Bom malo poenostavil, ce smem:
Navor je tisto, za kar mnogi mislijo, da je pri avtu "moc". Ces da je avto "mocan", ce lahko brutalno spelje in pospesuje itd. Navor ti pove koliko sile je motor sposoben zagotoviti za premik vozila (ce za poenostavitev predpostavis, da so v motorjih osebnih avtomobilov "rocice" enako dolge).
Moc ti pove koliko energije je motor sposoben dobaviti, ko deluje v zanj najboljsih pogojih. Da pride do teh najboljsih pogojev (ponavadi so to precej visoki obrati), lahko traja. Kako hitro bo do tam prisel, je stvar navora.
Navor torej pove kako hitro se avto lahko odzove na tvoj pritisk pedala, moc pa kako dalec se lahko stegne (ves navor na svetu ti nic ne pomaga, ce motor ne zmore dovesti dovolj energije, da anulira trenje in zracni upor, ki vozilo upocasnjujeta - primer: tank ali buldozer). Ce bi imel dve hipoteticni vozili, ki sta povsem enaki, razen da ima eno motor z vec navora kot drugo, bo to pospesevalo hitreje. Ce ima namesto tega eno mocnejsi motor kot drugo (navor in ostale parametre pa obe enake), bosta obe pospesevali enako hitro, a eno bo imelo visjo koncno hitrost/
Turbina nima tukaj zraven nic, razen ce gledas z vidika da pri manjsih obratih ni toliko ucinkovita kot pri visjih, ker ni dovolj plinov za njen pogon.