Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Da, Vivarota in službeno sedmico...sam noben mi ni v užitek
Mercedes pa je
tocno tako. Ce vozis malo vec avtoceste, vec v klanec, kdaj tudi poln avto, ce imas drvarnico brez najboljse aerodinamike, je dizel mnogo udobnejsi. Zvok je pa meni cisto vsec, bolj kot sesalcu podoben bencinarski.Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Glede porabe pa tako: če moj avto (Superb 2.0 TDI) vozim "ekonomično", mi porabi okoli 5,5 l/100km, če ga teram pa recimo okoli 6,3. Ko sem imel par dni Rapida 1,2 TSI, mi je pri zmerni vožnji pil okoli 6l/100 km, takoj pa ko sem na avtocesti potegnil čez 120-130 ali 130 ter iz kakega semaforja malo bolj odločno potegni, je šla poraba tako na 8, 9 litrov ali še več
Pravim da gre v videu za 190 konj, kako goljufajo ne vem, ST ni, ker ima drugače obarvano rdeče polje, lahko je na dynu, klanec dol pa na svetu ne obstaja tako strm.Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Ford Fiesta nikol nima 190 konjev, če že, potem bi jih blo toklele: https://www.chipfactory.at/tuning-datenbank/?step=detail&rid=8&mid=722&eid=6086
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
190 PS iz 1.0?
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
190 PS iz 1.0?
Bo kar bencinar.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
190 PS iz 1.0?
Recimo BMW-jev i8, 1.5l diesel motor sproducira 231 konjev.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Bo kar bencinar.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
190 PS iz 1.0?
Recimo BMW-jev i8, 1.5l diesel motor sproducira 231 konjev.
Citat:
800 cc twin-cylinder, common-rail turbo-diesel 35 kW (48 PS; 47 bhp)
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
@Raven
nesramno je primerjat vw tdi z vw bencinarjem. Ropotanje dizla je neznosno, ko enkrat voziš modernega bencinarja.
Kakšen V6 tdi še mogoče, vse ostalo je drvarnica.
Matetematiko lahko obračaš enemu ali drugemu v prid.
Citat:
Uporabnik Raven pravi:
KSZ
Da se malo vrnemo na prvotno temo – jaz misim, da se dizel izplača, vsaj meni:
Mika me novi touran, in sicer 2.0TDI s 150KM. Na leto delam 20.000km, od tega je sigurno 60% avtoceste, ostalo magistrale/mesto. Če predpostavim, da je poraba 7litrov,( pa bo verjetno manj), me bo prišlo na leto gorivo 1.538€ (7litrov/100km * 1,099€ = 0,07693€/km se pravi 0,07693€/km * 20.000 = 1.538€)
Pa recimo da bi želel tourana z bencinom, primerljiv motor je 1.4TSI s 150KM. Avto je cenejši za dobrega tisočaka napram 2.0TDIju s 150KM. Predpostavimo, da žre 2litra(?) več kot diezel, se pravi bi pil 9 litrov. Če se ne motim, je potrebno v te turbo bencince tankati dražji bencin, kar znese če se ne motim 1,284€, vsaj na pumpah ob avtocesti.
Hiter izračun prvi, da bi porabil za bencin: 2311 € (9 litrov/100km * 1.284€ = 0,11556 €/km se pravi 0,11556 €/km * 20,000km = 2311 €);
Razlika je 773€, se pravi, da bi imel avto v letu in pol notri. Četudi bi bencinc žrl samo liter več kot diesel, bi imel pa avto v treh letih notri. Kar je tudi OK. Vzdrževanje je baje tudi že tam-tam, tako da je stvar zame jasna