Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Tukaj pišete samo o mlinčkih pa avtomobilih nekje srednjega ranga. Za moj okus so dizli še vedno najboljša izbira v konkretno motoriziranih vozilih srednjega višjega ter višjega cenovnega ranga. Konkretno 204 konjski dizel avtomatik vs 210 konjski bencinar avtomatik, prvi ima povprečje 6,5 l, drugi pa preko 10 l. Isti model avtomobila, ista oprema, razen tega, da si je nekdo zažel bencinarja. Oba dokaj podobne relacije z manjšim odstopanjem. Kje so šele ostale ladje s 300 konji plus. V tem primer sploh ne bi pomislil na kaj drugega kot dizel.
Tudi ce bi zivel pr Arabcih ali amrikanosih npr?
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Preko 10 l porabe moram s svojim 200 konjskim bencinskim avtomatikom resno terat - kar imam jaz izkušenj, v povprečju ni tako velikih razlik z močnimi dizli (kot sem prej podal izjavo kolega, ki pri malo švohnejšem dizelskem BWM avtomatiku težko pride pod 7,5).Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Za moj okus so dizli še vedno najboljša izbira v konkretno motoriziranih vozilih srednjega višjega ter višjega cenovnega ranga. Konkretno 204 konjski dizel avtomatik vs 210 konjski bencinar avtomatik, prvi ima povprečje 6,5 l, drugi pa preko 10 l.
Ko sem imel nazadnje tako porabo na relaciji Strunjan-Ljubljana sever, sem imel povprečno brzino sredi tedenskega popoldneva (saj veš, šleparji, kamperji, nekaj semaforjev in mestnih cest itd) 145 km/h, hitreje bi šlo samo z ekstra pogumom. Pa sem imel porabo cca 10,5.
Drugače imam na tej relaciji cca 8,5, tempomat na 140.
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
1.8 Turbo bencinar. 237 konjev.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zoe ni naprodaj v USA, tako da nima EPA ratinga. Pride pa ZOE s 40 kWh baterijo, torej skoraj 2x doseg trenutne, velikost in masa baterije je baje ista.