Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Mal pa pretiravaš. Še varne hitrosti po mojih izkušnjah:Citat:
Uporabnik alpine pravi:Tak da, NIKOL več. regionalna 70-80, dolga ravnina max.90, ac 110-120km/h, naselje max. 59.
gosto naselje: bo 50 kar prav, pred prehodi kjer gre cesta v ovinek dajem v drugo da mi zmanjša na 40
naselje, ki to niti ni (recimo da je bla včasih omejitev 70, potem pa iz nekega razloga ne več): 70 po števcu, tudi če se je kdo hotel vključit, to ni nobena hitrost, da mi nebi uspelo ustavit še veliko prej kot bi moral
izven naselja - ovinki: tam do 90 po števcu, meni 105KM itak več ne da
izven naselja - ravnine: 100-110 po števcu oz. 90-100 realnih, če je res prazno in nobenih stranskih cest, magari do 130, ampak se moraš zavedat da vseeno izzivaš srečo
izven naselja - ravnine - ura do 7:00 in meseci jan.-apr. in sept.-dec. (pač tolk da je temno): 70-80 po števcu, pač tolk da še lahko ustaviš pred divjadjo
AC - 150, za to hitrost te tudi ne bo noben ustavil, oz. tudi če bi te, bi prej plačal 20 kot pa 40€ s polovičko (pač že sam števec laže za 10, pa še sami morajo nekaj odštet)
dež - naselje končna enaka, pospeševanja pač bolj mirna, izven naselja - ovinki recimo da do 10 manj, ravnine niti ni treba
sneg - max 50-60
Pač če imaš avto, ki nima nobene moči, moraš imet vsaj eno spodobno hitrost, da ne umreš od dolgčasa med vožnjo. Mislim, da če bi imel 200KM, da bi lahko preživel z 10-20km/h manj, čeprav večina misli, da močnejši avto pomeni večjo hitrost.
Diplomsko si že napisal? Ker če še nisi, ti predlagam naslov zanjo: "Teoretična analiza vožnje avtomobila s 85kW (105 KM)". Pade čista desetka, majke mi...