Rok uporabe zavorne tekočine

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
na avtu menjam po potrebi (1x na leto zmerim stanje) na peciklu menjam na začetku sezone. po enem letu na peciklu se opazi opazno poslabšanje.

za vse ki jo mate 10 let pa očitno vozite samo AC in mesto. če bi kdaj pelali po kakem doooolgem bregu dol in še malo bolj naglo bi hitro opazli gobo pod nogo namesto bremz pedala.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
cel car ego do plafona šraufat ti pa morejo drugi

Kje ti vidis ego ne vem,pa tut me ne zanima
smile-1.gif


In zakaj bi sravfal jaz,ki momogrede ne znam varno zamenjati zavorne tekočine in prezracit sistema. Zato da bom potem rekel "ma sem sam zamenjal in bil ponosen na to" ? Mi ni vredno, ne sparam na stareh ki so bistvene, res pa da nimam na avtu 10 alu wingov, krom nalepk in ostale krame.

Zarad mene ce nikol ne zamenjas zavorne tekočine,nebi se mogel manj sekirati.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
na avtu menjam po potrebi (1x na leto zmerim stanje) na peciklu menjam na začetku sezone. po enem letu na peciklu se opazi opazno poslabšanje.

za vse ki jo mate 10 let pa očitno vozite samo AC in mesto. če bi kdaj pelali po kakem doooolgem bregu dol in še malo bolj naglo bi hitro opazli gobo pod nogo namesto bremz pedala.

Jaz na motorju načeloma na sezono, pri avtu pa po obcutku,sploh pri večkratnem močnem zaviranju opazis kaj se dogaja s pedalom,ceprav je v posodici nivo na primernem mestu,efekt je dosti slabsi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
In zakaj bi sravfal jaz,ki momogrede ne znam varno zamenjati zavorne tekočine in prezracit sistema. Zato da bom potem rekel "ma sem sam zamenjal in bil ponosen na to" ?

Ubistvu je sam pr avtu niti ne moreš
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.819
113
Kaj je pa to takega? Posoda s pritiskom, pripopaš gor na posodico in napumpaš. Pa je rešeno. Še prezračevat ti ni treba potem.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Like i said, naj to dela tist ki zna, na zavore se rad zanesem in tam ni kej dosti prostora za napake
grin1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Zanima me koliko ljudi gleda pretočnost zavornega olja. Namreč sodobni ABS in ESP in ostali sistemi delujejo bolje, če je v sistemu posebno bolj pretočno olje optimizirano za take stvari.
Ko sem to omenil na velikem pooblaščenem servisu so me gledali kot, da bi z Marsa padel.
grin1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
srečo maš da se ti še smejali niso.....
olda maš dot 3-4-5.1 in pa dot 5 na silikonski osnovi in to je to. kako posebno pretočno in neve kaj še vse.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
vsako hidravlično olje ma viskoznost merjeno v mm2/sek ali v stokih (cst). viskoznosti se naj ne bi smelo presegati. do dot 4 je normalno do 1700mm2 in to je maksimum. določena olja se prodajajo pod pretvezo da je viskoznost nekje okrog 50mm2 in da je to zdravo za abs. smešno malo. enota se določi pri -40 stopinj. to je to kar omenja miha
jas pri nas še nisem videl olja ki bi to izpostavljalo je pa iz tujine že prišla beseda ali dve o tem. načeloma se dobijo low viscosity olja tudi pri nas samo to sta ponavadi dve vrstici na kanglici zadaj pa ni nobene referenčne tabele ki bi povedala kaj več o tem.

glede modrega olja. 1 teden ga ma pa ga hvali pa pravi da se mu po letu pa pol olje pokvari. če ti vreje po letu pa pol maš problem z vlago. z višjim razponom temperature nisi profitiral nič samo vlage lahko več absorbira.na konci bo isto kot prej. išči vzroke drugje.
kot drugo low viscosity pa dirkalno olje ne gresta skupaj ker so hidravlične tekočine za motošport od 2000mm2 naprej in to presega predpisane spec. ta plava čorba je pigmentirano dot 5.1 olje ki se prodaja pod pretvezo nekega dot 4 tehnološkega presežka ali pa navadna scavnica ki sploh ne ustreza jis/sae. tds-ja tak al tak ne dobiš nikjer poleg v vsaki trgovini ti samo kante rinejo v roke pa pravijo to je zakon. ja ti s trgovsko šolo boš to vedo

saj ne bi reko nič če bi bli taki maheri da bi vozli SiC diske pa keramične pakne za 4k eur pa vlivali not amsoila. za vse ostalo pa lahko samo povem da je navadno merjenje tičev
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
srečo maš da se ti še smejali niso.....
olda maš dot 3-4-5.1 in pa dot 5 na silikonski osnovi in to je to. kako posebno pretočno in neve kaj še vse.

Srečo imajo, da se jaz nisem smejal njim. Ker so imeli samo navaden DOT 4. Proizvajalci ESP in ostalega porabijo precej denarja za razvoj čim boljših in čim hitrejših sistemov, prav za to so posebej razvita boljša olja ( beri bolj pretočna ). Na servisu poslabšajo to z navadnim kot za katrco.

Upam, da ti je jasno o čem govorim. In ni najbolj smešno, če tega na uradnem pooblaščenem servisu ne vedo. Človek pričakuje, da vedo kaj delajo in ne da se jim niti ne sanja kaj se je zgodilo pri razvoju v zadnjih desetletjih.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ok znalci, lani mi je mehanik zamenjal bremz/kuplun golje, DOT 4. Imam avto z ESPjem.... Sedaj mi pa povejte, v čem bi bil DOT 5.1 boljši v delovanju ESPja, saj mi moj ESP s trenutnim oljem dela b.p. ( preverjeno na CVV na Vranskem ) !
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
V tabeli s tehničnimi lastnostmo lepo piše pretočnost, samo prebrati je potrebno in primerjati. Npr. 1300 proti 750 ali 800. Ali kaj podobnega in na straneh proizvajalcev so ponavadi vsi ti podatki dostopni in se jih lahko prebere brez težav. Ne nazadnje ti je prodajalec tudi dolžan dati tehnično tabelo in varnostni list.

Ne vem kje je problem, za vsako olje sem sam takoj dobil te podatki na internetu.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

za vse ki jo mate 10 let pa očitno vozite samo AC in mesto. če bi kdaj pelali po kakem doooolgem bregu dol in še malo bolj naglo bi hitro opazli gobo pod nogo namesto bremz pedala.

Pri vožnji do dolgih klancih navzdol se zavira predvsem z motorjem
wink-1.gif
.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Odzivni čas je hitrejši, dvomim, da imaš toliko nadnaravne sposobnosti, da bi opazil to.

Pač mehaniki, dvomim, da ve to razliko.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

za vse ki jo mate 10 let pa očitno vozite samo AC in mesto. če bi kdaj pelali po kakem doooolgem bregu dol in še malo bolj naglo bi hitro opazli gobo pod nogo namesto bremz pedala.

Pri vožnji do dolgih klancih navzdol se zavira predvsem z motorjem
wink-1.gif
.

ge si v penziji in maš časa kolk hočeš ja. če i pa rad bil doli čim hitreje pa pač ne.