Zamenjava zavorne tekočine / postopek

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Ja to je vse res prepreči vsztop svinjarije v lukno, da je ne zamaši.
POoglej si sliko rjavega vijaka zgoraj, ki je čist kot solza pod kapico. Pa vseeno ni šlo odtegnit. Torej je vzrok nekje drugje kot v kapici.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
zaj pa hitro še enkrat skoči pogledat keri del ščiti gumica. In kje je not prišraufano. In ali gumica ščiti kaj tisti navoj kjer je nipl prišraufan.

Lahko ti pa dam za pomoč eno sliko
Poglej priponko 67508Poglej priponko 67506Poglej priponko 67507
Upam, da ne učiš učencev takega šalabajzarstva kot ga tukaj predstavljaš.
Ker mehaniki pri nas znajo delo že prekleto dobro površno delati, sploh če pripelješ službeni avto na pooblaščenca.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
to me spomnija na mojo dogodivscino na pooblascenem SKODA servisu kjer so prav tako menjali zavorno tekocino, pa mi je bilo vse skupaj cudno ko so mi rekli to oni vakumsko naredijo ( ocitno je to univerzalni odgovor) problem pa je bil ko smo sli pogledat posodico cela prasna in se je videlo da pokrovcka niti oodvili niso :eek::eek::eek:
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Na koncu smo tam...za veljavno garancijo rabiš zamenjat zavorno tekočino (recimo) po dveh letih. Seveda servis ve, da je to BV početje in na koncu mehanik posodico obriše s krpo - temu potem rečejo vakuum menjava (al kako že :valjamse: ), seveda ti zaračunajo komplet menjavo. Če si pa ultra zatežen, pa iz preventive, da se ne znajdejo v kakem mediju naredijo komplet menjavo..po sistemu: Če si zatežen, ajde, pridi da ti zamenjamo tega hudiča (razen če ti ne še enkrat obrišejo posodice :evil:.).

Point je da plačaš. Če plačaš je garancija, če neplačaš je ni. To je to.

in Igi..ti si plačal -> maš garancijo...ostalo pa...khm...
Amen

Vem za primer, ko je stranka dobila odgovor.
* Protokol je poslovna skrivnost.
Potem je bilo "JBM", da so uredili.

pocarji nemarni
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
ce se ti to zdi primeren nivo tudi prav
Prav je, da ne jim ne nosiš več denarja in tudi čim več ljudem poveš, zakaj si se tako odločil. ;)

In da direktorja vprašaš, če jim je ok, da jim boš spotoma še kaj odnesel in v primeru, da bodo to opazili jim boš plačal. Da očitno je tukaj takšna poslovna praksa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.472
3.589
113
Ne morem verjet, da celotna alter mehanična smetana ni sposobna ugotovit, da vas servisi nategujejo povsem drugje in na bolj eleganten način. Plačujete za to, da vam dobre stvari menjajo z enako dobrimi, ker se je to nekdo zmislu, drugače ni garancije. Če bi preračunali razliko v ceni uradnega servisa napram neuradnega/popoldanca, bi z razliko lahko po 5 letih kupili skoraj nov motor. Ampak zgleda, da je štempelj na papirju toliko vreden.
In pol poslušam od žlahte, kako so servisi dragi, za Corso je redni 600eur. :bonk:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Upam, da ne učiš učencev takega šalabajzarstva kot ga tukaj predstavljaš.
Ker mehaniki pri nas znajo delo že prekleto dobro površno delati, sploh če pripelješ službeni avto na pooblaščenca.
Kaj zaj to veze s tem, da nipl vseeno pikne tudi, če je gumica cela. Sn se že preveč prejebal z njimi in dobro vem iz izkušenj. Je čisto vseeno al je gumica gor al ne. Nipl bo primo v vsakem primeru. Ti pa več kot očitno teh izkušenj še nimaš. veselo jebanje v prihodnosti z niplom ki ima gumico in je kot nov pod gumico pa vseeno ne spusti.
Pa verjemi, da niso posebnega orodja za niple ki piknejo šli razvijat, ker se to ne dogaja.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.472
3.589
113
Kapica je fajn samo oz tega razloga, da lahko daš not okoli obrnjen sveder kot polnilo, da piknjenega niplna ne zlomiš ob odvijanju. Če kapice ni je pa polno svinjarije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Kaj zaj to veze s tem, da nipl vseeno pikne tudi, če je gumica cela. Sn se že preveč prejebal z njimi in dobro vem iz izkušenj. Je čisto vseeno al je gumica gor al ne. Nipl bo primo v vsakem primeru. Ti pa več kot očitno teh izkušenj še nimaš. veselo jebanje v prihodnosti z niplom ki ima gumico in je kot nov pod gumico pa vseeno ne spusti.
Pa verjemi, da niso posebnega orodja za niple ki piknejo šli razvijat, ker se to ne dogaja.
Ni problem rjavenje, ampak galvanski člen, kateri nastaja med aluminijastm cilindrom in železnim odzračevalnikom. Precej pa pomaga, če navoj odzračevalnika namžeš z mastjo.
LP Janko
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.482
2.663
113
Ravnokar sem se vrnil od "mojega kozolčarja", ki do 16h dela na pooblaščencu ;) proti večeru pa doma. Predviden servis na E.Frey: filtri (zrak, olje, kabina, brez filtra goriva), olje, zavorna tekočina - super ugoden predračun = 420€
Izvedeno vse, tudi zamenjan filter goriva (dizel), identično olje = 240€

Torej zamenjal je zavorno tekočino in ker sem stal zraven je šlo takole:
- z injekcijo - pumpo potegnil staro kolikor je šlo iz rezervoarja
- nalil v rezervoar do vrha novo tekočino
- namesto pokrova priklopil posodo z zavorno tekočino na kateri se "nadruka" pritisk in teče v rezervoar
- na vsakem od koles spustil staro tekočino, dokler ni pritekla nova

Evo to je to in mir za naslednjih 6 let in 125 tisoč kilometrov (tako je avto javil).
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in igi

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
...in seveda to je polovicarska menjava zavorne...ker imas poln abs stare....kar predstavlja polovico. Tako da tudi ce ne bi frajerisal z injekcijo in posodo...vsak mulc bi ti naredil isto na dvoriscu.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
...in seveda to je polovicarska menjava zavorne...ker imas poln abs stare....kar predstavlja polovico. Tako da tudi ce ne bi frajerisal z injekcijo in posodo...vsak mulc bi ti naredil isto na dvoriscu.
Na podoben način so mojo “reklamacijo” rešili. S tem, da je na čeljustih dodatno z vakum ”pršilko”, ki je bila priklopljena na luft, ven vlekel. Dokler posoda ni bila polna in je pol delavnice poršil… :(

o postopku preko računalnika kao še niso slišali. Pač pooblaščenec, ki me ne vidi več.
 
  • Žalosti me
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Tale s testerjem je pa še dodatno močna. Kakšen kup neizobraženih ljudi, ki se že 30 let niso naučili ničesar novega. Prepogosto sem razočaran nad podpovrečnimi storitvami, ki uspejo preživeti na trgu...

(Danes sem dal moj avto na servis, menjali bodo tudi zavorno tekočino... Upam, da tako kot je treba, vedel pa tako ne bom :D)
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Tale s testerjem je pa še dodatno močna. Kakšen kup neizobraženih ljudi, ki se že 30 let niso naučili ničesar novega. Prepogosto sem razočaran nad podpovrečnimi storitvami, ki uspejo preživeti na trgu...

(Danes sem dal moj avto na servis, menjali bodo tudi zavorno tekočino... Upam, da tako kot je treba, vedel pa tako ne bom :D)
žalostno je to, da sem v vednost kliknil mail z “reklamacijo“ uvozniku, ki si ni vzel niti 15 sekund, da bi odgovoril… pa tudi če bi napisal “naš pooblaščenec je car… hebite se”. Avto mi se vedno top ustreza, ampak zaradi odnosa, bom naslednjič skoraj sigurno izbral drugo blagovno znamko.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Če gre za pežo, si probal na Rodexu?

Ne morem soditi, če so mehanikarsko kompetentni, ko pa sem tam nekajkrat kupoval drobnarije za P307 so se zdeli vsaj nejebiveterski in korektni... (No, pa punce, ki ob sobotah zjutraj prodajajo avte, so tudi v redu :-D)