Slovenske železnice

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
To so grosupeljski trgovci predlagal, da bodo ljudje v njihovih trgovinah denar zapravljal. Al pa gostinci okol ZP
Če se je kdo v vozni red spuščal, je opazil da tudi polovica vlakov ustavlja samo na vsaki drugi postaji.
Uradno se proga imenuje Grosuplje - Kočevje, zato naj bi vlaki potekali na tej relaciji in je Grosuplje končna postaja (tako kot na ostalih reginalnih progah (Celje - Velenje, Ljutomer - Gornja Radgona,...) s prestopom na drug vlak na končni postaji. Izjemoma (ponavadi v konciah) se uvede direktni vlak do večjega pomembnega središča (ponavadi LJ al MB,...). V večini je za ta prestop v Grosuplju planiranih 5 min razen za prej omenjeni par vlakov, kjer se na prestop čaka slabo uro in kot tak verjetno bolj pride v upoštev potnikom katreih cilj je Grosuplje.


pozabili so tudi omeniti, da bo zaradi tega še večkrat spuščena rampa na Škofljici in posledično še hujša gužva po cesti do Kočevja. Sploh pa še po tem, ko bodo uredili želežniško v Grosuplju...

Bedarija prve klase, da se gleda samo iz enega vidika in da se hvalijo, da so zagnali progo. Me pa res zanima, kak bo izplen tega.

Zaradi zgoraj omenjenga dejstva, da potniki v Grosuplju prestopijo na vlak iz Novega mesta (in obratno) se zapornice v Škofljici ne bodo spuščale nič bolj pogosto. Razen seveda za tiste 2 ali 3 vlake, ki vozijo direktno brez prestopanja (kar pa je nažalost ravno v času prometih konic :S )
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Uradno se proga imenuje Grosuplje - Kočevje, zato naj bi vlaki potekali na tej relaciji in je Grosuplje končna postaja (tako kot na ostalih reginalnih progah (Celje - Velenje, Ljutomer - Gornja Radgona,...) s prestopom na drug vlak na končni postaji. Izjemoma (ponavadi v konciah) se uvede direktni vlak do večjega pomembnega središča (ponavadi LJ al MB,...). V večini je za ta prestop v Grosuplju planiranih 5 min razen za prej omenjeni par vlakov, kjer se na prestop čaka slabo uro in kot tak verjetno bolj pride v upoštev potnikom katreih cilj je Grosuplje.




Zaradi zgoraj omenjenga dejstva, da potniki v Grosuplju prestopijo na vlak iz Novega mesta (in obratno) se zapornice v Škofljici ne bodo spuščale nič bolj pogosto. Razen seveda za tiste 2 ali 3 vlake, ki vozijo direktno brez prestopanja (kar pa je nažalost ravno v času prometih konic :S )

No to je to :) Tista 2 ali 3 vlaki dodatni so dovolj. Dobro da je sedajle korona, pa se malo prerazporedi :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: JakeOnBreak

hermann

Guru
19. mar 2014
9.648
6.513
113
Saj bo šla polovica Kočevarjev po planu zdaj na vlak in bo itak manj gužve na cesti :valjamse:
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
No to je to :) Tista 2 ali 3 vlaki dodatni so dovolj. Dobro da je sedajle korona, pa se malo prerazporedi :D
Ko se enkrat uredi Grosupeljska postaja (razpis je že zunaj) bo problem verjetno manjši, ker bodo v konicah iz LJ lahko štartale 3 garniture spete skupaj in se bo potem ena v Grospulju razpela in nadaljevala proti Kočevju, ostale dve pa proti Dolenjski. In enako v obratni smeri. Garnitura, ki bo pripreljala iz smeri Kočevja se bo v Grosuplju pripela Garnituram iz Dolensjke in skupaj nadaljevala kot en vlak. S tem se bo lahko bistveno bolj optimiziral tudi vozni red, ter uvedel kakšen dodatni vlak iz Kočevja, ki bi bil bolj primeren za izmenske delavce (in bi se v Grospulju priklopil vlaku iz Dolenjske), česar trenutna situacija ne omogoča (predvsem zaradi prepustnosti odseka LJ - Grosuplje). Zaradi združevanja garnitur se bo eliminiralo tudi dodano spuščanje zapornic. Postaja naj bi bila po trenutnih načrtih prenovljena do leta 2022.
 
Nazadnje urejeno:

Mr_NO

Majstr
18. avg 2007
1.374
247
63
Zanima me zakaj so obnovili progo na hitrost 100 km/h ko bi lahko na več? Mi lahko kdo to razloži?
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Tako je. Po obstoječih gabaritih je to največ, kar se da izstisnit. Za več bi bilo treba konkretno spreminjat traso, kar pa za sabo povleče nove prostroske načrte, umeščanje trase v prostor, odkupe zemljišč,...

S prenovo groupeljske postaje, divgom prevozne hitrosti čez postaje in pa ukinitiev še zadnjih treh nezavarovanih prehodov (za kar je potrebna nova povezovalna cesta), bi teoretično lahko voznoredni čas med Kočevjem in Ljubljano bil manjši od ene ure.

Pravtako se za 1.2. napoveduje ponovna sprememba voznega reda po uskaljevanju z lokalnimi skupnostmi in s tem optimalnejši vozni red za uporabnike (seveda odvisno tudi od tehničih možnosti in zasedenosti proge)
 
Nazadnje urejeno:

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Tako je. Po obstoječih gabaritih je to največ, kar se da izstisnit. Za več bi bilo treba konkretno spreminjat traso, kar pa za sabo povleče nove prostroske načrte, umeščanje trase v prostor, odkupe zemljišč,...

S prenovo groupeljske postaje, divgom prevozne hitrosti čez postaje in pa ukinitiev še zadnjih treh nezavarovanih prehodov (za kar je potrebna nova povezovalna cesta), bi teoretično lahko voznoredni čas med Kočevjem in Ljubljano bil manjši od ene ure.

Pravtako se za 1.2. napoveduje ponovna sprememba voznega reda po uskaljevanju z lokalnimi skupnostmi in s tem optimalnejši vozni red za uporabnike (seveda odvisno tudi od tehničih možnosti in zasedenosti proge)

Maš kake podatke o zasedenosti kočevske linije? Ker kolikor gledam te direktne vlake do Lj bolj kot ne samevajo...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.653
6.707
113
pri taščici
Maš kake podatke o zasedenosti kočevske linije? Ker kolikor gledam te direktne vlake do Lj bolj kot ne samevajo...
Bodimo pošteni, najbrž zdele večina vlakov sameva. Pocakajmo da se odprejo šole, pa da bi se narod navadil na vlak.
Vsaj kakšni leto bi moralo biti testno obdobje.
Pri nas so tako vpeljali kombi. In kot kaže se je prijel, ker sedaj že nekaj let deluje.
Dvomim da bi občina dolgo financirala vožnje če bi kombi bil prazen.
.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Bodimo pošteni, najbrž zdele večina vlakov sameva. Pocakajmo da se odprejo šole, pa da bi se narod navadil na vlak.
Vsaj kakšni leto bi moralo biti testno obdobje.
Pri nas so tako vpeljali kombi. In kot kaže se je prijel, ker sedaj že nekaj let deluje.
Dvomim da bi občina dolgo financirala vožnje če bi kombi bil prazen.
.
Za ves javni prevoz velja, da ga je treba naredit uprabnega (vozni red in goostota prevozov), in pač z minusom financirat dokler se ljudje ne navadijo. Pač nekaj stane, da se prime. Par let minus, potem pa bo.
Pa seveda vse ostalo uredit (P+R parkingi na postajah ipd), pa ne preveč postaj, da so potovalne hitrosti dovolj visoke ipd. Čase prestopanja, spletni nakup vozovnic za celo traso ipd.
V javni promet je pač treba vlagat, da se prime. In ker je sicer družbeno koristen (manj gneče na cestah, manj nesreč, manj onesnaževanja) je čisto sprejmljivo, da osnovna storitev nekaj časa tolče minus. Itak se ga da nadgradit s premimu storitvami, ki pa naj lepo prec plus prinašajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.926
-380
113
ne, nisem v gradbenistvu. sej pravim, ce je okol 160 ur, je super.

sej vem da je potrebnih vec ur... sam k si tok skrivnosten, nocem vrtat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N