SKN performance

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Velja, a pred nakupom točno preveri, ali se da določeno novo vozilo počipat ali ne. Tovarna vgrajuje vedno novejše zaščite proti branju/pisanju v računalnik in lahko se zgodi, da se ne bo dal počipat, enak avto, le leto dni starejši z enakim računalnikom, pa se da recimo.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Motorček je sicer lušten, ampak je katastrofalen pri klancih. Recimo če je klanec prestrm, z drugo ni šans, da lezež gor, s prvo ti pa koplje(govorim o pesku na cestišču ali pa makedamu). Ni dosti takih situacij, pa vendar se najdejo. Da ne govorim o tem, da se moraš ustavit sredi orenk klanca s tremi v avtu in potem speljat. Ma zgleda tako, kot da ne znaš vozit. Bi 3x zapored tako naredil, prekurim sklopko
tongue-1.gif

Meni ne pomeni tolko tistih 20 ali pa 15 konjev več. Bolj se mi gre za boljšo odzivnost ko obrati padejo pod 1,7k.
Predvidevam, da bi se dalo povečat navor tudi v nižjih vrtljajih? Tako da bi lažje z drugo zvozil določene odseke...
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
No, saj če bi se že na samem začetku, ko turbina prime povečalo navor, bi bilo super.
Se zgodi, da avto pelje v drugi v klanec, potem pa enostavno začne hitrost padat. Tudi, če še dela turbina, ga enostavno zmanjka.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Dokler turbina ne prime, je težko povečati navor. Do 1700 bo avto praktično enak pred in po čipanju. Ko enkrat prime, takrat se da več navora naredit.
Tole lahko potrdim za nek drug predpotopni motor. Mrtvo do 1600-1700. Zajebano v kakšnih serpentinah. Tretja je hitra zaradi samega ovinka če ga držiš nad 1,7, če imaš manj ne boš zvozil klanca za serpentino, druga prestava je pa kratka potem naprej za klanec. Ostane si dirkaško odpeljana serpentina, dirkaško prestavljanje ali pa navijanje 2 prestave v obrate.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
ko je ravno tema odprta ...

vw passat AVF 1.9, remapping, koliko moci, navora bi pridobil z eno tako preverjeno varianto? in seveda za koliko EUR?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ko si ravno omenil G6 GTI. Kako čip vpliva na sam DSG menjalnik? Je lahko pričakovati krajšo življensko dobo le tega po čipanju?
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Menjalnik je toliko predimenzioniran, da čipanje ne predstavlja nobene težave. Do 450Nm ni nobene težave, med 450 in 550Nm lahko sčasoma začne sklopka drseti, nad cirka 550Nm praktično takoj drsi sklopka. Sklopka se da menjat z močnejšo. Samo s čipanjem serijskega GTIja ne boš prišel preko 450Nm, tako da ni strahu.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Koliko zdrži pa na dolgi rok laguna 3, 2.0 dci 110kW. Me tudi malo moti enako kot nekoga zgoraj, da se začne zares dogajati šele pri 2k rpm....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Na koliko spraviš Volvotov D2 1.6 dizl z 115 KM serijsko (mislim da je PSA izdelek) v V60?
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Kar imam jaz izkušenj, z normalnim tuningom, motor normalno dela in ni težav.

Kot pri nobenem motorju, se čudeža ne da naredit, da bi se turbo luknja drastično zmanjšala. Lahko (in tudi se) se v območju turbo luknje da malo več nafte, optimizira vbrizg in s tem dobi minimalno navora ter mogoče, da 50 do 100 obratov prej prime turbina. Samo kot pravim, da bi se opazno premaknila oziroma zmanjšala turbo luknja, ne gre.
 

upiwaly

Fizikalc
6. avg 2007
1.513
9
38
Ma saj važno je, da se recimo toliko pozna, da s konstantnim gasom pelješ v hrib.
Bom nekaj na uč karikiral. Recimo da ima avto v drugi pri 1800 obratih 50KM in 100NM. Klanec ne pojenja, hitreje ne moreš it in enostavno ga začne zmanjkovat. Potem pa prva in kopanje
tongue-1.gif

No, če bi potem pri istih obratih bilo 55-60KM in 120NM predvidevam, da bi mogoče celo šlo z drugo konstantno naprej
smile-1.gif