Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To, da je e-booster hitrejši, seveda pripomore da je zagon bolj gladek. Večja razlika je, kot si napisal, pri tem, kako se ta poveže z motorjem - ampak še večja je že razlika, ki nstane zaradi samega motorja in njegovih katakteristik. Motor, ki se grdo zažene pri klasičnem vžigu, se bo tudi pri start-stopu (pazi, tu ne govorim o Mazdi), ne glede na to, a se ga vžiga dirketno, preko jermenov ali pa z magičnim dotikom.Če se sam motor ob zagonu ali ugašanju strese kot moker pes, se bo stresel tako ali drugače.
Da je uglajenost zagona v največji meri odvisna od same zasnove motorja, se popolnoma strinjam. Vendar se sodobni motorji pri tem ne razlikujejo več kaj veliko, zato razlike dejansko prinesejo druge rešitve. Zagon preko mikro jermena bo vedno najbolj uglajen izmed vseh trenutnih sistemov, saj so pri Gatesu in Valeu velik delež pri razvoju sistema namenili ravno udobju (po njihovih besedah). Skratka, naj bo zadeva v Mercedesu A ali Citroenu C4, stvar deluje z vidika udobja skoraj popolnoma identično, čeprav gre za čisto drugačne motorje.
Z e-boosterjem pa v praksi kompenzirajo del kapacitete akumulatorja, tako da ima vozilo npr. le 70Ah akumulator namesto 100Ah. Dodatni plus je seveda to, da e-booster veliko manj občutljiv na ciklično praznenje in polnenje, kar pomeni, da varuje baterijo. BMW, na primer, uporablja preprosto drugačno tehnologijo baterij - AGM, katere so narejene za višje število cikov praznenja/polnjenja. Skratka, e-booster pri samem udobju ne igra velike vloge, ampak so njegovi nameni drugačni.
Citat:
Ampak bistvo tistega, kar sem pisal o Citroenu (lahko bi tudi BMW napisal) in Mazdo je v razliki med samo električnim zagonom in zagonom s pomočjo izgorevanja. Prvi je načeloma dovolj uglajen ne glede na izvedbo, mazdin pa ima po mojem ta problem pri ustavljanju motorja, da se mora ta pač ustavit v določenem položaju in mora biti zato ustavljanje bolj natančno, s tem pa tudi bolj grobo (čeprav: stvar bi lahko rešili tako, da se motor ustavi, kakor se pač ustavi, takoj zatem pa ga zaganjač, ki ga sistem še vedno ima, postavi v pravilen položaj). Odtod tresljaji pri zaustavitvi motorja (zagon ni nič bolj tresoč kot pri električnem isitemu).
Torej: pri mazdi ni problem zagon, ampak zaustavitev (zgleda, da si me narobe razumel).
Sicer sem peljal že veliko različnih vozil s Start Stop sistemom, priznam pa, da Mazde še nisem sprobal, tako da informacij s prve roke nimam. Za tresenje pri zaustavitvi motorja še nisem slišal (ne rečem, da ni res!), obratno pa sem za tresenje pri zagonu slišal. Slednje je že v teoriji povsem logično, ker pri vžigu na en sam cilinder prihaja do neravnovesja. Verjetno v praksi razlika ni drastična, vendar gotovo obstaja.
Citat:
Bodo pa Mazde tudi pri dizlih dobile start-stop, ampak klasiko, ne iStop.
Vsekakor, hotel sem samo povedati, da iStop sistem z zagonom s pomočjo notranjega izgorevanja pri dizlih ne deluje, kar je seveda logično.