Ja, in zanimivo je, da sem 14mm in 5mm daljše našel za avto z 1.5 DCI motorjem.
Bom pa pomeril, hvala. Se nisem spomnil
Bom pa pomeril, hvala. Se nisem spomnil
oh my god nisem pomislil, thxLaguna 4control je imela trše vzmetenje + 18" platišča in je bila res za vozit skoraj kot gokart.
Da bi imela Business laguna trdo vzmetenje mi je pa nenavadno Autopoint, vsekakor pa je je bolj kompaktna za vozit kot Laguna 2.
Šele Espace V in Talisman sta imela adaptivno vzmetenje, starejši avti pa tega niso imeli.
Laguna ni nikoli imela sport gumba: https://atelierrebul.si/en/shop/istanbul-eau-de-parfum-12ml-59
Znani so tudi iz Slovenije, kolegu so jih pustili notri pri Superbu in je prevozil preko 8.000 km in izgubil živce, preden so pogruntal (ali je še celo sam, se ne spomnim). Je bil na tem, da proda, ker je bil avto popolnoma neudoben....Samojed: da bi pa ob nultem servisu pozabili iz katerega od fedrov pobrati plastične štoperje, ki so tam zato, da se sprednji odbijač ne podrajsa med transportom pa ni šanse? Pri merjenju debeline vzmeti nisi videl nič nenavadnega?
Znani so primeri iz Amerike, ko je jebivetrski servis to pustil noter v sprednjih blažilcih na M3, kupec pa se je nato tako vozil več let...
Zato, ker kot so že napisali, niso ravno tako zelo poceni. In ker ne vem ali je vzrok feder, saj bolj sumim amortizerje. In ker ne vem, ali bo potem stanje enako. In ker menjava kompleta ni tako komplicirana kot pa še razdreti zadevo ( orodje za stisnit vzmeti si sicer lahko sposodim). Itak pa čaka, da najdem nekoga s podobno laguno na parkplacu .Zakaj rabljeno? Fedri pa res nic ne stanejo. Je vec dela kot pa strosek materiala ..Jaz sem fedre dobil po 10€/kos (zadnji za citroen), za vecino avtov dobis Eibach od 30€ dalje, tako da....