Zamenjava zavorne tekočine / postopek

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Ko bos prisel na menjavo celotnega olja, jih pred menjavo poprosi za meritev ph olja.
Pa naj ti pokazejo pripravo(napravo) in rezultat.
Da ti je bodo bicke kotalili z vreliscem 200+C.ker take enote za ph ne obstajajo. To ves bolje od mene
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Me zanima nadaljevanje tega, da se bom jaz vedel pripravit na menjavo. Menjava je na 3 leta, tako, da še imam 1 leto časa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.223
5.661
113
Pri vsakem vozilu je dobro da je olje v celoti sveze. Brez odzracevanja nimas sans. Landcruzerco smo pumpal ene 2 uri. Ce bi imel toyota diagnostiko bi resil v pol ure (glede na to, da ni treba na dvigalo...je dovolj visok da pogumnez lezi pod...
Na Psa je procedura taka, da najprej vsa kolesa 2x odzracis, nato te diagnostika vodi dalje (ni treba pumpat nic ker abs sam dela) in ene 3x odzracis vsako kolo, nato pa na koncu se 1x ali 2x vsako kolo....
LCjka je tolk visoka da, se samo spodaj uležeš.....10francoz.....in on/off

Fotr v kabini pumpal....jaz sem liftal in dolival......prej sem si še spraznil zgornji rezervoar in nalil frisno not da je bila hitreje v obtoku.....30min....max 45min ko sem to prvic delal


Ne vem kaj ste vi 2uri počel?

Pol pa, še makedam....da 2-3x ABS se vklopi in je....
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Tiste 3 litre so bile za francoza. Tole pa so moje (nemajhne) roke na zavorni pumpi LC. Rezervar ni ravno mini. Potem pa racunaj se vse lajtunge.... Sem vesel da si z 1 litrom nadomestil celotno kolicino....
 

Priponke

  • LC 120.jpg
    LC 120.jpg
    848,1 KB · Ogledi: 128
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.898
11.033
113
cist tako, meni se zdi da je lahko večji problem, ko menjavajo olje in pozabijo na kake niple in zatege in podobno glede na strokovnost naših servisov, kot pa da se ti olje vode napije v zivljenskem ciklusu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in igi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
To niti ni problem, ker opazi na probi, da je pedal mehek. Če pa ne pa ni vredn imena mehanik. Itak se pa nipli ponavadi preveč zategujejo in ne premalo :) in majobproblem pol tisti, ki naslednjič šraufajo.
Če pa rahlo solzi pa ni tak hudo nevarno, da bi brez bremze ostal dokler se ne vrže oka gor.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
A mamo kakega kemika tu? Ph??
Imaš načeloma kemični tester zavorne tekočine.


A to preverja na podlagi pH ali kake druge kemične kontaminacije, pa ne vem.
Vem da se v ZDA to dosti uporablja.
Poleg tega kemičnega testa se pa dodatno testira še vrelišče zavorne tekočine. Na podlagi teh dveh testov, se lahko odločiš za menjavo zavorne tekočine.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Iz slike v komentarjih je razvidno, da se pH uporablja za merjenje izrabljenosti hladilne tekočine, tester zavorne tekočine pa meri ppm vlage v bremz olju. Ništa novog na zapadu.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Sedaj smo že bližje... Na dodaten mail, kjer sem ponovno prosil za informacijo kakšen je predpisani protokol in ne kako so oni naredili, je priletel mail:

"Seveda se po navodilih menja komplet tekočina preko odzračevalnih vijakov. Ponovno vas vabim na naš servis da vam menjamo komplet tekočino."

Bemtiš kako sovražim takšne natege na suho... ker sedaj res ne veš več komu zaupati.


Hvala za komentiranje in upam, da bo komu pomagalo, ko bo šel na servis "menjati" zavorno tekočino ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Poglej še pol, da bodo gumice na niple namestili, ker na mojem službenem golfu jih niso in je lepo zarjavelo vse skupaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Nipl je ponavadi obrnjen navzgor. Ko mojster pozabi nataknit gumijasti zamašek, čez nekaj časa se v luknjici nipla nabere blato. Vse skupaj obdela rja in ko probam odviti nipl, se ključ samo "spela" in pobere robove.
Vedno preverim, če je pokrovček na svojem mestu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Pa ne zaradi tega ker ni gumice blo gor. Tebi prime navoj, ker je blo preveč zategnjeno al pa ker je staro ko svet. To pa nima nobene veze z gumico.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
zaj pa hitro še enkrat skoči pogledat keri del ščiti gumica. In kje je not prišraufano. In ali gumica ščiti kaj tisti navoj kjer je nipl prišraufan.

Lahko ti pa dam za pomoč eno sliko
1683700543770.png
1683700464791.png1683700514928.png
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Sedaj smo že bližje... Na dodaten mail, kjer sem ponovno prosil za informacijo kakšen je predpisani protokol in ne kako so oni naredili, je priletel mail:

"Seveda se po navodilih menja komplet tekočina preko odzračevalnih vijakov. Ponovno vas vabim na naš servis da vam menjamo komplet tekočino."

Bemtiš kako sovražim takšne natege na suho... ker sedaj res ne veš več komu zaupati.


Hvala za komentiranje in upam, da bo komu pomagalo, ko bo šel na servis "menjati" zavorno tekočino ;)

Na koncu smo tam...za veljavno garancijo rabiš zamenjat zavorno tekočino (recimo) po dveh letih. Seveda servis ve, da je to BV početje in na koncu mehanik posodico obriše s krpo - temu potem rečejo vakuum menjava (al kako že :valjamse: ), seveda ti zaračunajo komplet menjavo. Če si pa ultra zatežen, pa iz preventive, da se ne znajdejo v kakem mediju naredijo komplet menjavo..po sistemu: Če si zatežen, ajde, pridi da ti zamenjamo tega hudiča (razen če ti ne še enkrat obrišejo posodice :evil:.).

Point je da plačaš. Če plačaš je garancija, če neplačaš je ni. To je to.

in Igi..ti si plačal -> maš garancijo...ostalo pa...khm...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
zaj pa hitro še enkrat skoči pogledat keri del ščiti gumica. In kje je not prišraufano. In ali gumica ščiti kaj tisti navoj kjer je nipl prišraufan.

Lahko ti pa dam za pomoč eno sliko
Poglej priponko 67508Poglej priponko 67506Poglej priponko 67507
Voda (blato) pride skozi luknjo za odzračevanje, po sredini do dna vijaka. Tam začne od znotraj rjaveti. Tovarna ni dala kapico gor za brezveze. Letno naredijo osemsto tisoč vozil. Vsako vozilo ima štiri kapice. Predlagaj ukinitev, pa bodo ogromno prihranili.
Kako sem napisal, da se pri odvijanju ključ "spela" ni edina težava. Pri Jugotih se je vijak odtrgal, zaradi zanič materiala.