Malce gledam po novem vozilu in prelistavam kataloge. Kar nekaj se jih pojavlja s sistemom start/stop ob manjšem doplačilu. Vsi pišejo o manjši porabi. Mene pa bolj zanima iz prakse...
Dva primera sta mi recimo predvsem zanimiva.
1. Sredi zime se zjutraj peljem v službo, zunaj -10 stopinj. Mene seveda že tako zebe in avto bi bil pameten in se hotel ugasniti... No to mu seveda nebi dovolil
(verjetno tudi sam sistem ne deluje, dokler avto ni ogret) Se pravi tukaj mi sistem praktično ne koristi?
2. poleti se cijazim skozi mesto, stojim v koloni... zunaj 35 stopinj. Meni vroče na polno. In pameten avto bi se hotel ugasniti (in s tem izklopiti klimo) Ja seveda... tudi tokrat mu nebi dovolil. Se pravi sistem spet nič ne varčuje z mojim gorivom.
Kdaj mi bo zadeva prišla "prav", če zanemarim vpliv na okolje in gledam predvsem na svoje udobje?
Hvala
Dva primera sta mi recimo predvsem zanimiva.
1. Sredi zime se zjutraj peljem v službo, zunaj -10 stopinj. Mene seveda že tako zebe in avto bi bil pameten in se hotel ugasniti... No to mu seveda nebi dovolil
2. poleti se cijazim skozi mesto, stojim v koloni... zunaj 35 stopinj. Meni vroče na polno. In pameten avto bi se hotel ugasniti (in s tem izklopiti klimo) Ja seveda... tudi tokrat mu nebi dovolil. Se pravi sistem spet nič ne varčuje z mojim gorivom.
Kdaj mi bo zadeva prišla "prav", če zanemarim vpliv na okolje in gledam predvsem na svoje udobje?
Hvala