Sistem Start / Stop na novih vozilih?

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.607
2.419
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?

Ko je pod -10, rabi vsaj 15 min vožnje, da začne delat start-stop in to na ECO mode. Vztraja, da segreje na nastavljeno temp.

Okrog 0 pa dela že kar normalno, če ga parkiram na sonce in to sedaj redno prakticiram. Če je kabina topla je avto ugasnjen.

Lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri Priusu začne delat stop&start takoj, ko je temperatura hladilne tekočine motorja nad 38 stopinj Celzija. Poanta pa je, da mora biti ogrevanje izklopljeno.
smile-1.gif


Pri vklopljenem ogrevanju je minimalna temperatura hladilne tekočine nad 51 stopinj. Je pa tukaj par režimov delovanja, v odvisnosti od tega, a je avtomobil ustavljen, se vozi, ter razlike med nastavljeno temperaturo ogrevanja in dejansko temperaturo potniškega prostora.

Za šparat do zanjega mililitra se bo treba orenk oblečt.
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.133
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.

Povprečen slovenec kupi avto višjea razreda starega vsaj 6 let ali več z 300k km ali več (150 na števcu) in ja, takrat je menjava štarterja ki košta 1000EUR+ precej banalna zadeva!
grin1.gif


Z vsemi temi sodobnimi sistemi se avtomobilske firme pripravljajo na novo dobo, ko bodo vozila precej bolj potrošni material kot danes.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri takšnih cenah ne bodo potrošni material. Potrošni material bodo, ko bo nov avto z vso opremo stal 5000 EUR in ga boš lahko pri okvari po 150.000 km preprosto odpeljal na odpad in šel kupit novega, ker se bo splačalo.

Vendar niti približno nismo blizu tem cifram.

Je pa vredno razmisleka, kateri kosi opreme v avtomobilu so vredni svojega denarja in kateri ne. Moje mnenje je, da eno tako skropucalo od stop&start sistema stane od oka 1/3 cene pravega hibridnega pogona, s tem da ne prinese niti 5% prednosti slednjega.

Start & Stop je trenutno samo dober marketing. Dobra izbira bo, ko bo reč tako dobro narejena, pogruntana in poenostavljena, da bo celoten dodaten strošek, skupaj z investicijo v celotni življenjski dobi vozila v rangu do par 100 EUR.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?

Če bi se ugašal, bi se počasneje segrel in bi kasneje začelo toplo pihat.
2 minuti voziš, 20 sekund stoji, 3 minute voziš, 40 sekund stoji.
Po moje ne opaziš razlike, pa če imaš termometer zraven.


(pred tedni sem kupil kalorifer za v sobo za 15 EUR. Ne more me noben prepričat, da enak sistem za avto stane več kot avto radio, no! - za proizvajalca)
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.748
113
EU
Pri HMC I30 tgovec računa v ceno novega vozila doplačilo za ISG Blue drive, 500 ojrov.
Koliko litrov bencina lahko kupim za ta denar, in koliko kilometrov bi moral prevoziti, da bi to nazaj "našparal"
Še dizel bi mi se prej amortiziral, kot bencinar z ISG-jem.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Torej v one pol minute se ti motor tak ohladi, da ti več ne piha toplo?

Če bi se ugašal, bi se počasneje segrel in bi kasneje začelo toplo pihat.
2 minuti voziš, 20 sekund stoji, 3 minute voziš, 40 sekund stoji.
Po moje ne opaziš razlike, pa če imaš termometer zraven.

Po mestih gre malo driugače: 20 sek voziš, 30 sek stojiš. Minuto voziš, 20 sek stojiš. 15 sek voziš, 15 sek stojiš ...
In ja, razlika se opazi, sem sprobal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.

Povprečen slovenec kupi avto višjea razreda starega vsaj 6 let ali več z 300k km ali več (150 na števcu) in ja, takrat je menjava štarterja ki košta 1000EUR+ precej banalna zadeva!
grin1.gif

Malo si poišči statistične podatke o tem, kaj slovenci kupujejo, vozijo, koliko časa in koliko kilometrov, pa boš videl, kaj vozi povprečni slovenec.
Avto je v povprečju nekje nižji srednji razred, vozi ga enih 6 let po cca 20K na leto ...


Višji razred? Januarja letos 1,1% trga pri novih (70% ga je odpadlo na tamale avtedo vključno nižjega srednjega in malih MPVjev)

Tudi pri rabljenih večina (dobra polovica) kupi do vključno nižjega srednjega (ali mali MPV/SUV), še dobra petina višji srednji razred (Passat, Laguna & Co). Višji? Nekje okoli ali nekaj nad 5% trga rabljenih ... Zelo daleč od povprečnega slovenca.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.
evil.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.006
6.176
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

Malo te metematika hebe a ne?. Moj izračun kaže da pri pol litra privarčevanega goriva na 100 kilometrov, prinese 387 litrov pri 77.400 kilometrih Ker roko na srce moj avto ki ni neki šparavček porabi skupno 500 litrov na 7750km razdalji !!! Kako naj potem privarčuje 387 litrov????
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.006
6.176
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Prav tako so tudi drugačni(močnejši) akumulatorji.

Pri Priusu dala ta start-stop zelo dobro.
Le pozimi ga dolgo ne ugasne, kar mi paše ker imam rajši toplo, kot pol litra nižjo porabo.
Poraba pri zelo mrzlem vremenu pa narase tudi do litra na 100km.

Poleti pa itak ni za prehvalit. Klima hladi, avto pa je ugasnjen. Dovolj zaloge iz "velikih baterij".

Lp

Ok nisem še vozil Priusa. Ampak koliko sem bral, da Prius v bistvu ne zaganja motorja preko zaganjača, ker ima za to elektromotor, ki itak na začetku avto sploh premakne iz mrtve točke v gibanje. Torej po mojem mnenju se ta avto sploh ne more udeleževat te debate, ker je pač hybrid.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.006
6.176
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.

Povprečen Slovenec kupi avto ki ima prevoženih realnih 220k, nato zbitih na slovenskih 120kkm. Torej, JA vzdrževanje takega sistema JE pomembno!
Če pozabim, da teče debata o nakupu novega avtomobila, se lahko človek samo potolaži ta sistem Stop/Start še ni v teh letnikih, ampak čez 2, 3 leta se bodo taki Passati kaj hitro pojavili pri naših dilerjih.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.
evil.gif

kakšno vzdrževanje pri 100 kkm?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšnega vzdrževanja? Povprčen slovenec, recimo, ima nov avto 6 let in naredi 120K z njim. Dvomim, da je v tem času zaradi drugačnega zaganjača in akumulatorja kaka razlika v ceni vzdrževanja.

Povprečen Slovenec kupi avto ki ima prevoženih realnih 220k, nato zbitih na slovenskih 120kkm. Torej, JA vzdrževanje takega sistema JE pomembno!
Če pozabim, da teče debata o nakupu novega avtomobila, se lahko človek samo potolaži ta sistem Stop/Start še ni v teh letnikih, ampak čez 2, 3 leta se bodo taki Passati kaj hitro pojavili pri naših dilerjih.

alo si poišči statistične podatke o tem, kaj slovenci kupujejo, vozijo, koliko časa in koliko kilometrov, pa boš videl, kaj vozi povprečni slovenec.
Avto je v povprečju nekje nižji srednji razred, vozi ga enih 6 let po cca 20K na leto ...


Višji razred? Januarja letos 1,1% trga pri novih (70% ga je odpadlo na tamale avtedo vključno nižjega srednjega in malih MPVjev)

Tudi pri rabljenih večina (dobra polovica) kupi do vključno nižjega srednjega (ali mali MPV/SUV), še dobra petina višji srednji razred (Passat, Laguna & Co). Višji? Nekje okoli ali nekaj nad 5% trga rabljenih ... Zelo daleč od povprečnega slovenca.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

77.500 km?
Recimo 3,5 let. V 6,5 letih (povprčen slovenec toliko lasa vozi nov avto) torej prihraniš nadlajnih cca 400€.
Pa zrak v mestu je malo manj svinjski in hrupa je nekaj manj.
Pa prištej še stroške vzdrževanja tega sistema.
evil.gif

kakšno vzdrževanje pri 100 kkm?
Jah, kar nekaj avtov se mi zdi, da ima velike servise pod 100k km, nekateri celo na 60 jurčkov (vsaj dve leti nazaj). Koliko bo prišla menjava napenjalcev in jermenčkov za ta ''uglajen'' start stop?
grims-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.748
113
EU
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
500 EUR -> 387 litrov , pri pol litra "profita" na 100 km = 7750 km
Torej v manj kot letu se ti povrne.
(odvisno od stila vožnje, itak)

Malo te metematika hebe a ne?. Moj izračun kaže da pri pol litra privarčevanega goriva na 100 kilometrov, prinese 387 litrov pri 77.400 kilometrih Ker roko na srce moj avto ki ni neki šparavček porabi skupno 500 litrov na 7750km razdalji !!! Kako naj potem privarčuje 387 litrov????
Ma Stein je napisal koliko bencina lahko kupim za 500€. To je deset polnih tankov mojega avta.
Do službe, ko se vozim ni nobenega ustavljanja, zato ISG ne prišpara ničesar.
Edino na prehodu čez progo, ko zelo redko pride vlak. Takrat itak znam sam ugasniti motor. Za to res ne rabim avtomatike za 500€.
grims-1.gif