rešit problematiko

Baltazar

Pripravnik
17. sep 2007
955
0
16
Kolikor jest poznam delovanje slovenskih podjetij od znotraj, so sama sebi še največji problem. To da ni denarja, je dober izgovor, državna birokracija je pa resničen problem. Pri vsej nesposobnosti, ki jo opažam, je pravo čudo, da še kaj funkcionira.

Drugače bi pa uvedel redne dnevne izobraževalno-informativne oddaje o prometu na TVju, radiu, časopisih... Vzgoja in preventiva doseže premalo ljudi...
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Glede na to kako so današnji otroci vzgojeni, bo na cesti samo še dosti slabše, ne pa boljše. Tako da na pomoč staršev pri tem problemu lahko kar pozabiš.

Stanje lahko reši le dosledno izvajanje zakonov, ne pa da so kazni vedno višje, policaje pa vidiš samo na krofih, če karikiram.

ah.... zato si bom v prihodnosti kupil 2.5 tonsko ladjo... potem pa se naj muloti zaletavajo s hondicami in fijestami
evil.gif
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Najhitrejši in najboljši ukrep, ki bi bistveno izboljšal stanje na naših cestah je postavitev velike množice radarjev in kamer. Potem pa na osnovi teh dokazov samo položnice pisat. Red bi bil narejen en teden po tem ukrepu.
Ko se bo raja zavedala, da jih nekdo stalno gleda in kontrolira, bo postala vzgojena. Čakat da bo na cesto prišla neka vzgojena generacija je predolgo. To lahko traja dve ali pa še več generacij.

Tole je čista resnica in edini način ki bi dejansko zagotovil nek red. Višina kazni je popolnoma postranskega pomena, ker ne bi nihče prekoračil omejitve če bi vedel vnaprej da bo kaznovan. Pa magari 30€.
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Z višino denarnih kazni je naša država pri prometni varnosti že dosegla vse kar je sploh možno s te ukrepom. Višanje denarnih kazni je namenjeno zgolj polnjenju proračuna. Vedno bo obstojala neka skupina ljudi, ki si denarno kazen lahko privošči in jo pač tvega. Ko bodo policija, SPV in ostali, ki se ukvarjajo s to problematiko, pristrigli peruti tej skupini, se bo prometna varnost izboljšala. Predlagam uvedbo alternativnih kazni, kot je družbenokoristno delo. Ko bo moral prvi direktor sredi Ljubljane prazniti kante za smeti zaradi prehitre vožnje ali pa alkota, se bo prometna varnost drastično izboljšala. Pa še novinarji bodo zadovoljni, ker bodo imeli novo delo, lovljenje znanih Slovencev na družbenokoristnem delu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Naivno je razmišljat, da bi lahko z več policaji zagotovili red. A si kdo predstavlja kolk policije potem rabimo? Praktično bi bil že skoraj vsak drugi slovenec polcaj. To ne gre. Pa še vsak prekrškar bi se potem kregal s polcajem in ugovarjal njegovi besedi. Samo sodišča bi spet cvetela in delala na pritožbah. To bi bila samo voda na sodniški mlin.
Treba je samo zagotovit učinkovit nadzor prometa. To pa omogoča tehnika kot je radar in kamera.
Radar bi "zašil" prehitre voznike, kamera pa bi pokazala še ostale prekrške kot so nepravilno prehitevanje, premajhna varnostna razdalja, nepravilna stran vožnje in ostale neumosti, ki se počnejo po cesti....
Tak ukrep bi deloval TAKOJ, hkrati pa bi se na tak način rešil tudi poglavitni problem in to je vzgoja. Samo tako bi se UČINKOVITO rešil problem vzgoje. Pričakovat, da bo nek starš lepo vzgojil svojega froca je utopija. Kako pa država lahko prisili nekega starša, da bo lepo in prav vzgojil svojega otroka?
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Razpisat je treba koncesijo in uvesti privat policaje. Vsak naj bo specializiran za neko področje,a s pooblastili za ostale zadeve (eden bo primarno meril hitrost, drugi gledal vožnjo skozi rdeče luči, tretji ....). Damo jim neko minimalno plačo + % od pokasiranega denarja.
V tem primeru v trenutku odprem firmo in najamem 30 policajev in živim lepo (a sem omenil bogato?) do konca življenja...

LP,

Milan

p.s. Zgoraj je precej sarkazma, a se strinjam z ostalimi. Višje kazni so samo mašilo državne blagajne.
V idealnem sistemu bi morale biti kazni normalne (nizke), kaznovan pa bi moral biti vsak, ki naredi prekršek.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
kaznovan pa bi moral biti vsak, ki naredi prekršek.
To bi se dalo doseč samo na način, ki ga predlagam jaz. Prekrške mora zabeležit tehnična naprava, katera ne pozna žlahte, prijateljev, poznanstev itd...
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
kaznovan pa bi moral biti vsak, ki naredi prekršek.
To bi se dalo doseč samo na način, ki ga predlagam jaz. Prekrške mora zabeležit tehnična naprava, katera ne pozna žlahte, prijateljev, poznanstev itd...

Se popolnoma strinjam s teboj. Ko bo vsaka ovca, ki stopi iz vrste kaznovana, se boš lahko zanesel na red v čredi.
A državi je ceneje pokasirati vsakega 500.tega za prekšek in ga udariti z visoko globo, kot uvesti še dodatnih 499 postopkov z nižjimi globami.

LP,

Milan
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Se pa najbrž tudi strinjaš da so avtoceste še najmanj problematične. Veliko bolj so kamer in radarjev potrebna naselja in regionalke.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hahaha...še za računanje cestnine 2-3x mesečno ne pustijo vgradnje GPS napravic kaj šele za spremlanje vsrga živega.
hysterical-1.gif
Big brother sindrom pač.

Meni lahko že zdaj vgradite tak GPS sistem, sam pol dvignite dovoljene hitrosti ali pa en nordšlajfe + 5 manjših prog po Slo.
evil.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
V sloveniji ni problem v tem, da podjetje noče sanirat odseka, problem je v tem, ker ni sredstev ali vseh potrebnih dovoljenj za to sanacijo.
Birokracija in odtekanje denarja v razne fuzbal štadione, vojsko itd...

Kako nima sredstev ?

Zakaj pa pol namesto izpravnih cest rastejo hiše kot gobe po dežju. Ah ja denar so porabli za hiše , čeprav so ga dobili za ceste.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Se strinjam. Je pa hudič to, da kadar se zgodi nesreča na Avtocesti, je skoraj zagotovo huda, ker tukaj dela svoje brzina.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Citat:
vidimo da se folk ubija n tezko poskoduje v avtomobilih starejše izdelave, ki niso bili tako varni kot ti novi 5 zvezdaši.

Prijatelja je dinamičen 20-letnik ubil v avtu z 10-imi airbagi, tako da je tole pod vprašajem.
rolleyes-1.gif
 

stilojtd

Pripravnik
28. mar 2008
51
0
6
Zadnje čase se veliko prevozim po Avstriji. V Avstriji ni nobenih policajev vsaj meni vidnih ne, na avtocesti imajo par radarjev tako da ne veš točno kje se nahaja, ceste imajo večinoma široke in dobro vzdrževane, to se pravi brez udarnih jam, ko so zakrpane so zakrpane brez jam.
Tovorni promet je usmerjen na avtocesto, tako da se je užitek peljati po navadnih cestah omejitev je celo 100 km/h.
V vaseh imaš večinoma omejitev 80 km/h.
Vse glavne ceste imajo vsaj na eni strani kolesarsko stezo ločeno od vozišča.

Ljudje so vajeni voziti po omejitvah. Tako da vidiš tudi dedke v kakšnih starih mercedezih, ki lepo vozijo 100 km/ izven naselja v naselju pa 80 km/h. Nimaš nobenega izsiljevanja, nobenega nepotrebnega zaviranja, v glavnem promet poteka gladko in tekoče tako, da izgubiš vsako voljo, da bi vozil hitreje kot so omejitve.

KO pa se vrneš v slovenijo pa je na sporedu ozka cesta, same jame, krpa na krpi, izsiljevanje in potem vožnja z 10 do 20 km pod omejitvijo, lokalni fitiopaldiji ki te morajo na vsak način prehiteti pa čeravno bo potem v prvem križišču brez odstavnega pasu zavijal na levo.

Nekaj je narobe v glavah nas Slovencev, moramo se dokazovati da imamo hitrejši avto kot drugi udeleženci, da lahko vozimo hitreje pa čeravno samo za 10 km/h,.... Pa poglejte samo temo avtomobilisti vs motoristi in boste videli koliko je nestrpnosti, koliko mladih z motorji dobesedno divja in ogroža sebe in druge udeležence v prometu. Slovenci smo glede vozniške kulture resno na repu Evrope. Pri branju Alterja pa itak zgubim vsako upanje, da bo kdaj koli boljše.

Mogoče res mogoče bi pomagalo, da se za divjake, povratnike uvede ogromno doplačilo na zavarovanje njihovih jeklenih konjičkov nekaj podobnega kot pri mladih voznikih vendar ne 20% ampak od 50% navzgor, vsem pijančkom povratnikom obvezno zdravljenje alkoholizma, če tudi to nebi pomagalo pa do življenjski odvzem vozniškega dovoljenja. Kazni za prekrške pa obvezno na % letnega dohodka in ne v absolutnih številkah.

Najprej pa seveda obvezno porihtat infrastrukturo. Pa ne moreš se varno peljati po cesti, če se moraš izogibat jamam in vso pozornost posvečati kakovosti ceste in ne prometu.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.872
6.040
113
Ma seveda je nekaj narobe v glavah nas slovencev.

Naj omenim da sem se včeraj peljal na morje in nazaj. Vse je bilo lepo in prav, ko pa sem prišel na Ljubljansko obvoznico pa katastrofa!! Vozim se 120 (po levem pasu, na desnem pa itak kamioni in luknje od le teh), pa čeprav je omejitev 100 in se pacienti limajo v passatih, audijih in BMWjih na rit ter blendajo kot zmešani. Pa ljudje saj ni treba vedno vozit na polni gas. Saj če imaš audija še vseeno ni treba v vseh razmerah in pogojih vozit 180. Omejitve pa tudi niso zastonj postavljene.

Dokler bodo takšni idioti na cestah potem ne bo bolje.
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
hm, ni pod vprašajem..izjemve vedno bodo, sploh pred casom primer ko je z novim A8 nekdo zapeljal na cesto tam pa je pridivijla en z novješim Cjem, In je imel gospod v A8 tako smolo da je z glavo nekak trescil v ograjo zunaj in na licu mesta umrl??? al neki takega.. tip je pa iz Cja stopil kot da nici ni.

ampak, kot pravim to so izjeme. Drugace pa preglej korniko recimo vseh mrtvih v zadnjih letih in s katerimi avtomobili... se mi zdi, da je v veliki večini stara pločevina, drugi udeleženci z varnejšimi novejšimi avtmobili pa preživeli , vcasih celo brez praske...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Čist lepo si povedal, jaz bi samo nekaj dodal na tvoj komentar, če dovoliš....
Praviš da so po Avstriji ceste urejene in brezhibne in da so po vaseh omejitve 80/h....čeprav jaz vem, da je v Avstriji po vaseh marsi kje omejitev 30 pa je ravno tako dobra cesta. Ampak pustmo to...
Torej lahko mirne duše rečemo, da je v naših vaseh 50/h čist uredu omejitev, saj so naše ceste katastrofalne.

In tam, ko praviš da je traba NAJPREJ porihtat infrastrukturo....žal to ne gre. Vrstni red mora bit drugačen. Najprej je treba omejit ali zmanjšat hitrost po tej slabi in zanikrni infrastrukturi. Ni logično vozit po slabi cesti hitro, pol pa, ko bo cesta dobra, vozit pa počasi. Vozit moramo cestišču primerno.
Torej vozit bomo morali počasi, dokler imamo ceste take kot jih imamo. Da je treba ceste zrihtat, se pa itak vsi strinjamo.