstavljal velik korak k zagotavljanju večje pretočnosti prometa med Slovenijo in Avstrijo, s tem pa tudi k boljšim pogojem za gospodarstvo ter za potnike. Skoraj osem kilometrov dolg posodobljen predor odpravlja ozko grlo v železniškem prometu med Avstrijo in Slovenijo ter pomeni pomembno stičišče oziroma vozlišče, je dejal.

Železniški promet bo po predoru lahko potekal hitreje, namesto največ 50 kilometrov na uro bo zdaj lahko tekel s hitrostjo tudi do 120 kilometrov na uro. Nadgrajena je varnost železniškega prometa, s tem pa tudi potnikov. Vrtovec je zadovoljen, da je bil projekt izveden v zgolj desetih mesecih.
Dvotirno progo nadomestili z enotirno

V starem železniškem predoru, ki je bil v uporabo predan leta 1906, je potekala elektrificirana dvotirna železniška proga, ki so jo v projektu posodobitve nadomestili z enotirno, sanirali so poškodovane dele predorske cevi, obnovili vstopni portal, med drugim so uredili tudi odvodnjavanje, intervencijske hodnike in sisteme za zagotovitev požarne varnosti

Matr bi človek pomislil da mogoče pa nebi rabili drugega tira do Kopra, če bi ga pa imeli slučajno od 115 let nazaj, bi ga pa danes ven pobrali da bi promet potekal hitreje! ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Čeprav so bili varnostni pogoji v predoru izjemno slabi (kakšnih 15 let nazaj so delali gasilsko vajo in rezultati so bili porazni) bi se takšni investiciji lahko reklo zero sum game... Kot ko so razdirali železniške proge po drugi vojni in jih vozili v Albanijo...

Za začetek načrtovanja dodatne predorske cevi je zdaj že hudičevo pozno.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.195
701
113
Kolikor jaz razumem so nov tir dali na sredino predora, prej sta bila pa tira bolj ”pri strani”. Zdaj bodo šli skozi tunel tudi malce večji vagoni. Vsaj tako sem nekje bral.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.195
701
113
Tole je nekaj sto metrov pred postajo Jesenice, proga Jesenice Ljubljana. Od zime nekje
1627581743030.jpeg




1627581820646.jpeg


1627581893348.jpeg
 

Priponke

  • 1627581666239.jpeg
    1627581666239.jpeg
    617,7 KB · Ogledi: 113
  • 1627581699086.jpeg
    1627581699086.jpeg
    1 MB · Ogledi: 126
  • 1627581803034.jpeg
    1627581803034.jpeg
    1,2 MB · Ogledi: 120

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.101
4.068
113
Kolikor jaz razumem so nov tir dali na sredino predora, prej sta bila pa tira bolj ”pri strani”. Zdaj bodo šli skozi tunel tudi malce večji vagoni. Vsaj tako sem nekje bral.

Če izvzamemo določen specifičen tovor, ki avstrijcem prav pride naši ga pa delajo direktno skozi tunel (konkretno jeklene plošče) so gabariti vagonov več ali manj standardni.

Je pa bil do sedaj problem da so s temi gabariti šli vlaki 20cm en od drugega in 20cm stran od 115 let staro položenega kamenja na zgornji višini visokih vagonov. Skratka dokaj na knap. Možnost da se kaj premakne iz danes na jutri je velika in zato so bile omejitve 50km/h. Sama proga je drugače položena za normalne hitrosti in bi vlaki lahko vozili 100km/h. Sicer tudi v praksi se vlaki niso srečevali v tunelu zaradi varnosti.

Je pa po drugi strani res da so razdalje do objektov v tunelu bile na nivoju svetovnih podzemnih železnic in tam vozijo vlaki hitreje kot 50km/h pa nobenemu ni nič. Tu je bolj problem varnost če se kaj zgodi ker placa ni, evakuacijskih jaškov pa tudi ne. Tako da če se dva tovorna vlaka zaletita to nastane taka zmes kot iz tistega stiskača za piksne in bi cel teden gasilci po kosih nosili vlak ven da bi prišli do lokomotive in posmrtnih ostankov tistih ki so sedeli noter.

Vseeno novica in PR je na nivoju zanič komunikacije, ne moreš javno objavit da si dvotirno progo naredil enotirno in hkrati razglašat kakšen presežek je to in koliko bo sedaj večja prehodnost proge! ;)